تغییراتی که در کمتر از ۳ روز فضای خانه شما را با کمترین هزینه متحول می‌کند

این روزها با وجود هزینه‌های زیاد تعویض و یا حتی بازسازی خانه، به روز کردن محیط زندگی بسیار دشوار است. با این وجود، راه‌حل‌هایی وجود دارد که با هزینه‌ای قابل قبول می‌توان تغییرات قابل ملاحظه‌ای در فضای خانه ایجاد کرد.

تغییراتی که در کمتر از ۳ روز فضای خانه شما را با کمترین هزینه متحول می‌کند

این روزها با وجود مشغله فراوان و هزینه های بسیار زیاد عوض کردن خانه، بهترین راه حل برای به روز کردن محیط زندگی انجام بازسازی می‌باشد ولی متأسفانه به دلیل افزایش سرسام آور قیمت اقلام ساختمانی تغییرات بزرگ و اساسی قابل اجرا نیست اما با وجود تمامی این مشکلات راه‌حل هایی وجود دارد که با هزینه‌ای قابل قبول و بدون انجام تخریب می‌توان تغییرات قابل ملاحظه‌ای در فضای خانه ایجاد کرد.در این مقاله قصد داریم به چند مورد از این اقدامات اشاره کنیم...

پوشش دیوار

مطمئنا یکی از مهم ترین بخشهای خانه که در دکوراسیون داخلی آن نقش به سزایی را ایفا می‌کند طراحی و پوشش دیوارهاست یکی از ساده ترین و البته به صرفه ترین راه ها برای ایجاد این تغییرات استفاده از کاغذ دیواری در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع است، شما می‌توانید با استفاده از کاغذدیواری‌های ضد آبی که امروز وجود دارد خیال خودتان را از رنگ آمیزی‌های هر دو سه سال یکبار راحت کنید. پیشنهاد ما به شما این است که می‌توانید در یکی یا دو تا از دیوارهایی که از اهمیت و دید بهتری برخودار است از اقلامی همچون آیینه‌های دکوراتیو، سنگ‌های دکوراتیو و یا کاغذدیواری های طرح‌دار استفاده کنید. سرعت اجرای بالا، هزینه‌ی مناسب از مزایای این تغییرات در طراحی دیوار شما می‌باشد.

پوشش کف

پوششی که شما برای کف منزل خود استفاده می‌کنید اگر در زیبایی دکوراسیون خانه‌تان از اهمیت بیشتری نسبت به پوشش دیوار برخودار نباشد اهمیتی کمتر از آن هم ندارد بنابراین می‌توانید با ایجاد تغییر در آن، فضای خانه خود را به کلی دگرگون کنید. شما می‌توانید با استفاده از پارکت لمینیت با کمترین هزینه و بدون کوچک‌ترین آسیبی به کف قدیمی در زمانی کمتر از یک روز پوشش کف خود را عوض کنید.

راه‌های ارزان‌تر برای پوشش کف

در صورتیکه هزینه پارکت لمینت برای شما زیاد است و امکان آن برای شما وجود ندارد میتوانید با استفاده از کفپوش پی وی سی با هرینه به مراتب کمتر این تغییرات را ایجاد کنید. اگر فضای مورد نظر شما کف اتاق کودک هست پیشنهاد ما به شما موکت های رولی است که محیطی گرم و بهداشتی را برای فرزندتان ایجاد ‌می‌کند.

قرنیز دیوار

گرچه در ابتدای امر قرنیز دیوار بخش کم اهمیتی در دکوراسیون ساختمان به نظر می‌رسد ولی اینگونه نمی‌باشد بطوریکه اگر توجه کرده باشید ساختمانی که در آن قرنیز کار نشده است این حس را به شما منتقل می‌کند که انگار بخشی از طراحی آن ناقص است. معمولا قرنیز ها در اثر استفاده از جنس کم کیفیت و یا اجرای بد بعد از چند سال از قیافه می‌افتند و زیبایی خود را از دست می‌دهند بنابراین شما می‌توانید با یک هزینه جزئی و در زمانی کوتاه با تعویض قرنیز این تفاوت را حس کنید. یکی از ضعف های قرنیز های قدیمی ضد آب نبودن آنهاست که باعث ایجاد کپک و بوی بد در اطراف بخش خراب می‌شود که امروزه با وجود قرنیز‌های پی وی سی و پلی استایرن این مشکل حل شده است.

موارد دیگر

مواردی که ذکر شد کم هزینه ترین و البته سریع ترین راه ها جهت ایجاد تغییراتی مشهود در فضای خانه شما می‌باشد. در صورت وجود بودجه بیشتر و یا نبود محدودیت مالی با بازسازی آشپزخانه ، سرویس‌های بهداشتی، حمام، ایوان و ... خانه‌ی شما مجددا نو شده و مطلقا نیازی به تعویض آن ندارید.

مطلب آخر جهت جمع بندی

مهمترین بخش کار بعد از تصمیم به بازسازی منزل رعایت هارمونی و در نظر گرفتن نکات مهم دکوراسیون منزل است. معمولا پیشنهاد ما برای مصرف کنندگان که تخصصی در طراحی داخلی ندارند در صورت امکان استفاده از طراح داخلی می‌باشد در غیر این صورت این روزها شما می‌توانید با گشت و گزار در وبسایت‌هایی همچون pinterest و همسان سازی فضای خود و پیدا کردن طرح‌های موجود در آن بدون کمترین هزینه‌‌ای فضای خود را طراحی و اجرا نمائید. نکته آخر مربوط به بحث اجرا می‌باشد انتخاب کالای مناسب و با کیفیت و داشتن طراحی زیبا همگی شروط لازم و نه کافی جهت بازسازیی موفق می‌باشد و تنها درصورتی پروژه شما با موفقیت به اتمام می‌رسد که از تیمی مجرب جهت اجرای کارتان استفاده کنید امیدواریم در این مقاله مطالبی جهت داشتن فضای زندگی زیباتر و بهتر را برای شما عنوان کرده باشیم.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها