دستگاه تصفیه آب خانگی چی بخریم ؟

هر کدام از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی کاربردهای خاصی دارند و باید از دستگاهی مناسب با سختی آب شهر محل سکونت استفاده شود.باید بدانید که نوشیدن آب ناسالم خطرات و آسیب هایی برای سلامت کودکان و بزرگسالان دارد .

دستگاه تصفیه آب خانگی چی بخریم ؟

معمولا آب آشامیدنی لوله‌کشی شهری کیفیت لازم را ندارد و آلاینده‌های زیادی دارد و باید توسط دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه شوند.

دستگاه‌های تصفیه‌ آب در برندهای زیادی ساخته میشود و دستگاه‌های تقلبی زیادی در بازار وجود دارند. حتما باید در خرید دستگاه تصفیه آب دقت داشته باشید تا دستگاه‌ باکیفیت بالا خریداری کنید.

باید قبل از خرید، راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب را مطالعه کنید تا بهترین دستگاه را در منزل و محل کار خود داشته باشید و سلامتی خود را تضمین کنید.

بهترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی
تایوان از بزرگترین تولیدکننده‌های دستگاه تصفیه آب است. دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از بهترین مارک تصفیه‌ آب خانگی است.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی است و دستگاه‌های متنوعی تولید می‌کند. دستگاه‌های اسمز معکوس یا RO، مجهز به فیلترهای اضافی تا 8 مرحله، الترافیلتراسیون و نرم‌کننده آب از محصولات این برند تایوانی هستند.

ویژگی مهم دستگاه‌ تصفیه آب خانگی سافت واتر
· حذف تمام رسوبات از آب

· حذف آلاینده‌های شیمیایی و میکروارگانیسم‌ها

· تنظیم و استانداردسازی سختی آب

· حذف نیترات و مشتقات آن از آب

· استانداردسازی رنگ، مزه و طعم آب

با این دستگاه با خیال راحت آب آشامیدنی با کیفیت را بنوشید.

دستگاه تصفیه آب cck : سی سی کا تایوانی یک برند آشنا است و بهترین مارک تصفیه آب را تولید می‌کند.

· مجهزترین تجهیزات را در ساخت دستگاه‌های تصفیه آب استفاده می‌کند

· بسیار با کیفیت و ایمن است

· خطای بسیار کمی دارند.

· نشتی آب از داخل آن‌ بسیار کم است .

· مصرف برق کمی دارند.

· به هواگیری مداوم نیازی ندارند.

· فیلترهای آن باکیفیت هستند.

· رسوبات و آلاینده‌های شیمیایی از داخل این فیلترها عبور نمیکنند.

سی سی کا از الترافیلتراسیون گرفته تا دستگاه‌های 5 و 6 و 7 و 8 مرحله‌ای با کیفیت و راندمان بالایی دارند.

دستگاه تصفیه آب آکوا : آکوا تولیدکننده دستگاه تصفیه آب تایوانی هستند. این دو برند جدیدتر، حرفه‌ای و پرقدرت هستند و هر نوع آلایندگی را از آب پاک میکنند. فیلترهایی باکیفیت بالا مدت‌ها بدون نیاز به تعویض برای شما کار میکنند.

آیا دستگاه تصفیه آب ایرانی خوبه؟

در حال حاضر تکنولوژی ساخت دستگاه تصفیه آب ایران به روش اسمز معکوس وجود ندارد. اسمز معکوس از بهترین روش‌ها برای تصفیه آب است و تولید ممبران اسمز معکوس سخت است و نیاز به تجهیزات بسیار پیشرفته دارد.

برخی دستگاه‌ها در ایران مونتاژ می‌شوند. یعنی قطعات اساسی از خارج کشور وارد می‌شود و در ایران قطعات آن مونتاژ می‌شوند و به فروش می‌رسند.

مونتاژ دستگاه‌های تایوانی سافت واتر، سی سی کا و آکوا انجام شده است.

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

هر دستگاه و هر مارک کارایی خود را دارد. برخی از این دستگاه‌ها روی حذف نیترات، آلاینده‌های شیمیایی و یا سختی آب تمرکز می‌کنند و شما باید تشخیص بدهید کدام دستگاه برایتان سازگارتر است. بهترین دستگاه تصفیه آب سختی آب را کاهش داده و حتی نیازی به فیلتر فرابفنش ندارد.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی از موارد مهم است. مبلغ و قیمت برای خرید آب تصفیه کن عاملی تعیین‌کننده در انتخاب بهترین برند تصفیه آب باشد. برندهای آمریکایی باکیفیت اند اما قیمت آن‌ها زیاد است. یعنی دو برابر قیمت تصفیه آب خانگی تایوانی است.

مشخصات مهم دستگاه تصفیه آب خانگی خوب هنگام خرید کدامند ؟

به نوع فیلتراسیون دستگاه توجه داشته باشید. دستگاه‌های اسمز معکوس ، ممبران برای تصفیه آب دارند و بهترین دستگاه تصفیه آب هستند. این دستگاه‌ها دارای 5 مرحله و بیشتر هستند. هر کدام از این مراحل فیلترهای ویژه‌ای برای هدف خاصی هستند.

1. فیلتر پلی پروپیلن برای جذب رسوب،

2. فیلتر کربن برای نمک‌های محلول و غیرمحلول،

3. ممبران برای از بین بردن آلاینده‌ها و تنظیم سختی آب،

4. فیلتر فرابنفش برای از بین بردن میکروارگانیسم‌های شیمیایی و زیستی،

5. فیلتر قلیایی برای کاهش pH آب،

6. فیلتر اینفرارد برای اکسیژن ‌سازی است.

به جنس بدنه و فیلترهای دستگاه توجه داشته باشید. بدنه‌ عمدتا از پلاستیک پلیمری ساخته شده و برند معروف از پلاستیک مقاوم با کیفیت بالایی طراحی شده است.

حجم مخزن عامل مهمی است. مواقعی که آب قطع می‌شود منبع آب با مخزن‌های 12 لیتری و یا 18 لیتری گزینه‌ی مناسبی هست. مخزن از جنس ضد باکتری است. اگر آب مدت زیادی داخل مخزن راکد بماند رشد باکتری‌ها داخل آن وجود دارد. سافت واتر و آکوا و سی سی کا قسمت داخلی آن مس‌ اندود شده است و مس خاصیت ضد باکتری دارد و باکتری و میکروارگانیسمی امکان فعالیت را ندارد.

م حل قرارگیری دستگاه بسیار مهم است. دستگاه‌های زیرسینک پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب میباشد. زیر سینک قرار می‌گیرند و با کمترین ارتعاش و آبی سالم و پاک را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر دستگاه را از دستگاه تصفیه آب ثمین واتر خریداری کنید. از اورجینال بودن دستگاه خیالتان راحت است.

دستگاه‌های اورجینال ثمین آب ، دارای گارانتی طایی دو الی ده ساله و خدمات پس از فروش هستند که توسط نمایندگی‌ها بفروش میرسند.

دستگاه تصفیه آب چند مرحله ای بخریم؟

معمولا دستگاه های 4 مرحله ای، ۵ مرحله ای، ۶ مرحله ای، ۷ مرحله ای، ۸ مرحله ای به فروش میرسند. پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی ۸ مرحله ای اکسیژن ساز بوده که در منازل کاربرد دارد.

قبل از خرید با یک متخصص مشورت کنید. مشاوران فروش تصفیه آب ثمین در خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به شما کمک میکند. دستگاه باید با فیلترهای اورجینال بوده و کارایی بالایی داشته باشد تا سال‌ها از آن استفاده شود.

منبع : فروشگاه تصفیه آب ثمین

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها