نصب و اجرای ایزوگام در تهران

نصب ایزوگام یک راه حل مطمئن برای ایمنی منازل و ساختمان ها می باشد.

نصب و اجرای ایزوگام در تهران

نصب ایزوگام یک راه حل مطمئن برای ایمنی منازل و ساختمان ها می باشد . در ابتدا بایستی یک تعریف ساده از ایزوگام داشته باشیم . در واقع در تعریف ساده ایزوگام مدلی از عایق رطوبتی از قبل ساخته شده می باشد . ایزوگام از دو لایه تشکیل شده ، لایه اول الیاف شیشه و لایه دوم پلی استر می باشد که این دو لایه با قیر  تقویت گشته و به وسیله پلیمرها پوشیده شده است . ایزوگام برای آب بندی ساختمان ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد . عوامل مختلف و گوناگونی در قیمت ایزوگام تاثیرگذار می باشند . قیمت ایزوگام بر مبنای عواملی چون کیفیت ایزوگام , برند ایزوگام , مکان مورد استفاده از ایزوگام و اندازه ی آن در محیط مورد نیاز مورد بررسی و قیمت گذاری قرار می گیرد .

همچنین قیمت نصب ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از این عوامل می تواند در قیمت گذاری ایزوگام موثر باشد . شرکت تهران ایزوگام نصب ایزوگام در تهران و سایر شهرستان دلیل بر ایجاد امنیت و آسایش منازل انجام میدهد . همچنین تهران ایزوگام نمایندگی ایزوگام دلیجان در ایران می باشد . همچنین کمپانی ایزوگام دلیجان با بهره گیری از نیروهای کاردان و متخصص بهترین خدمات، تولید و نصب ایزوگام و عایق های رطوبتی را ارائه می دهد

ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی بسیار پر کاربرد و مهم برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان ها می باشد . بسیاری از افراد هم به دنبال یک ایزوگام با کیفیت و با برند مطرح بوده و هم به دنبال استعلام قیمت ایزوگام می باشند که یک ایزوگام مطلوب را تهیه نمایند . سوال بسیاری در همین خصوص این می باشد که قیمت ایزوگام چند است ؟ و یا قیمت ایزوگام با نصب در تهران یا کرج چقدر می باشد ؟ در همین خصوص ایزوگام به عنوان یک عایق ضد آب بایستی تضمین کیفیت و کارایی باشد . ایزوگام در انواع مختلفی مانند ایزوگام طرح دار و یا ساده و .. دارای تفاوت قیمت می باشند .

  در این میان نکته ای که وجود دارد این است که  گران ترین عایق رطوبتی در مقابل ارزان ترین ایزوگام از هر نظر دارای تفاوت می باشند . لیست قیمت ایزوگام روزانه و هفتگی دچار تغییر می باشد به همین علت حتما بایستی قبل از خرید از مشاوره کارشناسان تهران ایزوگام مطلع شوید . تا راجع به نحوه محاسبه قیمت ایزوگام و قیمت روز ایزوگام شما عزیزان را مطلع سازند .

photo_2023-12-25_11-47-44

تمام مراحل نصب ایزوگام

  برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به داخل ساختمان ، باید بخار بندی روی مواد عایق نصب شود تا از ورود نم جلوگیری کند. این لایه معمولاً از موادی  مانند پلاستیک پلی‌اتیلن تولید می ‌شود و باید با دقت و بدون هیچ گونه شکستگی و آسیب دیگری نصب شود.

 

  پس از نصب ایزوگام با کیفیت ، واحد های گرمایش و سرمایش باید با دقت و منطبق بر استاندارد ها و حرفه ای نصب شوند. برای اطمینان از کیفیت نصب، معیارهای دقیقی برای ایزوگام تعیین شود. این معیارها می‌توانند شامل اندازه‌گیری حرارتی، تست‌های رطوبت، و انجام مراقبت‌ها از ساختمان باشند.

 

  نصب ایزوگام ها با دقت و همچنین کیفیت می‌ تواند به بهبود کارایی انرژی ساختمان و نیز کاهش هزینه‌ های انرژی بسیار کمک کننده باشد. ایزوگام در فصول گرما و سرما به حفظ راحتی داخلی ساختمان ها کمک می‌ کند و به بهره ‌وری انرژی نیز کمک شایانی می‌ نمایند.

 

  بنابراین ، انجام این عملیات ایزوگام کردن ساخمان با دقت و توجه به استاندارد های مربوطه از اهمیت بسیاری برای افراد مختلف برخوردار می باشد. و انتخاب یک مجموعه عالی و بی نقص مثل تهران ایزوگام بهترین انتخاب برای افرادی که نیاز به انجام عملیات نصب ایزوگام دارند می باشد.

photo_2023-12-25_11-47-43

قیرگونی ساختمان

  از مهم ترین مراحل در انجام و اجرای کارهای ساختمانی عملیات قیرگونی ساختمان و ایجاد یک لایه محافظ و ضد آب برای بنا می باشد. به عملیات قیر اندود کردن گونی های چتایی و کنفی به کمک قیر داغ و شل شده جهت ایجاد یک لایه محافظ قیرگونی می گویند.

 

  با انجام قیرگونی ما می توانیم با ایجاد یک لایه نه چندان ضخیم یک عایق ضد نم جهت ایزوله سازی و محافظت از سطح بسازیم. در کل قیرگونی جهت ایجاد عایق ضد آب و افزایش طول عمر سطح های مختلف در ساختمان مانند حمام ، پشت بام و… می باشد.

 

  انجام قیرگونی ساختمان در بخش های مختلف ساختمان باعث می شود تا سطوح از آسیب های ناشی از عوامل طبیعی و خرابی در امان باشد. برای مثال عواملی مانند باران ، برف ، تگرگ های شدید ، نور آفتاب یا گرمای زیاد و… می توانند باعث آسیب دیدگی سطوح شوند. در کل می توان گفت با انجام عملیات قیرگونی از بنای خود در مقابل این عوامل و مشکلات ناشی از این عوامل محافظت خواهیم کرد.

شماره های تماس مجموعه تهران ایزوگام : 02177787954  -    09125654969

  

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها