بهترین جنس کفپوش خودرو چیست؟

کفپوش خودرو یکی از لوازم جانبی اتومبیل است که گاهی اوقات نادیده گرفته می‌شود؛ درحالیکه برای تمیز و زیبا نگه داشتن خودروها بسیار حیاتی است. از آنجایی که همیشه کف کفش‌ها با کف کابین خودرو در تماس است؛ قطعا در طی یک دوره زمانی، گرد و غبار و سایر آلودگی‌ها را به داخل خودروی شما منتقل می‌کند.

بهترین جنس کفپوش خودرو چیست؟

حتی اگر صندلی‌های ماشین و داشبورد شما تمیز و درخشان باشند اما کف کابین کثیف بماند؛ روی تمیزی کلی ماشین تاثیر گذاشته و حس آن را تغییر می‌دهد. بنابراین تمیز نگه داشتن کف ماشین اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر ساده‌ترین راه برای ارتقاء کابین خودرو استفاده از کفپوش‌های خودرو است.

از آنجایی که این محصول با تنوع زیادی از لحاظ جنس و طرح به فروش می‌رسد؛ برای انتخاب بهترین جنس کفپوش باید بررسی‌های بیشتری را انجام دهید. هنگام تصمیم‌گیری برای خرید کفپوش خودرو، دانستن اینکه چه چیزی برای شما مهم است؛ کمک می‌کند تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشد. در ادامه به معرفی انواع جنس کفپوش خودرو و بهترین آن می‌پردازیم.

کفپوش خودرو چیست؟

سازندگان خودرو برای غلبه بر مشکلات خاصی که ممکن است در طول زمان برای کف کابین و موکت آن به وجود آید؛ استفاده از کفپوش خودرو را توصیه می‌کنند. می‌توان گفت کفپوش‌های خودرو اولین خط دفاعی برای محافظت بیشتر و تمیز نگه داشتن داخل وسایل نقلیه هستند.

خواه یک اتومبیل لوکس و شاسی بلند سوار شوید یا یک اتومبیل معمولی‌تر، کفپوش خودرو جذابیت و بهداشت داخل اتومبیل شما را افزایش می‌دهد. کفپوش خودرو همچنین با جلوگیری از سایش و پوسیدگی کف کابین، به افزایش طول عمر خودروی شما کمک می‌کند. این محصول در عین حال راحتی بیشتری را برای راننده و سرنشینان فراهم کرده و طراحی داخلی خودروی شما را تکمیل می‌کند.

با پیشرفت تکنولوژی هر ساله نوع مواد مورد استفاده برای تولید کفپوش‌ها ارتقاء پیدا می‌کند. در حال حاضر علاوه بر کفپوش‌های قدیمی که از جنس موکت یا پلاستیک معمولی ساخته می‌شدند؛ می‌توانید کفپوش های سه بعدی بسیار لوکس از جنس چرم مصنوعی را نیز پیدا کنید.

هر کدام از انواع کفپوش‌های اتومبیل ویژگی‌ها و کارکرد خاص خودشان را دارند که با بررسی آنها می‌توان بهترین جنس کفپوش را پیدا کرد اما به طور کلی همه این محصولات ساخته شده‌اند تا از رسوب کردن هر گونه رطوبت، خاک و آلودگی در کف کابین شما جلوگیری کنند؛ زیرا در صورت مشاهده زباله روی کفپوش‌ها می‌توان به راحتی آنها را تمیز کرد.

انواع کفپوش خودرو

خرید کفپوش خودرو معمولا با هدف محافظت از کابین و جلوگیری از جمع شدن آلودگی کفش‌ها و یا باقی مانده غذا در کف آن استفاده می‌شود. افرادی که به طور معمول در اتومبیل خود غذا می‌خورند یا در مناطق پربارش زندگی می‌کنند؛ بیشتر متوجه مزایای این محصول خواهند شد.

همانطور که گفته شد بسته به نیازها و ترجیحات شما، یافتن کفپوش ماشین مناسب برای ماشین، به تحقیق و بررسی بیشتری نیاز دارد. شما باید مطمئن شوید که در ازای پولی که پرداخت می‌کنید؛ یک کفپوش خودرو با بیشترین مزایا را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این می‌توانید کفپوشی را انتخاب کنید که یک ظاهر جدید و جذاب به اتومبیل شما ببخشد. در ادامه به معرفی انواع کفپوش خودرو و ویژگی‌های آنها می‌پردازیم:

کفپوش پلاستیکی

کفپوش های پلاستیکی به عنوان کفپوش ‌های نسبتا بادوامی شناخته می‌شوند که می‌توانند برای مدت طولانی تری کارایی خود را حفظ کنند. همچنین اگر در منطقه ای زندگی می کنید که بارش برف و باران زیاد است و محیط بیرون اغلب گل آلود می‌باشد؛ کفپوش های پلاستیکی گزینه خوبی برای جلوگیری از نفوذ گل و لای به داخل کابین شما هستند  و خیلی راحت تمیز می‌شوند.

با این حال امکان سر خوردن این نوع کفپوش‌ها در زیر پای راننده و سرنشینان وجود دارد؛ چرا که معمولا فیت اتومبیل ها تولید نمی شوند. همین ویژگی برای خیلی از مصرف کنندگان خوشایند نبوده و به همین خاطر ممکن است به سراغ گزینه‌های دیگری بروند.

علاوه بر این طراحی کفپوش پلاستیکی بسیار ساده و معمولی است. بنابراین در صورت استفاده از این کفپوش‌ها نباید انتظار  تغییر به خصوصی در ظاهر ماشین‌تان باشید. به بیان دیگر این نوع کفپوش ظاهر کابین را زیبا نمی‌کند؛ بلکه فقط جنبه محافظتی خواهد داشت.

کفپوش چرمی

کفپوش چرمی یکی از جذاب ترین و البته گران ترین کفپوش‌های خودرو در بازار بوده که اخیرا در مقایسه با مدل های دیگر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. کفپوش چرمی مرغوب در بازار از مواد درجه یک ساخته شده و حتی دارای دوخت برجسته است که ظاهر دلپذیری به کابین می‎‌بخشد. ما خرید این نوع کفپوش را به مشتریانی توصیه می‌کنیم که خواهان یک کفی نرم و لوکس برای اتومبیل خود هستند.

شما می توانید کفپوش های چرمی را با طراحی سه بعدی و متناسب با نوع اتومبیل تان تهیه کنید. این کفپوش ها به صورت کاملا سفارش برای ابعاد اتومبیل شما ساخته می شوند و در نتیجه به هیچ عنوان در زیر پا لیز نخواهند خورد. همچنین دارای برآمدگی هایی هستند که تطبیق کامل را در وسیله نقلیه شما تضمین می‌کند.  کفپوش پژو پارس کارمت آلتیمیت جزو برترین کفپوش های پرشیای ایرانی می‌باشد.

کفپوش های سه بعدی موجود در فروشگاه‌ های معتبر از جنس چرم مصنوعی باکیفیت بالا ساخته شده‌اند که در مقایسه با سایر کفپوش‌ها نظیر کفپوش‌های پلاستیکی از حس بهتری برخوردارند و توانسته‌اند رضایت اکثر صاحبان خودروها را به دست آورند.

کفپوش چرم در کنار تمام مزایای فوق همچنان از کف کابین محافظت کرده و از جمع شدن خاک و سایر زباله‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین فیت بودن این مدل کفپوش با کف هر مدل خودرو باعث می‌شود تا حتی 1 درصد هم امکان نفوذ زباله به زیر کفپوش وجود نداشته باشد.

کفپوش نمدی

اکثر خودروها با این نوع کفپوش از نمایشگاه یا کارخانه عرضه می‌شوند. کفپوش های نمدی و موکتی اولین و ابتدایی ترین نوع کفپوش هستند که معمولا صاحبان خودرو در اسرع وقت به فکر تعویض و ارتقاء آنها هستند. جنس این کفپوش ها هر گونه رطوبت و آلودگی را به راحتی جذب می کند؛ بنابراین خیلی راحت کثیف می شوند و تمیز کردن آنها نیز کار آسانی نیست.

همچنین کفپوش‌های نمدی بیشتر مستعد ساییدگی و پارگی زودرس هستند. بنابراین اگر زیاد از اتومبیل خود استفاده می کنید و یا افراد زیادی دائما در وسیله نقلیه شما قرار می گیرند؛ بهتر است به فکر جایگزین برای کفپوش نمدی باشید.

کفپوش PVC

کفپوش پی وی سی همانند کفپوش پلاستیکی از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و حتی در برابر مواد شیمیایی خشن نیز مقاومت دارد و می‌تواند ترافیک سنگین پا و گل و لای را تحمل کند؛ با این وجود کمتر جذابیت ظاهری داشته و همینطور از رنگ یا طراحی خاصی برخوردار نیست یا کاملا فیت کابین نمی‌شود.

انتخاب این محصول یا سایر محصولات دیگر کاملا به ترجیحات، سلیقه و نیازهای شما بستگی دارد. با بررسی مزایا و معایب هر کدام از کفپوش‌های بالا، راحت تر می‌توانید بهترین و مناسب ترین کفپوش را برای اتومبیل‌تان پیدا کنید.

بهترین کفپوش خودرو

اگر به دنبال کفپوشی هستید که حداکثر محافظت و راحتی را داشته باشد و همینطور با ویژگی های نوآورانه خود، جذابیت خودروی شما را افزایش دهد؛ پیشنهاد ما کفپوش سه بعدی خودرو است. نصب، برداشتن و تمیز کردن این نوع کفپوش ها راحت بوده و علاوه بر این ضد لغرش هستند. تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا رانندگی بهتر و ایمن تر در محیطی بهداشتی تر را تجربه کنید.

شما می‌توانید در فروشگاه کارمت التیمیت انواع کفپوش چرم سه بعدی را  در رنگ‌های متنوعی از جمله مشکی، آبی، کرم، نارنجی، قرمز و غیره سفارش دهید. مهم ترین ویژگی های محصولات عرضه شده در این فروشگاه عبارتند از:

بادوام و ماندگار

کفپوش های سه بعدی ما برای مقاومت در برابر سایش و پارگی زیاد طراحی شده‌اند. آنها به آسانی خراب نمی‌شوند یا رنگ خود را از دست نمی دهند؛ بنابراین یک راه حل بلندمدت برای شما خواهند بود.

تمیزی آسان و سریع

محصولات این فروشگاه به راحتی با جارو برقی، آب و یا حتی یک پارچه مرطوب تمیز می‌شوند. در نتیجه برای افرادی که حوصله یا زمان کافی برای تمیزکاری های طولانی مدت را ندارند؛ انتخاب مناسبی هستند.

قابل سفارش برای اتومبیل شما

شما می‌توانید این کفپوش‌ها را در اندازه و شکل سفارشی متناسب با خودروی خاص خود سفارش دهید. این محصول به کابین ماشین شما تناسب کامل بخشیده و هیچ راه نفوذی برای آلودگی باقی نمی‌گذارد.

شیک و راحت

کفپوش سه بعدی برای مشتریانی که به زیبایی بیشتر داخل اتومبیل خود اهمیت می‌دهند؛ بهترین گزینه است. این کفپوش ها بسیار شیک تر هستند و حس لوکس بودن به ماشین شما می‌دهند. علاوه بر این چرم استفاده شده در ساخت کفپوش سه بعدی کارمت التیمیت، بسیار نرم و راحت بوده که باعث می‌شود قرار گرفتن طولانی مدت کف پاها بر روی آن‌ها خسته کننده نباشد.

سخن پایانی

اگر به دنبال یک کفپوش بسیار راحت‌ و شیک‌ هستید، کفپوش‌های چرم سه ‌بعدی گزینه بهتری هستند. ما به عنوان پیشگام در صنعت تولید کفپوش سه بعدی خودرو، تمام نیازها و نقطه نظرات شما مشتریان عزیز را درک می‌کنیم و بر همین اساس طیف وسیعی از کفپوش های سه بعدی نوآورانه و منحصر به فرد را مطابق با سلیقه و نیاز شما عرضه کرده‌ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است مدل خودروی خود را در وب سایت کارمت التیمیت جستجو کنید. همچنین می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان فروش ما بپرسید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها