نرخ جدید عوارض آزاد راه تهران - شمال اعلام شد؟

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ عوارضی قطعه دوم آزادراه تهران _ شمال هنوز توسط وزیر راه و شهرسازی هنوز تایید نشده و برای آزاد راه منجیل‌ _‌ رودبار هم نرخ پیشنهادی ارائه شده است.

نرخ جدید عوارض آزاد راه تهران - شمال اعلام شد؟

خیرالله خادمی گفت: هنوز نرخ عوارضی در قطعه دوم آزاد راه تهران‌ _ شمال که ابتدای امسال به بهره برداری رسید تعیین نشده و وزیر راه وشهرسازی هنوز نرخی برای این آزادراه اعلام نکرده است.

به گفته وی مسافران برای عبور از این قطعه همچنان عوارض قطعه اول که ۳۰ هزار تومان در روزهای عادی و ۵۰ هزار تومان در روزهای پیک را پرداخت می کنند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در خصوص نرخ عوارضی در آزاد راه تازه به بهره برداری رسیده منجیل -:رودبار گفت: پیشنهاد نرخی برای این آزاد راه ارائه کرده ایم اما هنوز این نرخ به تصویب نرسیده است و در دست بررسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • alip
    0

    مگه این راهها با پول بیت المال ساخته نمیشود چرا دولتها اصرار به دزدی از مردم دارن اونم نه هزار تومن یا دوهزار تومن
    هر ماشین پنجاه هزار تومن

  • ناشناس
    0

    سازمان تعزیرات باید همانگونه که با اسنپ و تپسی برخورد کرد باید با اداره راهداری هم برخورد کند.این کارها مصداق گرانفروشی هستند.و اجحاف در حق مصرف کننده.

  • ناشناس
    0

    رو نفت و طلاییم اونوقت خجالت هم نمیکشن روزای تعطیل میخواییم زن و بچه رو با ته مونده پول ببریم شهرستان باید دوبرابر پول بدیم لعنت بهتون

  • ناشناس
    0

    به دلیل ضرر دهی و زیان انباشته ناوگان حمل ونقل مسافری باید اتوبوس‌های بین شهری از پرداخت عوارض آزادراهی معاف شوند ۰

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها