خرید آسان و بدون دردسر گیفت کارت اپل

شرکت اپل یکی از برترین و محبوب‌ترین برندهای دنیا است که در کنار تولید محصولات سخت‌افزاری فوق‌العاده مثل آیفون، مک‌بوک، آیپد و… سرویس‌های گوناگونی را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که استفاده از آن‌ها مستلزم پرداخت حق اشتراک مشخصی است.

خرید آسان و بدون دردسر گیفت کارت اپل

اما چطور می‌توان این حق اشتراک این برنامه‌های را پرداخت کرد؟ یکی از روش‌های پیش روی شما خرید گیفت کارت اپل است.

گیفت کارت اپل چیست؟

گیفت کارت اپل در حقیقت نوعی کارت اعتباری بدون تاریخ انقضا است که به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به حساب‌های بین‌المللی مثل پی‌پال یا مسترکارت از اپ استور و سرویس‌های گوناگون شرکت اپل استفاده کرده و هزینه‌ی آن را هم به وسیله‌ی همین کارت پرداخت کنید.

خرید گیفت کارت اپل ارزان از ۱ تا ۲۰۰ دلار آغاز شده و معمولاً انواع ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری آن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

مشخصات گیفت کارت اپل

  • صدور بدون نام
  • مناسب برای هدیه دادن
  • جایگزین مناسب برای پول نقد
  • عدم امکان شارژ
  • یکبار مصرف
  • امکان استفاده به صورت ناشناس

انواع گیفت کارت اپل

پیش از خرید گیفت کارت اپل باید با انواع مختلف این محصول که به شرح زیر است آشنا شوید:

در یک دسته‌بندی کلی می‌توان گیفت کارت اپل را به دو نوع فیزیکی و مجازی تقسیم کرد که

  • گیفت کارت‌های فیزیکی قابلیت اسکن کردن بارکد و ردیم (Redeem) دارند.
  • گیفت کارت‌های مجازی اپل توسط فروشگاه‌های مختلف با تخفیف‌های ویژه ارائه شده و بعد از خرید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسند.

اما در دسته‌بندی دیگری این کارت‌ها به دو نوع مختلف تقسیم می‌شوند که با استفاده از یکی از آن‎ها می‌توان از خدمات و سرویس‌های نرم‌افزاری اپل بهره‌مند شد. اما نوع دیگر که گیفت کارت اپ استور نامیده می‌شود کاربرد متفاوتی داشته و با استفاده از آن صرفاً می‌توان اجناس فیزیکی این شرکت را از نمایندگی‌های رسمی آن خریداری کرد.

پس حتماً پیش از خرید این موضوع را در نظر داشته باشید. البته همواره می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی آنلاین سیبچه پرسش‌های خود را در این زمینه با کارشناسان مجموعه مطرح کنید.

خرید گیفت کارت اپل چه کاربردی خواهد داشت؟

2

تعدادی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ارائه شده در اپ استور اپل به صورت رایگان در دسترس هستند اما برای بهره‌مندی از همه‌ی امکانات و قابلیت‌های آن‌ها باید به سراغ خرید گیفت کارت اپل ۱ دلاری و بیشتر بروید. با توجه به این موضوع می‌توان مجموعه قابلیت‌های گیفت کارت را به صورت زیر بیان کرد:

امکان استفاده از iCloud

فضای ذخیره‌سازی اپل یا iCloud امکان ذخیره‌ی فایل‌های دلخواه را بر روی فضای ابری برای شما فراهم می‌کند. البته امکان استفاده از این فضا به صورت پیش‌فرض برای همه‌ی کاربران گجت‌های اپل وجود دارد اما میزان حافظه‌ی اختصاص داده شده محدود است.

با توجه به این موضوع می‌توانید برای دسترسی به فضایی نامحدود به سراغ خرید گیفت کارت اپل بروید.

خرید درون برنامه‌ای اپلیکیشن‌های مختلف

عمده‌ی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ارائه شده برای سیستم عامل iOS رایگان نیستند و حتی در صورت رایگان بودن هم امکانات محدودی را در اختیار شما قرار می‌دهند. در این حالت می‌توانید با استفاده از گیفت کارت اپل خود، پرداخت درون برنامه‌ای اپلیکیشن‌های دلخواه را انجام داده و از همه‌ی قابلیت‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

استفاده از سرویس‌های آنلاین فیلم و سریال

در دنیای امروز یکی از سرگرمی‌های اصلی ما تماشای فیلم و سریال‌های مختلف است. اپل پلتفرم‌های گوناگونی برای پخش فیلم و سریال و موسیقی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Apple TV، Netflix و اپل موزیک اشاره کرد. شما با استفاده از گیفت کارت اپل خود می‌توانید حق اشتراک این برنامه‌ها را پرداخت کرده و به منبع بی‌پایانی از جدیدترین فیلم‌ها، سریال‌ها و موسیقی‌های گوناگون دست پیدا کنید.

ساخت اکانت‌های پرمیوم

امروزه در عمده‌ی پلتفرم‌ها خدمات کامل‌تر در اختیار کاربران پرمیوم قرار می‌گیرد. اگر اپلیکیشن خاصی وجود دارد که می‌خواهید از امکانات کامل آن بهره‌مند شوید می‌توانید با استفاده از گیفت کارت اپل اکانت خود را از حالت عادی به پرمیوم ارتقا دهید.

نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

3

استفاده از گیفت کارت اپل بسیار ساده بوده و مراحل آن به شرح زیر است:

  • در قدم اول باید اپل آیدی خود را در iTunes & App Store وارد کنید.
  • بعد از ورود به این برنامه از بالای صفحه سمت راست بر روی عکس پروفایل خود کلیک کرده و گزینه‌ی Redeem Gift Card or Code را انتخاب کنید.
  • در صورت لزوم رمز اپل آیدی خود را وارد کنید.
  • در صورت استفاده از گیفت کارت مجازی باید گزینه‌ی enter your code manually را انتخاب کرده و کد ۱۶ رقمی آن را در قسمت مربوطه وارد کنید.
  • در آخر با کلیک بر روی گزینه‌ی Redeem حساب شما به اندازه‌ی مبلغ گیفت کارت خریداری شده شارژ می‌شود.

نکته: در صورت استفاده از گیفت کارت فیزیکی به جای گزینه‌ی enter your code manually بر روی Use Camera کلیک کنید تا بارکد را اسکن کرده و فرآیند شارژ حساب شما با موفقیت انجام شود.

نکات مهم در زمان خرید گیفت کارت اپل

توجه به نکات موجود در این بخش پیش از خرید گیفت کارت اپل ارزان ضروری است:

  • تعداد گیفت‌ کارت‌های تقلبی موجود در بازار فراوان است؛ بنابراین باید در زمان خرید آن‌ها بسیار دقت کنید. در صورت استفاده از گیفت کارت تقلبی و شارژ حساب با استفاده از آن‌ها حساب کاربری شما توسط شرکت اپل به سرعت مسدود خواهد شد.
  • مبلغ کارت هدیه را با توجه به قیمت برنامه‌های مورد نظر و سایر سرویس‌هایی که قصد استفاده از آن‌ها را دارید انتخاب کنید تا به این ترتیب بتوانید هزینه‌های خود را به درستی مدیریت کنید.
  • حتماً باید خرید گیفت کارت اپل را با توجه به حساب کاربری خود انجام دهید؛ یعنی اگر اپل آیدی شما مخصوص کشور آمریکا است باید به سراغ خرید گیفت کارت اپل مخصوص این کشور بروید.
  • از آنجایی که امکان تعویض یا مرجوع کردن گیفت کارت‌های خریداری شده وجود نخواهد داشت؛ باید پیش از خرید آن‌ها به صورت دقیق همه‌ی موارد فوق را بررسی کنید.

خرید گیفت کارت سیبچه

سیبچه یکی از معتبرترین اپ استورهای ایرانی است که امکان خرید گیفت کارت اپل ارزان را هم در اختیار کاربران iOS قرار داده است. شما می‌توانید گیفت کارت دلخواه خود را از این مجموعه خریداری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی سیبچه ارتباط برقرار کنید. برای دریافت جزئیات و اطلاع از نحوه خرید اشتراک سیبچه یک ماهه می‌توانید به وب‌سایت مجموعه مراجعه کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها