تفاوت شستشوی معمولی و اعلاء شویی در قالیشویی

شما می توانید برای شستشوی فرش های دستباف خود با قالیشویی کرج در ارتباط باشید. همچنین شستشوی معمولی و اعلاء شویی یکسری از مهمترین تفاوت ها را با یکدیگر دارند.

تفاوت شستشوی معمولی و اعلاء شویی در قالیشویی

می دانید که قالیشویی کرج بهترین خدمات اعلاء شویی را برای مشتریان خود ارائه می دهد؟ شما هم قصد تماس با قالیشویی پاکسان را در سر دارید؟ از شما دعوت می گردد که مطالب درج شده در وب سایت پیش روی خود را تا آخر همراهی نمایید.

قالیشویی پاکسان جزو بهترین و معتبرترین  قالیشویی های شهر کرج می باشد. شما می توانید برای ثبت درخواست یا سفارش تان، هم اکنون به وب سایت قالیشویی مذکور مراجعه نمایید. در نظر بگیرید که قالیشویی پاکسان نیروی انسانی مجرب و حرفه ای را به خود اختصاص داده است. بنابراین می توانید با کیفیت ترین خدمات شستشوی قالی را دریافت کنید. از سوی دیگر لازم به ذکر خواهد بود که میان شستشوی معمولی و اعلاء شویی یکسری از مهمترین تفاوت هایی وجود دارد. بهتر است شما نیز اطلاعات کافی را در خصوص تفاوت های میان شستشوی معمولی و اعلاء شویی به دست آورید. در این صورت می توانید بهترین روش را برای تمیز کردن قالی های خود انتخاب کنید. بارزترین تفاوت های میان شستشوی معمولی و اعلاء شویی عبارتند از:

-         متفاوت بودن در فرایند لکه برداری و سفید شویی

-         نحوه ی خشک کردن فرش ها در شستشوی معمولی و اعلاء شویی در قالیشویی کرج

-         هزینه های مربوط به شستشوی معمولی و اعلاء شویی

-         نوع مواد شوینده ی مورد استفاده در قالیشویی کرج برای شستشوی معمولی و اعلاء شویی

-         تعداد دفعات مربوط به شستشوی فرش ها

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تفاوت های میان شستشوی معمولی و اعلاء شویی، به وب سایت اینترنتی قالیشویی پاکسان مراجعه کنید. در ادامه مقاله سعی داریم در مورد تفاوت های اصلی میان شستشوی معمولی و اعلاء شویی توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

شستن فرش

متفاوت بودن در فرایند لکه برداری و سفید شویی

اصلی ترین تفاوت های میان شستشوی معمولی و اعلاء شویی در قالیشویی کرج را می توان در فرایند لکه برداری جستجو کرد. سفید شویی و لکه برداری از مهمترین خدمات عرضه شده از سوی قالیشویی یاد شده می باشد. در حین اعلاء شویی می توان به کمک محلول ها و ابزارهای مختلف، لکه برداری لازم را انجام داد. افرادی که علاقه مندی زیادی را به فرش های خود دارند، بهتر است که از خدمات اعلاء شویی بهره مند شوند. توصیه می گردد برای شستشوی فرش های دستباف و ابریشمی خود، درخواست اعلاء شویی را داشته باشید. در شستشوی ها معمولی نمی توانید از خدمات لکه برداری و سفید شویی بهره مند شوید.

نحوه ی خشک کردن فرش ها در شستشوی معمولی و اعلاء شویی در قالیشویی کرج

در مبحث مربوط به بررسی تفاوت های میان شستشوی معمولی و اعلاء شویی در قالیشویی کرج، می توان به نحوه ی خشک کردن فرش ها اشاره کرد. در روش شستشوی معمولی برای خشک کردن فرش ها، آنها را در معرض جریان هوا قرار می دهند. این در حالی است که در فرایند اعلاء شویی می توان از ماشین آلات گوناگون برای خشک کردن قالی ها استفاده می کنند. همچنین در فرایند اعلاء شویی برای خشک نمودن فرش های نفیس می توان از اتوپرس نیز استفاده کرد. در چنین وضعیتی فرش ها ظاهر زیبایی را خواهند داشت. امروزه از اتو پرس ها جهت برق انداختن سطح قالی های استفاده می کنند. البته شما تنها فرش های دستباف و ابریشمی خود را می توانید اتو نمایید.

32

اعلاء شویی

هزینه های مربوط به شستشوی معمولی و اعلاء شویی

بدون شک هزینه های مربوط به شستشوی معمولی و اعلاء شویی از مهمترین موضوعاتی می باشد که ذهن بسیاری از افراد را به سوی خود مشغول کرده است. شما می توانید برای بررسی هزینه های مذکور هم اکنون به وب سایت بهترین قالیشویی کرج مراجعه کنید. قطعا هزینه های متعلق به شستشوی اعلاء شویی بسیار بالاتر از شستشوهای معمولی می باشند. قیمت مربوط به مواد شوینده ی مورد استفاده در فرایند اعلاء شویی بالا است. همچنین در فرایند اعلاء شویی از دستگاه های مدرن و پیشرفته ای استفاده می شود. تمام این آیتم ها در هزینه های مربوط به اعلاء شویی موثر خواهند بود.

نوع مواد شوینده مورد استفاده در قالیشویی کرج برای شستشوی معمولی و اعلاء شویی

کاربرانی که قصد تماس با نزدیک ترین قالیشویی جهانشهر را در سر دارند، می توانند فرصت پیش روی خود را از دست نداده و همین حالا به وب سایت قالیشویی پاکسان مراجعه کنند. از مهمترین تفاوت های میان شستشوی معمولی و اعلاء شویی در قالیشویی کرج می توان به نوع مواد شوینده ی مورد استفاده اشاره کرد. توجه نمایید که در حین شستشوی معمولی از مواد شوینده ساده برای شستشوی انواع فرش ها استفاده می شود. این در حالی است که در اعلاء شویی برای تمیز کردن فرش ها از مواد شوینده ی مخصوصی استفاده می کنند. همچنین در انتخاب مواد شوینده مناسب نیز به نوع و بافت فرش توجه می شود. در فرایند اعلاء شویی ممکن است از شوینده های مختلف برای شستشوی فرش ها استفاده نمایند. در برخی از مواقع نیز برای دسترسی به نتیجه عالی، مواد شوینده را به دفعات مکرر استفاده می کنند.

 بنابراین نوع  مواد شوینده مورد استفاده می تواند یکی از مهمترین تفاوت های میان شستشوی معمولی و اعلاء شویی در قالیشویی کرج به شمار آید.

33

قالیشویی

تعداد دفعات مربوط به شستشوی فرش ها در قالیشویی کرج

یکی از بارزترین تفاوت های میان شستشوی معمولی و اعلاء شویی در قالیشویی باغستان را تعداد دفعات مربوط به شستشوی فرش ها شکل داده است. لازم به ذکر می باشد که در شستشوی معمولی، قالی ها را معمولا یک یا دو بار مورد شستشو قرار می دهند. همانطور که می دانید برخی از لکه ها و آلودگی ها با یک یا دو بار شستن نیز از بین نمی روند. این در حالی است که در اعلاء شویی، فرش ها طی شستشوی چند مرحله ای قرار می گیرند. بنابراین تمام لکه های مربوط به قالی ها به راحتی از بین خواهند رفت. افرادی که به دنبال دریافت بهترین خدمات از قالیشویی کرج هستند، بهتر است که درخواست اعلاء شویی را از همکاران ما داشته باشند. همچنین برای اعلاء شویی از تجهیزات و دستگاه های مختلفی استفاده می شود. همکاران ما در طول فرایند شستشوی مذکور سعی دارند آسیبی را به بافت قالی ها وارد نکنند. 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    امروز نصف اخبارتون را به قالی و قالیشویی پرداخته بودید!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها