سرمایش و گرمایش سوله

سالن‌ ها و کارگاههای صنعتی و همچنین سالنهای ورزشی به جهت ابعاد نسبتا بزرگ و همچنین ارتفاع بلند، تامین شرایط مطلوب دمایی کمی دشوار خواهد بود.

سرمایش و گرمایش سوله

این امر همواره موجب میگردد صاحبان اینگونه فضاها در ایام سرد و یا گرم سال با مشکل مواجه باشند. عدم تامین شرایط دمایی مطلوب در کارخانجات موجب میگردد بهره وری کاهش یابد و شرایط اقتصادی اینگونه صنایع را با مشکل مواجه سازد. از طرفی دیگر به دلیل افزایش حاملهای مصرف انرژی مانند گاز و برق این ضرورت را ایجاب مینماید تا از تجهیزات و دستگاههای بهینه در اینگونه سالنها استفاده شود. به طوری که ضمن مصرف حداقل انرژی، شرایط دمایی مطلوب را بر اساس آب و هوای منطقه تامین نماید.

متاسفانه اکثریت سامانه های گرمایشی و سرمایشی موجود در فضاهای بزرگ غیر استاندارد و غیر بهره ور بوده و مصرف انرژی آنها بسیار بالا میباشد. از اینرو قصد داریم سامانه های مفید و کاربردی سرمایشی و گرمایشی را به شما معرفی نماییم.

 

کولر صنعتی 24000 آکسیال

کولر های صنعتی که توسط شرکت ایران مشعل ساخت و عرضه میگردد با استفاده از بهترین قطعات و تجهیزات تولید می شود. فن های مورد استفاده در این کولرها بسیار قدرتمند و از نوع آکسیال میباشد. همچنین در کولر صنعتی 40000 آکسیال برخلاف کولر های آبی قدیمی به جای استفاده از پوشال از پدهای سلولزی استفاده میگردد. این امر در افزایش بازدهی و همچنین صرفه جویی در مصرف آب بسیار موثر میباشد.  از اینرو راندمان کولر صنعتی با این پدها نسبت به کولر های قدیمی بسیار بالاتر و بهره ورتر میباشد.

2

مزایای فن آکسیال

کولرهای صنعتی یا بر اساس مدل آکسیال ساخته میشوند یا بر اساس مدل سانتریفیوژ.  مدل آکسیال در مقایسه با سانتریفیوژی از قیمت پایین تری برخوردار بوده و نیاز به کانال کشی ندارند. همچنین قدرت پرتاب باد در آنها بسیار بالا میباشد. همچنین هزینه نگهداری و تعمیرات در فن آکسیال به مراتب پایین تر از مدل سانتریفیوژی میباشد. از کولر صنعتی آکسیال جهت تامین سرمایش فضاهای بزرگ از جمله سالنهای صنعتی، ورزشی و عمومی مانند مساجد و مصلی ها استفاده میشود.

جهت اخذ اطلاعات فنی میتوانید با کارشناسان ما به شماره 09124884905 بصورت مسقیم در ارتباط باشید.

گرماتاب جهت تامین گرمایش فضاهای بزرگ

روش انتقال حرارت در دستگاه گرماتاب بر خلاف روشهای قدیمی به صورت تابشی بوده و با گسیل نمودن امواج مادون قرمز، اجسام و فضای سالنهای بزرگ را گرم میکند. در سالهای گذشته دستگاه گرماتاب جهت تامین گرمایش سوله صنعتی و ورزشی در ارتفاع نصب شده و بدون واسطه قرار دادن هوا، گرمایش محیط را تامین مینماید. این دستگاه با الهام از طبیعت و همچون خورشید گرمایش را با حداقل مصرف گاز تامین مینماید. با توجه به نصب گرماتاب در سقف سالنها برخی از مشتریان به آنها گرماتاب گازی سقفی میگویند. با استفاده از این دستگاه میتوان دمای هوای محیط را به صورت یکنواخت و یا به صورت موضعی و تنها در بخشهایی از سالن تامین نمود. از اینرو اختلاف دمایی بین نقاط نزدیک به سقف و کف سالن بسیار کم میباشد. جهت انتخاب مدل و ظرفیت حرارتی مناسب و منطبق با فضای خود میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

عملکرد بخاری تابشی گرماتاب

با ورود گاز شهری به مشعل دستگاه گرماتاب، عملیات احتراق صورت گرفته که این امر درجه‌ دمای لوله آتشخوار را به میزان 400 تا 450 میرساند. دمای حاصل پس از برخورد با صفحات منعکس کننده براق که معمولا از جنس استیل میباشد به صورت امواج تابشی در محیط منتشر میگردد. گرماتاب در سالنها و سوله با زنجیر از سقف سوله ها مستقر میگردند و در صورت وجود جرثقیل سقفی میتوان این دستگاه ها را به صورت زاویه دار بر روی دیوار نیز نصب نمود.

ضرورت خروج محصولات احتراق

مطابق با استاندارد های اروپایی چنانچه ورود هوای تازه 10 برابر ظرفیت حرارتی دستگاه باشد میتوان از دستگاه بدون دودکش استفاده نمود. در سالنهای ورزشی به منظور ایجاد شادابی بیشتر ورزشکاران و همچنین نیاز به اکسیژن بیشتر، نصب دودکش الزامی میباشد.

3

پنکه مه پاش صنعتی

جهت تامین سرمایش و ایجاد آسایش دمایی در فضای باز رستوران و ویلا میتوانید از پنکه مه پاش استفاده نمایید. این دستگاه ها ضمن تامین سرمایش میتواند با افزایش رطوبت محیط فضا را دلچسب و مطبوع نماید. پنکه صنعتی مه پاش با ایجاد جریان هوا و انتشار رطوبت، هوا را خنک نموده و میتوانید از فضاهای باز خود نهایت استفاده را ببرید .

پنکه صنعتی مه پاش بر اساس روش تبخیری کار نموده به طوری که ذرات پودر شده آب که در هوا پراکنده میشوند جهت تبخیر، دمای هوا را جذب نموده و در نتیجه دمای محیط به طور محسوسی کاهش میابد.

امکان نصب این دستگاه به صورت به دیواری و یا پایه دار امکان امکان پذیر میباشد.. در مدل ایستاده منبعی جهت تامین آب مورد نیاز جهت انتشار در محیط تعبیه گرددیه است. میتوان این مخزن را جدا نمود و نسبت به پر کردن آن با آب اقدام نمود. پنکه مه پاش دارای پمپ آب بوده تا آب را با فشار بالا از سوراخهای نازل خارج نماید. چرخش پروانه هاى پنکه، ضمن ایجاد جریان هوا، آبی که از این نازلها خارج میگردد را در محیط منتشر مینماید.

پنکه صنعتی مه پاش دارای تنوع مدل و قدرت های مختلف بوده و شما می توانید با مراجعه به صفحه سایت ما، تصاویر آنها و سایر اطلاعات دیگر فنی را مشاهده نمایید.

4

در خصوص مشاوره و اخذ اطلاعات تکمیلی میتوانید به سایت ما به آدرس garmataaban.com مراجعه نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها