بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

ادامه حملات اسرائیل به غزه و تلاش های دیپلماتیک برای آتش بس

جنگ اسرائیل و حماس وارد بیست و چهارمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

ادامه حملات اسرائیل به غزه و تلاش های دیپلماتیک برای آتش بس

شهادت ۲ فلسطینی در جنین و قطع برق در پی یورش سربازان اشغالگر

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین و اردوگاه آن بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گفت: نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در بحبوحه درگیری‌های مسلحانه در مجاورت اردوگاه جنین و بیمارستان ابن سینا به شهر جنین یورش بردند. بیش از ۳۰ خودروی نظامی در این یورش شرکت کردند و نیروهای صهیونیست نیز به تعدادی از ساختمان‌های اطراف اردوگاه جنین یورش بردند.

سفرقریب‌الوقوع یک هیأت حماس به قاهره

موسی ابومرزوق یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) عصر امروز یکشنبه از سفر هیأت این جنبش به قاهره طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، موسی ابومرزوق عضو ارشد جنبش حماس در گفت‌وگو با روزنامه مصری الیوم السابع گفت که طرف مصری از سفر آتی هیات حماس به مصر استقبال کرد.

وی تأکید کرد که حماس به مواضع دولت مصر در مخالفت با سناریوی کوچ اجباری فلسطینیان نگاه مثبت دارد.

ابومرزوق افزود: این موضعی قابل تقدیر است که در خدمت مردم فلسطین است و از وقوع فاجعه جدید جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: 

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

آخرین خبرها از غزه؛ شهادت 7 نفر در حمله به رفح/ بمباران اطراف بیمارستان قدس

منابع خبری از ادامه بمباران شدید مناطق مختلف غزه توسط رژیم صهیونیستی از جمله در رفح، اطراف بیمارستان‌ها و همچنین جنوب غزه خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا از رایزنی تلفنی با «هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه خبر داد.

بلینکن با اشاره به این موضوع گفت: من با همتای ترکیه‌ای خود درباره تحولات اخیر در فلسطین و غزه رایزنی کردیم.

به گفته بلینکن، تلاشهای برای جلوگیری از گسترش درگیری به منطقه، تضمین آزادی گروگانها و بسیج کمکهای بشردوستانه محور مذاکرت وزرای خارجه آمریکا و ترکیه بوده است.

هاکان فیدان در این گفت‌وگوی تلفنی تاکید کرد که هدف قرار دادن ساکنان غزه به صورت دسته جمعی و بدون تمایز قرار دادن میان آنها غیرقابل قبول است.

ادامه حملات هوایی به مناطق مختلف غزه

همزمان خبرنگاران الجزیره از ادامه حملات شبانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه خبر می‌دهند. بنابر گزارشها دست کم 7 نفر در حمله رژیم صهیونیستی به یک خانه در محله الجینه در رفح در غزه به شهادت رسیده و تعدادی نیز مفقود شده‌اند.

الجزیره همچنین گزارش داد که صهیونیستها بدون هشدار قبلی به یک خانه مسکونی در جنوب غزه حمله کرده و آن را تخریب کردند.

همچنین گفته می‌شود که رژیم صهیونیستی با تانک یکی از منازل مسکونی در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

به نوشته الجزیره، یک تانک اسرائیلی خانه‌ای را در شهر میس الجبل در بخش مرکزی جنوب لبنان با دو گلوله هدف قرار داد.

یونیسف: وضعیت کودکان غزه هولناک است

سخنگوی صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) وضعیت کودکان غزه را «هولناک» توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، «جیمز الدر» سخنگوی یونیسف در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که «وضعیت کودکان غزه هولناک و تعدادی بالای کودکان کشته شده فاجعه بار است».

وی در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره بمباران بیمارستان‌های غزه گفت: «ما خواستار تامین امنیت بیمارستان‌ها در غزه و ایجاد کریدورهای انسانی امن هستیم».

آمریکا نیروی نظامی به اسرائیل اعزام نمی‌کند/ به ایران درباره جنگ یک کلمه می گوییم، خیلی سرراست؛ نکنید!

ورود کمک‌های انسان دوستانه به غزه

سخنگوی یونیسف تأکید کرد که «باید کمک‌های انسان دوستانه به شکل مستمر و همیشگی به دست ساکنان نوار غزه برسد».

سازمان ملل متحد می‌گوید در پی چند روز بمباران بی‌وقفه و سنگین غزه، گزارش‌ها حاکی از ورود بیش از ۳۰ کامیون حامی اقلام کمکی وارد غزه شده است.

این بزرگترین محموله‌ای است که از بیش از یک هفته پیش اجازه ورود به غزه را پیدا کرده است.

دفتر هماهنگ کننده کمک‌های انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد می‌گوید ۳۳ کامیون حاوی آب، غذا و اقلام پزشکی از گذرگاه رفح در مرز مصر وارد غزه شده‌اند.

این نهاد هشدار داده است که نیاز غزه بسیار بیشتر از این میزان است و برای جلوگیری از بدتر شدن بحران انسانی در غزه جریان امدادرسانی نباید متوقف شود.

رژیم صهیونیستی از جنین عقب‌نشینی کرد

منابع خبری منطقه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی بعد از یورش به شهر جنین در کرانه باختری و درگیری شدید با جوانان فلسطینی که چندین ساعت به طول انجامید، به دلیل مقاومت جوانان فلسطینی و وجود تله های انفجاری متعدد نظامیان رژیم صهیونیستی مجبور به عقب‌نشینی از جنین شد.

الجزیره از حملات مجدد رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد

 رژیم صهیونیستی "نماد" اردوگاه جنین را تخریب کرد

بلدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز میدان "الحصان" در ورودی اردوگاه جنین درکرانه باختری رود اردن را تخریب کردند.

این میدان نماد بزرگی برای اهالی اردوگاه بود. میدان الحصان با بقایای خودروهای آمبولانسی ساخته شده بود که ارتش رژیم صهیونیستی در زمان یورش به این اردوگاه در سال ۲۰۰۲ میلادی آنها را هدف قرار داده بود./ ایرنا

رسانه‌های عبری: آنچه می‌بینیم یک‌ درصد از قابلیت‌های حزب‌الله لبنان است

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دبیرکل حزب‌الله لبنان به آرامی دامنه عملیات در شمال اراضی اشغالی را گسترش می‌دهد و آنچه در هفته‌های اخیر رخ داد تنها نمایش یک درصد از قابلیت‌های این حزب بود.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، همزمان با گسترش عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حزب‌الله لبنان عملیات خود را در مرزها با فلسطین اشغالی افزایش داده و حملاتش به داخل شمال اراضی اشغالی تشدید می‌کند.

گردانهای قسام شهرک صهیونیست نشین نتیفوت هدف حمله راکتی قرار دادند

نیروهای مقاومت شهادت  منیر یوسف عاشور از اعضای مقاومت لبنان اعلام کرد

بمباران ۶۰۰ نقطه در غزه از شب گذشته تاکنون

 منابع فلسطینی از بمباران ۶۰۰ منطقه مختلف در نوار غزه در حملات شامگاه گذشته  و بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی علیه این باریکه خبر می دهند.

 در حملات اخیر جنگنده‌های اسرائیلی به اردوگاه البریج، النصیرات و الزوایده، ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیدند که پیکر آن‌ها به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شده است.

فرانسه حملات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی را محکوم کرد

وزارت امور خارجه فرانسه با محکوم کردن حملاتی که منجر به کشته شدن غیرنظامیان فلسطینی شده، از رژیم صهیونیستی خواست تا تدابیری فوری برای حفاظت از جان مردم فلسطین اتخاذ کند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرانسه از مقامات اسرائیلی می‌خواهد که اقدامات فوری برای حفاظت از مردم فلسطین به‌ویژه ساکنان سوسیة (در کرانه باختری) که با خطر قریب‌الوقوع مواجه هستند، اتخاذ کنند.

این بیانیه افزوده است که فرانسه «قاطعانه حملاتی را که در روزهای اخیر منجر به کشته شدن بسیاری از غیرنظامیان شده است» محکوم می‌کند. در این بیانیه آمده است: «خشونت شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه مردم فلسطین (در کرانه باختری) در حال افزایش است. این غیر قابل قبول است و باید متوقف شود.»

سازمان ملل: صدها بیمار در بیمارستان‌های غزه گرفتار شدند و نمی‌توان آنها را جابجا کرد

رئیس آژانس پناهندگان فلسطینی سازمان ملل در غزه (UNRWA) میگوید که صدها بیمار در بیمارستانهای شمال غزه گرفتار شدند و از ننظر شرایط فیزیکی امکان جابجایی آنها به سمت جنوب نیست.

تام وایت، رئیس این نهاد سازمان ملل اظهارات پزشکان و سایر موسسات امدادرسان را تکرار کرد که انتقال بیماران از بیمارستانهایی مانند بیمارستان القدس در شمال غزه غیرممکن است.

در حالیکه حملات در اطراف بیمارستان ادامه دارد، اسرائیل دیروز به مسئولان بیمارستان گفته است که بیمارستان را تخلیه کنند.

وایت گفت: «بسیاری از مردم در شمال به دنبال پناهگاهی هستند. برخی به مدارس آژانس پناهندگان پناه آوردند. آنها به دنبال سرپناه در بیمارستانها هستند. من هفته گذشته در یکی از بیمارستان‌ها بودم و صدها بیماری آنجا بود که نمیتوان آنها را جابجا کرد.»

او گفت که «نه فقط بیماران بلکه بسیاری از مردم هم امکان حمل و نقل و جابجایی ندارند. آنها وسیله ندارند.»

این مقام سازمان ملل می‌گوید:‌ که مردم در غزه «بسیار گرسنه، بسیار تشنه و سخت وحشتزده هستند. او افزود که مردم با تکه‌های نان زندگی می‌کنند.»/ امتداد

منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از حضور تانک‌های رژیم صهیونیستی در خیابان صلاح‌الدین در جنوب غزه خبر دادند

افشای وجود یک پایگاه نظامی مخفی آمریکایی در نزدیکی غزه

دو ماه قبل از حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی، پنتاگون قرارداد چند میلیون دلاری برای ساخت یک پایگاه نظامی مخفی را در ۲۰ مایلی غزه امضا کرد. 

این پایگاه قدیمی یک مرکز راداری است که آسمان را برای حملات موشکی به اراضی اشغالی رصد می‌کند.

با این حال، هفتم اکتبر، زمانی که هزاران موشک حماس پرتاب شد، این سایت چیزی ندید، چون روی ایران متمرکز بود، بیش از ۷۰۰ مایل دورتر.

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی

منابع رسانه‌ای عبری از انجام یک عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند.

یک فرد با چاقو عملیاتی را علیه نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در ایستگاه قطار سبک شهری انجام داد.

این عملیات منجر به مجروح شدن یک نیروی پلیس صهیونیستی شد.

شبکه المنار از شهادت مجری این عملیات خبر داد.

ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در پیشروی زمینی در غزه

پس از چند حمله زمینی توسط ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و انتشار تصاویری از تانک‌های آن در خیابان «صلاح‌الدین» غزه، شواهد حاکی از آن است که تهدیدهای مداوم مقامات سیاسی و نظامی این رژیم راه به جایی نبرده و طرح‌های آن‌ها برای نفوذ به غزه با شکست مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، منابع محلی درباره انتشار خبرهایی مبنی بر پیشروی زمینی نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند «هیچ‌گونه پیشرفت زمینی در داخل محله‌های مسکونی در نوار غزه وجود ندارد».

خبرگزاری شهاب به نقل از منابع آگاه گزارش داد: چند تانک و یک بولدوزر ارتش رژیم اشغالگر از منطقه مرزی «جحر الدیک» در محور خیابان صلاح الدین پیشروی کردند.

طبق این گزارش، خیابان صلاح‌الدین یک منطقه مرزی است که تنها سه کیلومتر از نوار مرزی غزه و سرزمین‌های اشغالی فاصله دارد و هیچ ساختمان مسکونی و یا خانه‌ای در آن ساخته نشده و صرفا یک منطقه خالی و کشاورزی خالی از سکنه است.

جنبش جهاد اسلامی: دشمن نتوانسته به غزه ورود کند.

حمله زمینی به غزه چند روز است که آغاز شده اما دشمن نتوانسته جز ورود به برخی مناطق باز و خالی از سکنه، هیچگونه پیشروی و دستاوردی داشته باشد.

پیشروی نیروهای دشمن در مناطق باز تحت پوشش حملات گسترده هوایی موجب وقوع کشتارهایی در حق غیرنظامیان فلسطینی شده است.

مقاومت در میدان نبرد به مبارزه ادامه می‌دهد و قادر است طرح‌های دشمن را به شکست بکشاند.

دشمن صهیونیستی ضربات سختی از مبارزان مقاومت که دلاورانه در حال حماسه‌آفرینی و رویارویی با اشغالگران هستند، دریافت کرده است.

۱۸ هزار تن مواد منفجره به غزه پرتاب شده است

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از پرتاب بیش از ۱۸ هزار تُن مواد منفجره توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که بیش از ۱۸ هزار تن مواد منفجره از ابتدای تجاوز به نوار غزه پرتاب شده و تخریب گسترده‌ای را به همراه داشته و منجر به شهادت و مفقود شدن بیش از ۱۰ هزار نفر شده است.

در بیانیه این دفتر آمده است که هر کیلومتر مربع در داخل نوار غزه ضربات حدود ۵۰ تن مواد منفجره را تحمل کرده است.

اخراج فلسطینیان از روستایی در کرانه‌باختری در بحبوحه جنگ غزه

در بحبوحه جنایت رژیم صهیونیستی علیه غزه، صهیونیست‌ها در دیگر نقاط هم بیکار ننشسته و هر لحظه ظلمی را بر ساکنان اصلی این مرز و بوم روا می‌دارند؛ در کرانه باختری ساکنان فلسطینی‌ یک روستا، تحت فشار ظرف یک ساعت سرزمینشان را رها کرده و رفتند.

به گزارش ایسنا، در عرض یک ساعت، روستای بادیه‌نشین «وادی السیق» در کرانه باختری اشغالی به طور کامل تخلیه شد و ۲۰۰ نفر از ساکنان آن با احشام خود پیاده مجبور به خروج شدند.

حمله راکتی «کتائب القسام» به نفربر ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی که در تلاش برای نفوذ زمینی به نوار غزه بود، با آتش سنگین نیروهای مقاومت مواجه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بعدازظهر امروز دو خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

شاخه نظامی حماس ابتدا اعلام کرد نیروهای این گروه یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق محله «الزیتون» با یک راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده‌اند.

لحظاتی بعد کتائب القسام اعلام کرد دو خودروی نظامی که به شرق محله الزیتون نفوذ کرده بودند، با راکت‌های یاسین ۱۰۵ هدف  قرار گرفته‌اند.

تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی، ظهر امروز، همچنین به جاده «صلاح‌الدین» در مجاورت شهر غزه نفوذ کرده بودند که با آتش سنگین گروه‌های مقاومت مواجه شدند.

یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی، ظهر امروز، پس از ورود به جاده صلاح‌الدین خودرویی غیرنظامی را هدف حمله قرار داد که به دنبال آن ۳ غیرنظامی فلسطینی به شهادت رسیدند.

قطع ارتباط و اینترنت در مناطق مختلف شمال غزه

هشدار مشاور سابق ترامپ: جنگ گسترش یابد اسرائیل محو می شود

«داگلاس ماکگریگور» سرهنگ بازنشسته و مشاور سابق «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق  آمریکا هشدار داد که در صورت وقوع جنگ منطقه ای در خاورمیانه اسرائیل محو می شود.

وی گفت: من نگران این هستم که اگر جنگ منطقه ای رخ دهد در نهایت چیزی به اسم اسرائیل باقی نماند./ جماران

حضور نیروهای ویژه کانادایی در اراضی اشغالی

سخنگوی وزارت دفاع ملی کانادا به سی‌بی‌سی نیوز گفت، اعضای نیروهای ویژه کانادا در سرزمین‌های اشغالی هستند و به سفارت کانادا در آنجا برای «برنامه‌ریزی اضطراری» کمک می‌کنند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، از آنجایی که احتمال تشدید خصومت‌ها در «خاورمیانه» به خصوص مرزی که اراضی اشغالی فلسطین و لبنان را از هم جدا می‌کند، وجود دارد، امور جهانی کانادا از نیروهای مسلح این کشور درخواست کرده تا اگر وضعیت امنیتی سریعا بدتر شد، نسبت به پاسخ سریع اطمینان حاصل کنند و خروج کانادایی‌ها را میسر سازند.

در حال تکمیل...

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 77
  • ناشناس
    9

    چه شد می گفتید نابودش میکنیم الان التماس برای
    آتش بس میکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      این مطلب تکراری شده حرف جدیدبزنید مثلا اگرایران در جنگ کوچکترین مداخله ای کنه به نظر شما در عرض یک هفته دلارروی چه قیمتی میشینه

    • من صل ل ل ل ل ح ح ح ح میخااام
      2

      اون موقع که جیک جیک مستونت بود . یاد زمستونت نبود

      این ضرب المثل برای کسانی به کار می رود که آینده نگری و دوراندیشی ندارند و کارهاشونو بدون فکر انجام میدن
      بعد از دیگران میخان که برن کمکشون کنن

      نشسته بودین داشتین زندگی در صلح آرامش میکردین
      چتون بود مث وحشیهای 1500 سال قبل حمله کردین اسیر گرفتین غارت کردین که چی ؟
      حالا افتادین توی غلط کردن !!!

    • مهدی مهدی
      44

      2 میلیون آدم بی پناه و تنها در مقابل 10 میلیون وحشی تا دندان مسلح و دارای انواع حمایت های بین المللی.
      چه انتظاری داری؟!!!!
      پیروزی مقاومت فقط با صبوری هست.
      باید اسرائیل نا امن بشه تا گورشون رو گم کنند

    • امیر ب مهدی مهدی
      3

      خدا لعنتت کنه مهدی تا کی هستی مردم تورو نمیخوان

  • یلدا
    20

    فقط درود بر اسرائیل.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      61

      تو هم اگه خونوادت وبچه ومادرت زیر بمباران اسراییل کشته میشدن اونموقع میدیدیم چطوری درود به اسراییل میفرستی

    • ناشناس
      8

      درود بر اسراییل صلح طلب و آل سعود و توافق ابراهیم

    • ناشناس
      33

      می دونی جشن پوریم در اسرائیل جشن شادمانی کشتن هزاران هزار ایرانی در زمان خشایار شاه است؟

    • ناشناس
      3

      درود درود درود . یک کار درست همین است داخل دنیا که دارد اسراییل قدرتمند انجام می دهد .

    • ناشناس
      4

      آدم نادان الکی جو مده بهودبا ایرانیان همیشه دوست بودن جسن آزادی توسط کوروش بوده

  • عادل
    10

    از نظر ایران چیزی دیگه از اسراییل باقی نمانده اما جهان و واقیعت. چیزه دیگه میگه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      50

      چرا تا زمانی که کودک کشی در جهان باشه نام اسراییل کنارش هست،هرقوت خواستی ببینی چیزی از اسراییل باقی مونده یا نه ببین زنو کودک مردم به شهادت رسیدن یا نه ،تالاان بالای 6 هزار فقط کودک وزن به شهادت رسیدن

    • ناشناس
      6

      ناشناس 11:08
      آیا اونها هم از ترس اینکه اسراییل جنازه کودکانشون ندزده اونا را یه گوشه تو یخ قایم می کنن؟

  • لبو لبوووووو
    6

    صلح یعنب چی
    جنگ جنگ تا پیروزی
    جنگ جنگ تا شهادت
    نبینم برین میز مذاکره برای صلح هاااا
    این همه شیرینی برای نابودی اسراییل هزینه شده اون وقت هنوز یک ماه نشده التماس صلح و آتش بس !!!؟؟؟؟

    مرد اونه که تا تهش بجنگه تا نفر آخر
    مرد باش
    مرد بتاش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      23

      »رد اونیه که مستقیم با حماس بچنگه نه کودک وزن ومادر فلسطینی هارو بکشه توی این بمباران زیر ده نفرم از نیروهای حماس شهید نشدن اما بالای 6 هزارنفر کودک ومادر شهید شهیدن،این اون رژیم انسان دوستیه که شما یقتونو راش جر میدین؟پس شک نکنین تو خونه تک تک اون کودکان ومادران وزنان شریکین وتو همین دنیا هم زندگیتونو میگیره،هنوز مونده تا بدونید اه کشته شدن هزاران کودک ومادر وزن چطوره

  • امیر
    17

    هزاران سلام و خسته نباشی خدمت دلاور مردان ارتش کشور اسرائیل
    امیدوارم که همگی شما سربازان دلاور اسرائیل شاد و سرحال و سلامت باشید و بدانید مردم کشور ایران همواره طرفدار شما و مردمان اسرائیل هستند و برای شما آرزوی سعادت و پیروزی دارند
    پیمان دوستی و مهربانی کشور ایران و اسرائیل در طول تاریخ همیشه جاویدان است .
    زنده باد مردم کشور ایران
    زنده باد مردم کشور اسرائیل

    نظرات شما -
    • ناشناس
      67

      بله حتما همینطوره که می‌فرمایید چون الان خبر فوری تریبون یه مشت بهایی مث تو و عده ای وطن فروش رسمی شده بدون اینکه هویت کسی فاش بشه هرچی از دل تنگش میخواد میگه .
      عقده هاتون بریزید بیرون زندگی تو کشوری که بهتون اجازه رقصیدن تو کاباره و سواحل مختلط و نمیده واقعا سخته مجبورید بیاید تو خبر فوری با عزیزان اسقاطی تون درد دل کنید .
      درد دل کنید بگید ما نمی‌توانیم لخت بشیم تو هم بلولیم بگید اینجا همجنس بازی رسماً ممنوعه .
      بگید اینجا اجازه نداریم مشروبات الکلی رو تو رستوران و کافه ها و تالارها زهر مار کنیم .
      واقعا این چه زندگی که شما دارین مجبورین از این تریبون صدای خودتونو به برادران یهودی برسونید .

      اشکالی نداره اشکاتو الان پاک کنید تا ببینیم ارتش اسراییل چه خاکی تو سرش می‌ریزه شاید بعد ها راهتون بدن برین حیفا سر قبر پیامبر جعلیتون اونجا برای تحقق همجنس‌گرایی دعا کنید .
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • به 10/09
      4

      به 10/09 اقای عزیز و هموطن شما برادر دینی وهموطن ما هستی .هیچ کس راضی به یک جراحت کوچک برای همنوعش نیست.اگر اسراییل به غزه قبل از حمله حماسیها به نوار غزه یورش برده و انها را کشته بودند تمام مردم ایران علیه اسراییل جبهه گیری و به اسراییل در تمام مجازیها و... اورا محکوم میکردند.ولی این اسراییل نبود که حمله کرد .این لشکر حماس بود که به داخل کشور اسراییل رفته و انها را به خاک وخون کشیدند واز خوشحالی داخل ایران شیرینی و نقل ونبات پخش کردند و عواقبش را پیش بینی نکردند و این کشور اسراییل هم برای دفاع از خودش ومردمش این طور قد علم کرد وحال دارید تهمت میزنید که اونهایی که از این کشور دارند طرفداری میکنن بهایی و کافر و یهودی هستند نه ما نه کافریم نه یهودی ونه بهایی بلکه مسلمان هستیم ونه اون مسلمانی که این اخوندهای داخلی دارند تبلیغ میکنند ازاده ایم ونه قمار باز و رقاص و حرام خور و دغلباز و دزد ودروغگو و عرب بلکه ایرانی و راست قامتیم .اری برادر این ماییم که داریم در کشور عزیزمان ایران نفس میکشم.

    • 16

      ناشناس ۱۰:۰۹:۵۲ چقدر خوب گفتی.
      دمممممت گرم

    • به ۱۵:۲۷
      29

      به ۱۵:۲۷
      مشکل شما اینه که به مسائل سطحی نگاه میکنی.
      اولا کشور اسرائیل نداریم!!
      اونا غاصبند
      حالا متوجه میشید دوما نداره. شما برای بیرون کردن اشغالگر بعد از 75 سال پیشنهاد بهتر بدهید

    • ناشناس
      6

      خطاب به ناشناس 10:09 اولا کافر همه را به کیش خود پندارد. ما اینایی که گفتی نیستیم ولی شما قطعا باجناق باز و از همکاران سعید طوسی هستید. ما انسانیم حتی حیوانات هم به بچه های همدیگر رحم می کنند دیگه ما قطعا آدمهای باشعور و فهیمده هستیم. ما از غم بچه ها غزه میسوزیم ولی مثل شما فقط مطربی نمی کنیم ما میسوزیم بخاطر همین میگیم غزه و فلسطین نسلشان را اسراییل با همت شما نابود نکنه. شما حماس را فرستادید جلو و الان بیشتر از 8000 نفر انسان اونجا شهید شدن یعنی تقریبا نصف غزه را به کشتن دادین دیگه خونخواری به چه قیمتی؟؟؟؟ کافی نیست میگیم صلح کنند اجازه بدین خودشان تصمیم بگیرند برای زندگیشان دماغتون را در هر مملکتی نکنید.

    • 0

      افرین بر شما .کاملا صحیح است من هم ارزومندم

    • ناشناس
      0

      دورودبر کوروش کبیره زرتشت اکراین تریبون هم نباشه من هر روز به کیهان و شبکه های سیاسی پیام میدم نترسید

  • جنتی
    3

    باید ایران در دفاع از مظلوم وارد جنگ شود
    ۴ دهه داریم موشک میسازیم و به خاطر آن تحریم میشیم
    باید از این موشک ها استفاده بشه
    خراب میشن زنگ میزنند
    آخه کی میخاین استفاده کنین من هم با نظر آمنه موافقم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      26

      آخرش چی ؟ باید یا نباید؟
      موشک زنگ نمیزنه اونی که زنگ زده مغز فندقی جنابعالیه که دستور حمله صادر می‌کنی .
      اگه فکر کردی ایران به همین سادگی دم به تله اسرائیل میده سخت در اشتباهی .
      اونقدر بزنن تو سر و کله هم تا خسته شن در هر صورت برنده ایرانه

    • 1

      پوشک بهتر از موشک

    • ناشناس
      1

      دمت گرم ۱۲:۱۳ بسیار عالی و روشن نگرانه بود

  • مسلم
    56

    ملت همیشه در صحنه امروز هم پا روی حق زندگی کودکان بذارید و در مدح کودک کشی و سنای دل خنکی خودتون پیام بدید.
    اونی که با بیفکری جون بچه ها رو به خطر انداخت، اونی که با بیرحمی از بچه های یتیم غزه انتقام میگیره، و شمایی که از کشتار خوشحالید.....
    وای بر عاقبت انسان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      بله خوشحالی از قتل عام کودکان و غیر نظامیان با پخش شیرینی واقعا نفرت انگیز و تهوع آور بود.

    • 3

      فکر نمی کنم هیچ انسان سالمی از قتل عام مردم بیگناه خوشحال شود. بعضی کامنتها در دهن کجی به تمساحانی است که ید طولایی در قساوت و بی رحمی دارند ولی پای منافعشان باشد اشک تمساح می ریزند.

    • ناشناس
      3

      من از کشتار خوشحال نیستم
      ولی با کامنتهام آتش به جان شما بچه‌کش‌ها میزنم
      بسوز مزدور جیره‌خور

    • ناشناس
      1

      شما ما را گوش دراز فرض نکنید همه ما از کشتن کودکان فلسطینی داغداریم ولی لعنت به کسی که بدون فکر جنگ راه انداخت و خدا ذلیل کنه اونی را که حماس راشیر کرد و بدون پشتوانه و پناه وارد جنگی کرد که تهش معلوم بود خدا هنیه دایم الخمر را لعنت کنه که در عالم مستی اعتماد کرد و غزه را فروخت

    • ناشناس
      0

      وقتی تصمیم میگیری که برای کدام کودک گریه کنی ویرایش اون یکی نه یعنی بشریت به انتها رسیده. شروین حاجی پور شجاع زمان

    • 1

      هیچ انسان عاقلی باور نمیکنه که شما نمیدونستی اینجوری میشه پس شربت و شیرینی پخش کردنتون بخاطر معامله خوبتون برای نابودی غزه بود

  • ناشناس
    4

    آغاز گر جنگ چه کسی بود

    نظرات شما -
    • هادی
      58

      اغاز گر جنک کسیه که زمینهای فلسطینو غصب کرده ،حالا یه سوال ازت دارم اگه من بیام خونتو بگیرم وبعد شما به من حمله کنی اغاز گر جنگ منم یا شما؟

    • 1

      اینکه من ازروی طمع نادانی غریبه روتوخونم راه بدم وباپول اون خوشگذرانی کنم بایدچوبشوبخورم پس نباید اعتراض کنم وجلوی ضرر رو به وقتش بگیرم تا دیر نشده

    • 2

      هادی اگه 4 نسل قبل تو با 4 نسل قبل من سر زمین جنگ داشتند من تفنگ برنمی دارم بیام خونت نوه هاتو بکشم و زن و بچتو اسیر کنم. در ضمن این سرزمین همیشه مشترک یهودیها و فلسطینیها بوده. می گی نه؟ قرآن بخوان تا بدانی که نبرد طالوت و جالوت چطور بوده و مجوز آن نبرد را کی داده؟

    • ایرانی
      4

      هادی جان
      اولاً اونجا سرزمین اسراییل بوده هزاران سال قبل از اسلام
      دوماً غصب نکرده، با قیمت گزاف و بالا خریده
      شما اگه زمینی رو از کسی با قیمت بالا بخری بعد سالها بعد پسران و نوه های اون شخص بیان دبه کنن قبول میکنی ؟؟؟

    • به ایرانی
      14

      خب خرید زمین مگه حاکمیت میاره؟مثلا الان افغانی های بسیاری تو ایران خانه وزمین خریدن ،الان ینی ایران کشورشو به افغانستان فروخته؟اینو من بارها نوشتم که همینو متوجه بشین کافیه،بعدش فلسطین حدود 1.8 درصد از زمینشو فقط به یهود فروخت نه کشور غاصب اسراییل!فرق بین شخص با کشور،الان ایرانی ها هم تو لس انجلس یا تو گرجستان خانه خریدن ،الان ایران بگه اونها خاکه منه؟بازم تکرار میکنم خرید زمین حاکمیت نمیاره (اگر فکر کردی حاکمیت میاره فکر فروش زمینهای یارنی به افغانستان وعربها وپاکستانی ها بیوفت که پاسخ سوالتو میگیری)

    • مهدی مهدی
      18

      خواهشا جواب های الکی ندید.
      اولا کل خرید زمینها نهایت 5 درصد بود. در ثانی برفرض خرید کوچه ها، خیابان ها ، پارک ها و .... رو که نخریدند. ایرانی ها هم دارند تو ترکیه زمین میخرند میتونند بگند ترکیه ماله ما هست؟
      کی گفته این اسرائیلی ها همون نسل یهود قبل هستند؟ از کجا معلوم همین مردم فلسطین قبلا یهودی نبودند و بعدا مسیحی یا مسلمان شده باشند؟
      بخدا تحقیق کنید جواب همه ابهامات شما در اینترنت هست

    • ناشناس
      3

      مهدی مهدی اطلاعی از دین یهود نداری.

    • ناشناس
      1

      منافع روسیه برای پایان جنگ باام این این بودحالا وزیر خارجه روسیه دنبال توافقه چون تواین بلبشو میشه توافق گرفت وگرنه اگه حماس بی خاصیت بشه شکست روسیه (پای میز مذاکره)حتمی خواهدبود

    • ناشناس
      0

      چرا بحث صدا سیمایی می کنید مذهب اصلی در فلسطین یهود بوده اسلام به زور حاکم شده مثل خود ایران دین موسی شش هزار سال قدمت داره

  • ناشناس
    2

    حریفت منم!!! کو؟ من که کسی رو نمی بینم!!!

    نظرات شما -
    • سر اشپز
      6

      قبل اینکه ببینی ..... شدی

    • 23

      به اندازه کافی مرد دلیر توی کشورمون داریم که پاش بیافته برای حفظ وطن و حفظ دین قیام کنند.
      هنوز زمانش نشده.
      ایران غیر مستقیم کارش رو میکنه.
      اونقدر که تا حالا ایران به جریان مقاومت کمک کرده هیچ کشوری کمک نکرده

  • 🐜
    14

    ...........................................

    نظرات شما -
    • علیرضا
      2

      تو مزدوری؟

    • 🐜
      7

      ازکجا فهمیدی ناقلا؟؟؟ توچقد باهوشی خرگوش صحرایی

    • 🐜
      19

      کسانیکه سنگ اسرائیل جنایتکارو کودک کش راب سینه میزنید درایران چه غلطی می‌کنند برید اسرائیل کارهای خدماتی انجام دهید لطفاً نان و آب ایران زمین را می‌خورند دم از جنایتکار جنگی آمریکا و اسرائیل میزنند خاک عالم توسرهرچی وطن فروشه

  • ناشناس
    35

    صهیونیست ظالم سالها ظلم کرده و جنایت و در این شکی نیست و اینکه شهرک نشینها هم در این ظلم اکثرا شرکت میکنن هم حرفی نیست و مطمئنا هم حمله حماس به افراد غیر نظامی خارج از احکام اسلام هم هست و جایی برای دفاع نداره اما اینجا واقعا باید تمام جوامع بشری تمام این نهادهای بین المللی بیان وسط و جلوی این وحشیگری و نسل کشی عیان را بگیرن مگر میشه انسان بود و از کشته شدن این همه انسان بیگناه قلب آدم به درد نیاد ونفس آدم تنگ نشه واقعا دیگه جایگاهی برای سازمان ملل و تمام این نهادها میمونه از جنگ اکراین بگیر تا این جنگ وقتی هیچ کاری نمی‌توانند بکنند

  • ناشناس
    9

    حماس و حزب نصرالله بی هدف فقط مناطق مسکونی و شهرک های مسکونی را راکت باران می کنند،این کار هم غیر انسانی و محکوم است،همان طوری که اگه اسرائیل این کار را بکند محکوم و غیر انسانی است،شما نگاه کنید،حماس فقط تلاشش این است که راکت بره سمت اسرائیل، حال اینکه کجا برخورد کنه،اصلا براش مهم نیست.

    نظرات شما -
    • هادی
      19

      درسته مثلا تو پایگاه های اسراییلی کلی ادم هستن با اونام باید با اخوت رفتار کنن تا اونها کودک بیشتری به شهادت برسونن وگرنه چه کاریه که مثلا مقاومت داره پایگاه هوایی تل نوف یا پالماخیم رو بمباران میکنه ،باید صبر کنن اونا به کودک کشیشون ادامه بدن
      بعد راستی اسرایلی چند هزار یبار دیگه میگم چند هزار کودک شهید کنه شما از اسراییل حمایت نمیکنین؟کاری مونده اسراییل نکرده باشه؟از بمب فسفری وبمباران کودکان وزنان تا جشن پوریم که حتی سازمانن مللم علیه بیانیه داد والان صد هزار انگلیسی وفرانسوی علیه اسراییل به خیابانها امدن ولی هنوز شما سرتون تو برفه

    • 17

      نوع موشک وپهبادهای حماس ازنوع معمولی است و هدف گیری نقطه زن ندارد اما اسرائیل موشکهای دارای دوربین ماهواره ای ونقطه زن است اگرموشکهای حماس به مناطق مسکونی هم اثابت کند نمی شودایراد گرفت چون شانسی است ولی اگر موشکهای اسرائیل به مناطق مسکونی بخورد چون دیده میشود عمدی است حماس ازروی نادانی به مناطق مسکونی میزند ولی اسرائیل ازروی علم ودانایی

    • م
      12

      اتفاقا هیچکس خداراشکر مثل حزب الله این انگلا رو نمیزنه خوب و حساب شده میزنه اتفاقا یکسری فیلماش موجود دقیق هدفمند

    • 17

      جنگ با یه مشت اشغالگر هست.
      همه اونها اشغالگرند.
      جنگ بین دو کشور نیست.
      جنگ بین یه عده مبارز هست که میخواهند اشغالگران رو از کشورشون بیرون کنند.
      درک این موضوع خیلی سخته؟!

  • ناشناس
    1

    ای کیو بالا اینجا جواب می دهد اینهمه انسان بی گناه کشته شد برای اتش بس

  • ناشناس
    20

    یه سوال؟چرا هرروز اسراییل داره 400 کودک میکشه تاالان بالای 4 هزار کودک شهید کرده وبالای هزار زن ومادر ، اما اینجا از اسراییل کودک کش حمایت میشه؟بنظرتون از نان حرامه؟یا نشستن پای ماهواره های غربی که از اسراییل حمایت میکنن واینام به تبعش حمایت میکنن؟بعد اسراییل جشن پوریم دارن که کشته شدن هفتاد هزارایرانیی رو هر سال جشن میگیرن ونتیانیاهو هم سخنرانی کرده،بعد اینارو شبکه های غربی میگن؟یا اصلا اشاره نکردن وخیلی از ایرانی ها نمیدونن؟

  • ناشناس
    24

    مرگ بر دیکتاتور اسرائیل

  • ناشناس
    6

    عقل داشته باشن توصلح باهم زندگی کنن مگه ماهشت سال توجنگ بودیم کدوم کشورازماحمایت کردچندسال توتحریمیم کدومشون ازمادفاع کرده

    نظرات شما -
    • 11

      شما که حسابتون کامل از آدمیزاد سوا است

  • م
    29

    خخخ اسرائیل اسرائیل که میگفتند این بود یه عده از مردم غزه با چند تا راکت خوب شهرک نشینان را فراری دادند رفته باباش و ننش امریکا و انگل ستان اورده با انواع سلاح های جدید افتادند به جان مردم دست خالی اونم با قطع کردن اب و غذا و سوخت اگر کل ملت غزه شهید شوند باز ابرو ریزی که شده جمع نمیشه حداقا به به ملت غزه میشه افتخار کرد که برای ی مشت دلار خودشون و نفلوختند

    نظرات شما -
    • به م
      19

      آفرین
      دمت گرم

  • ناشناس
    4

    خوشبحال کسانی که پول داشتند و رفتن به کشورهای دیگه و زندگی آرام و بدون دغدغه ای دارند

  • ناشناس
    11

    خدا کمک کند تلاشهای بین المللی هرچه زودتر نتیجه دهد وصلح وآرامش بر مردم مظلوم ومحاصره شده غزه که اسرائیل با بی رحمی خطوط اینترنت وتلفونشون هم بعد از آب و برق ودارو قطع کرده وهرروز انسانها خصوصا زنان و کودکان پرپر میشن نتیجه دهد ،واین هم کودک که مظلومانه روزانه کشته میشن با هزاران آرزو وامیدی که داشتن دارن زیر خاک برای همیشه میرن،جهان چه شده ،والله حیوانات درنده هم به بچه های کوچک حیوانات دیگر رحم میکنند ،این انسان دو پا چقدر می‌تواند از ارزشهای انسانی سقوط کند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      15

      اگر غده های سرطانی بذارن.

  • ناشناس
    1

    اون موقع یه سری نشعه بودن جدی نگیرید

  • ناشناس
    1

    جنگ جنگ تا پیروزی

  • ایرانی
    15

    همینکه اسرائیل همیشه در جنگ و بدبختی است عالی است.

  • جنتی
    1

    به ناشناسی که در جوابم یک سری از ویژگی های خودش و طرفدارم نسبت داد
    حالا که فهمیدین قدرت موشک ها پوشالیه برین سراغ سطل اب با آب اسرائیل را نابود کنید

  • ناشناس
    1

    اگه پیروز شدن خودش با حامیانش دنبال آتس بس هستن ؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    به جای بحث آماده باشید برای بازسازی غزه!

  • ناشناس
    1

    حماس باید تسلیم بشه تا مردم غزه بیش ازین کشته نشن، حماس میدونیم تو سوراخ قایم شدی ،بیا خودتو تسلیم کن

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    لعنت بر حماس جانی و قدرت طلب که زندگی فلسطینیان و مردم غزه را نابود و منطقه را به خاک و خون کشاند....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فقط اون نیست پولهای آزاد شده مردم ایران رفته تو جیب حماس و یمن که تو خبر بالا یمن هم خودشون قاطی کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها