برندسازی با تیشرت تبلیغاتی برین گیفت

تجربه ثابت کرده که خرید تیشرت تبلیغاتی باعجله و بدون داشتن تجربه کافی و شناخت باعث میشود نتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم.

برندسازی با تیشرت تبلیغاتی برین گیفت

تجربه ثابت کرده که خرید تیشرت تبلیغاتی باعجله و بدون داشتن تجربه کافی و شناخت باعث میشود نتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم. برین گیفت همراه شما است  تا با بهترین و به روز ترین انتخاب های خود روبه رو شوید. اگر میخواهید به بیشترین فروش و تبلیغات برند خود برسید با برین گیفت همراه باشید.

 وب سایت:    www.BarinGift.com            شماره تماس:  09912669527

 

برندسازی با تیشرت تبلیغاتی

لباس های تبلیغاتی که اینجا منظور ما تیشرت تبلیغاتی است، هدیه تیلیغاتی محبوبی به شمار می آید. این روزها بیشتر از قبل مورد توجه کاربران قرار گرفته است، همچنین چون تیشرت تبلیغاتی بخشی از پوشش ظاهر محسوب میشود، باید به زیبایی و طرح و جنس آن توجه زیادی شود. اگر صاحب کسب و کار و برند خودتان هستید برای تبلیغات برند خود میتوانید از چاپ بر روی تیشرت ها با رنگ بندی های مختلف استفاده کنید. این روش خلاقانه بسیار مؤثر است. در حال حاضر، در میان انواع مختلف فروشگاه های تبلیغاتی که در دسترس است تیشرت ها در میان آنها محبوب ترند زیرا نه تنها ارزش تبلیغاتی بالایی دارند، بلکه بسیار کاربردی هستند.

آشنایی با چاپ تیشرت تبلیغاتی

چاپ بر روی تیشرت تبلیغاتی باید با برند شما همخوانی داشته باشد. هم از نظر چاپ و هم از نظر رنگ و مدل تیشرت شما،چون علاوه بر کاربرد تبلیغاتی برای پوشش هم استفاده می شود. یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین چاپ برای دیده شدن برند شما چاپ لوگوی شرکت بر روی تیشرت های سفید و مشکی بسیار ساده است. این چاپ نباید شلوغ باشد و همچنین خلوتی زیاد آن هم باعث چشم گیری مخاطب نمیشود. جاپ باید با کیفیت باشد و از رنگ های مخالف رنگ اصلی تیشرت استفاده شود.

انواع روش های چاپ روی تیشرت تبلیغاتی

چاپ تیشرت سابلیمیشن:

چاپ به روش سابلیمیشن که میتوان آن را به عنوان یکی از با کیفیت ترین روش های چاپ یاد کرد، با استفاده از یک پرینتر و دستگاه پرس حرارتی که لوگوی شما را روی تیشرت انتقال میدهد و چاپ میکند.

چاپ تیشرت سیلک اسکرین:

روش این چاپ که بیشتر در تیراژ های بالا استفاده می شود و بسیار هم طرفدار خاص دارد. تقریبا بیشارین بخش از چاپ تیشرت را به خودش اختصاص داده است، بسیار مناسب چاپ طرح های ساده و غیر پیچیده می باشد. این شیوه چاپ تیشرت به این صورت است که ابتدا طرح را روی یک توری پارچه ای یا پلاستیکی دارای منافذ بسیار ریز که به وسیله یه قاب مهار شده است نقش می بندند، سپس جاهای غیر طرح با موادی مخصوص و غیر آب پوشانده می شود سپس توری روی تیشرت قرار میگیرد و رنگ با غلطک رنگ یا کارتک با فشار از قسمت طرح که با مواد مخصوص پوشانده نشده عبور کرده و طرح را روی تیشرت انتقال میدهد.

چاپ تیشرت به روش مستقیم یا دیجیتال:

یکی دیگر از روش های چاپ باکیفیت بر روی تیشرت که این روزها  توجه زیادی به آن می شود و برای چاپ تیشرت از آن استفاده می گردد، چاپ مستقیم یا دی تی جی است. در این روش چاپ به شکل مستقیم یا دی تی جی پس از اینکه طرح و لوگو با استفاده از ابزار های طراحی در کامپیوتر طراحی شد سپس به صورت مستقیم با استفاده از جوهر مخصوص و توسط یک پرینتر بزرگ روی تیشرت چاپ  یا پرینت میشود؛ همچنین چون در این روش چاپ پرینتر دستورات کامپیوتر را بدون کم و کسری با دقت به هوش کامپیوتر چاپ میکند میتوانید انواع  اقسام طرح های دشوار و پیچیده را روی تیشرت چاپ کنید.

چاپ حرارتی تیشرت:

در این روش چاپ تیشرت، طرح مورد نظر روی یک کاغذ یا فیلم حرارتی پی وی سی چاپ می شود و سپس با استفاده از حرارت و فشار، طرح از روی کاغذ یا فیلم جدا شده و به سطح تیشرت منتقل می شود. این روش چاپ تیشرت به سادگی و سرعت اجرا به خصوص برای چاپ تعداد کم تیشرت ها مناسب است. این روش چاپ تیشرت جزء سریع ترین متد های چاپ تیشرت می باشد.

چاپ برش لیزری تیشرت:

در این روش چاپ تیشرت طرح ها با استفاده از لیزر بر روی کاغذ ویژه چاپ می شوند و سپس با استفاده از حرارت و فشار، طرح به تیشرت متنقل میشود. این روش چاپ  تیشرت به ویژه برای چاپ تیشرت های تیره و با جزئیات ظریف مناسب است.

چاپ پلاستیسزول تیشرت:

در این روش چاپ تیشرت از جوهر پلاستیسول استفاده می کنند که با حرارت به سطح تیشرت متصل می شود. این روش چاپ تیشرت به ویژه برای چاپ تیشرت هایی با رنگ های زنده و پوشش های ضخیم مناسب است.

2

یکی از محبوب ترین روش های چاپ تیشرت تبلیغاتی

گلدوزی تیشرت یکی از روش های محبود و با کیفیت چاپ طرح و لوگوی تبلیغاتی روی تیشرت است که اتفاقا این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و استفاده گسترده ای هم می شود. روش چاپ آن هم بدون استفاده از جوهر رنگ است و درواقع با استفاده از ماشین های دوخت اتوماتیک و انواع نخ، کار چاپ به صورت دوخت انجام میشود. بدین گونه که ابتدا طرح و نقش مورد نظر به صورت کلیشه تهیه و بعد بر اساس رنگ بندی آن از نخ های همرنگ با ستفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به طور مستقیم طرح و نقش روی تیشرت گلدوزی می شود. در این روش به جهت اینکه طرح و نثقش به صورت برجسته با نخ دوخته و طراحی می شود لذا کیفیت بسیار بالا و از عمر طولانی برخوردار است.

یک برندسازی ارزان با تیشرت

ارزان ترین انواع چاپ های تیشرت تبلیغاتی ممکن است با توجه به محدودیت های مالی متفاوت و نیاز های شخصی متفاوت تغییر کند، اما به طور کلی روش های (چاپ حرارتی و چاپ سیلیک اسکرین) معمولا به عنوان ارزان ترین چاپ ها برای تیشرت در نظر گرفته میشوند.

3

برندسازی با چاپ تیشرت تبلیغاتی

روش های زیادی وجود دارد که میتوانید استفاده کنید اما تقریبا در تمامی موارد، استفاده از هدایای تبلیغاتی هنوز هم یکی از گزینه های بازاریابی بالا می باشد و برین گیفت با بهترین و به روز ترین چاپ های تبلیغاتی بر روی تیشرت میتواند برند و کسب وکار شما را با بهترین شکل ممکن به دیده شدن برساند. برای اطلاعات بیشتر به سایت برین گیفت مراجعه فرمایید.  

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها