با قدرت جادوی کلام بیشتر آشنا شوید!

آیا تا به حال با افرادی برخورد داشته‌اید که گویا همه حرفشان را قبول دارند و همیشه وقتی درخواستی از سوی آن‌ها مطرح می‌شود با تأیید و موافقت دیگران همراه است؟

با قدرت جادوی کلام بیشتر آشنا شوید!

کتاب کلماتی که ذهن را تغییر می‌دهند اثر پرفروش شلی رز شاروی، به شما می‌آموزد که چطور با گوش دادن به صحبت‌های دیگران، الگوهای زبانی و رفتاری آن‌ها را تشخیص دهید و با استفاده از آن الگوها، به زبانی تأثیرگذار با مخاطبتان صحبت کنید.

درباره‌ی کتاب کلماتی که ذهن را تغییر می‌دهند:

آیا از اصول تأثیرگذاری و ترغیب آگاهی دارید؟ توانایی تأثیرگذاری را در خود تقویت کنید، چرا که مهم‌ترین توانایی در کسب و کار است. اغلب مردم، به خصوص افراد موفق، برای متقاعد کردن دیگران از همان روش‌هایی استفاده می‌کنند که برای متقاعد کردن خودشان به باور یا عمل به چیزی استفاده کرده بودند. اما ... بقیه متفاوتند!

شلی رز شاروی (Shelle Rose Charvet) کتاب کلماتی که ذهن را تغییر می‌دهند (Words That Change Minds) را بر مبنای سال‌های متمادی مطالعه و کار کردن با افراد و سازمان‌های گوناگون به رشته تحریر درآورده است، به گونه‌ای که این کتاب مملو از برنامه‌های کاربردی و عملی برای متخصصانی است که برای موفقیت نیاز به پیش‌بینی و تأثیرگذاری بر رفتار دیگران دارند. اولین قدم برای دستیابی به جهش کوانتومی ارتباطات، همین است. اگر خواهان ایجاد تغییری مثبت در سبک زندگی و بهبود روابط بینافردی‌تان هستید، دانلود کتاب‌های روانشناسی موفقیت را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به راحتی از طریق پلتفرم کتابراه قابل دسترسی می‌باشد.

هنگامی که به راحتی بتوانید تشخیص دهید که چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در افراد می‌شود و طرز فکر و نحوه‌ی تصمیم‌گیری‌شان را کنترل می‌کند، می‌توانید: ارتباط و توافقی عمیق و مؤثر با هر فردی برقرار کنید، تضادها و سوء تفاهم‌ها را کاهش دهید، از مشقت‌های اعمال تغییرات سازمانی بکاهید، چرخه‌ی فروش خود را کوتاه کرده و رضایت مشتری را تضمین کنید، افراد مناسبی برای جایگاه‌های متفاوت گزینش و استخدام کنید، نتایج مذاکرات و ارائه‌های خود را به طور چشمگیری بهبود بخشید، برنامه‌های آموزشی خود را به گونه‌ای طراحی کنید که نیازهای متنوع شما را رفع کرده و دانش و توان شما را افزایش دهد، روشی کاملاً جدید برای پیشبرد مهارت‌های کوچینگ و کار کوچینگ خود بیاموزید و به جای اینکه از نقاط ضعف اعضای تیم خود رنج ببرید، با توانایی مدیریتی خود، تیم‌هایی با عملکرد بالا تشکیل داده و آن‌ها را هدایت کنید.

ویراست سوم این اثر که اکنون پیش روی شماست، در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان قرار گرفته و نخستین بار است که به زبان فارسی ترجمه می‌شود. امید است که خواندن آن موجب ارتقاءِ سطح ارتباطی شما و موفقیت‌های بیشتر در زمینه‌های کاربردی زندگی‌تان بشود. کتاب کلماتی که ذهن را تغییر می‌دهند شامل مطالب جدید از جمله مثال‌ها، تحقیقات، برنامه‌های کاربردی پیشرفته است. به طور کلی می‌توان گفت کتاب‌های روانشناسی از چنان گستره و تنوعی برخوردار هستند که انتخاب از میان آن‌ها کمی دشوار به نظر می‌آید، به همین جهت والدین گرامی می‌توانند برای دانلود بهترین کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان سایت و یا اپلیکیشن کتابراه را مشاهده نمایند.

نکوداشت‌های کتاب کلماتی که ذهن را تغییر می‌دهند:

- می‌توانید تصورش را بکنید که سود کسب و کارتان 10 الی 30 درصد افزایش یابد؟ این اتفاق دقیقاً بعد از استفاده از نمایه زبان و رفتار خانم رز شاروی به منظور بهبود تصمیمات استخدامی ‌برای من رخ داد. (ادوارد لاند، مدیر ارتباطات، کالیفرنیا)

- کتاب کلماتی که ذهن را تغییر می‌دهند، یک کتاب خودیاری فوق‌العاده است که به شما کمک می‌کند تا خود و افرادی که با آن‌ها کار می‌کنید را بهتر بشناسید. (جو گیتان، مدیر برنامه‌های پیشرفت مردمی‌در مونسانتو کانادا)

کتاب کلماتی که ذهن را تغییر می‌دهند مناسب چه کسانی است؟

شما با آموختن 14 الگوی ارائه شده در کتاب حاضر، می‌توانید علاوه بر ایجاد تغییر در روابط خود در زمینه مدنظرتان، موجب بروز بهبود و تأثیرات مثبت در زندگی دوستان و همکارانتان شوید. با استفاده از آموزه‌های این کتاب، می‌توانید حتی روی سخت‌گیرترین افراد نیز تأثیر بگذارید و تحسین آن‌ها را برانگیزید. تاثیرگذار بودن، حس مثبت و خوشایندی است و داشتن اعتماد به نفس مقدمه آن می‌باشد، شما می‌توانید برای دانلود کتاب‌های افزایش اعتماد به نفس به سایت و یا اپلیکیشن کتابراه مراجعه کنید و از هزاران کتاب صوتی و الکترونیک این مجموعه بهرمند شوید.

شلی رز شاروی را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ای پرفروش و متخصص بین‌المللی در زمینه تأثیر زبان محسوب می‌شود که بیش از 35 سال است که تحقیق و تدریس می‌کند. شاروی به دلیل تکنیک‌های پیشرفته‌ای که برای تقویت رابطه، اعتماد، اعتبار و نفوذ به کار می‌برد، مشهور است. روش‌های او افراد را قادر می‌سازد تا از درگیری‌ها بپرهیزند، از بن بست فروش جلوگیری کنند، مذاکرات و ارائه‌های پر مخاطره را با موفقیت اجرا کنند و در نهایت به همه کمک می‌کند آنچه را که نیاز دارند به دست آورند.

سازمان‌های بیش از 30 کشور در سراسر جهان از تخصص وی در زمینه فرآیندهای ارتباطی ناخودآگاه پنهان استفاده می‌کنند: چیزی که افراد را به انجام (یا انجام ندادن) کارها، خارج از آگاهی آن‌ها دعوت می‌کند. کتاب کلماتی که ذهن را تغییر می‌دهند اولین کتاب اوست که به فروش بالایی در سطح بین‌المللی دست پیدا کرد و به بیشتر از 15 زبان ترجمه شد. شاروی موسسه‌ای را تأسیس و برنامه‌هایی را برای مدیران و رهبران زن ایجاد کرد که می‌توانند به صورت جداگانه و تیمی انجام دهند.

در بخشی از کتاب کلماتی که ذهن را تغییر می‌دهند می‌خوانیم:

بسیاری از سمت‌های مدیریتی و حرفه‌ای برای جذب مخاطب در تبلیغتشان از استخدام افراد تیم‌گرای حرف می‌زنند، اما معنای این عبارت چیست؟ اکثر پست‌های مدیریتی به کسی احتیاج دارند که بتواند انرژی و فعالیت‌های هماهنگ و گروهی را کنترل کرده و چشم‌اندازی برای تیم خود ایجاد کند. این فعالیت‌ها به میزان مناسبی از الگوی همجواری و تنها مقداری الگوی تعاونی احتیاج دارد به افرادی با این قابلیت، تیم‌گرای گفته می‌شود.

برای درک آنچه در یک رده شغلی مورد نیاز است، به فعالیت‌ها و نسبت زمان صرف شده در هر یک از آن‌ها توجه کنید. کدام یک از آن‌ها نیاز به عملکرد فردی و تنها دارند؟ (برای ایجاد یک نمایه زبان و رفتار کامل از موقعیت مدنظر، فصل مربوط به استخدام را بررسی کنید. ) کدام فعالیت‌ها نیازمند پذیرش مسئولیت در انجام کاری با دخالت سایر افراد است و کدام یک نیازمند همکاری همزمان افراد در رسیدن به اهداف است؟ اگر ادارۀ این شغل به مهارت بالایی در هر سه موردنیاز داشته باشد، بعید است که کاندیدای ایده‌آلی پیدا کنید و ممکن است نیاز به تعریف مجدد رده شغلی داشته باشید.

سال‌ها پیش، من در سازمان ملی توسعه جوانان در یک منطقه که شامل استان‌های منیتوبا، ساسکاچوان و آلبرتا و همچنین مناطق شمال غربی بود، دستیار مدیر منابع انسانی بودم. رئیس من الگویی عمدتاً تعاونی داشت و من در کار از الگوهای هم‌جواری و مستقل برخوردار بودم. او ما را مجبور به تصمیم‌گیری گروهی درباره همه‌چیز می‌کرد و من نیاز داشتم که تنها در حوزه مسائل مربوط به خودم به تصمیم‌گیری بپردازم. من نیاز به یک قلمرو داشتم، موضوعی که بتوانم مسئولیت آن را بر عهده داشته باشم. او از روابط کاری ما بسیار راضی بود، اما من از این وضعیت شدیداً ناامید بودم.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها