قیمت انواع توالت فرنگی را در سبک نو به روز بیابید

خرید توالت فرنگی برای ساختمان های امروزی و حتی برای سبک زندگی هر کدام از ما امری لازم و کاربردی شده است.

قیمت انواع توالت فرنگی را در سبک نو به روز بیابید

خرید توالت فرنگی برای ساختمان های امروزی و حتی برای سبک زندگی هر کدام از ما امری لازم و کاربردی شده است. به همین جهت است که وقتی قصد انتخاب توالت فرنگی مناسب را برای ساختمان های خود پیدا می کنید با انبوهی از سوالات و چالش ها روبرو خواهید شد که در بیشتر مواقع نداشتن اطلاعات صحیح می تواند به انتخاب غلط شما و دور ریخت هزینه تمام شده برای خرید فرنگی منجر میگردد. از این رو ما قصد داریم در این مقاله علاوه بر ارائه اطلاعات در مورد نحوه انتخاب توالت فرنگی به پرفروش ترین مدل ها و قیمت توالت فرنگی های روز بازار بپردازیم. با ما همراه باشید.

توالت فرنگی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

بهتر است بدانید انتخاب توالت فرنگی استاندارد بیش از هر چیز در اولیت قرار داشته و در نهایت ارزش خرید محصول با داشتن آگاهی به دست خواهد آمد.

مهمترین مسئله در کیفیت توالت فرنگی خروجی و میزان سرعت تخلیه در آن است. توالت فرنگی ها اصولا دارای سیستم خروجی تخلیه روی زمین و دیوار بوده و از طریق سایز خروجی اندازه گیری می شود. استاندارد خروجی در توالت فرنگی بین 6 تا 10 می باشد و هر چه بزرگتر باشد تخلیه زودتر صورت می گیرد.

بعد از آن این لعاب فرنگی بوده که باید از کیفیت مناسب و گرید بالا برخوردار بوده چرا که نوع کارکرد توالت فرنگی و محیط نصبش می تواند مستعد انواع باکتری ها باشد و نوع لعاب می تواند در سالم ماندن و نظافت آسان آن تاثیر مستقیم بگذارد. لعاب توالت فرنگی با کیفیت از نوع آنتی باکتریال و ضد جرم بوده که بر روی بدنه سرامیکی فرنگی به صورت سراتاسری کشیده می شود

نکته بعدی نوع تخلیه (فلاش) می باشد. دستشویی فرنگی با روش های مختلفی سیستم تخلیه خود را انجام میدهند. از انواع آن ها می توان به نوع شوتینگ یا جت ها، واش دان، گردابی، ریزشی اشاره کرد. نوع جت دار بهترین نوع فلاش فرنگی بوده و تخلیه را با سرعت بالاتری انجام می دهد.

انتخاب برند در نوع توالت فرنگی بسیار اهمیت دارد و باید خاطرنشان شد که خریداران نباید از این نکته به سادگی بگذرند. برندهای مطرح و خوش نام در تولید چینی بهداشتی سابقه معین و مشخص و البته قابل قبولی در تولید داشته و در برخی از موارد عمده تولید آنها به صادرات اختصاص می یابد.

بهترین برندهای توالت فرنگی در بازار

2

توالت فرنگی مروارید» شاید بی دلیل نیست که فرنگی مروارید اولین و بهترین برند توالت فرنگی در بازار بوده و به عنوان گزینه برتر برای مشتریان تلقی می شود. کیفیت لعاب، نوع تخلیه، تنوع در مدل و گارانتی بی قید و شرط از دلایل مهم ارزش این برند می باشد.

توالت فرنگی گلسار» گلسار یکی دیگر از خوش نام ترین تولید کننده های چینی بهداشتی خصوصا فرنگی است. محصولات این برند با داشتن تنوع، لعاب آنتی باکتریال سفید، قیمت مناسب و تخلیه سریع، به عنوان یکی از اولیت های مهم خریداران به حساب می آید.

توالت فرنگی چینی کرد» فرنگی چینی کرد که البته به محبوبیت دو برند مروارید و گلسار نمی رسد اما از فروش بالایی برخوردار بوده و به عنوان سومین برند توالت فرنگی در بازار شناخته می شود. فرنگی کرد با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب از گزینه های خوب برای خریداران به حساب می آید

توالت فرنگی پارس سرام» پارس سرام نیز یک نام با اصالت دیگر در صنعت بهداشتی ساختمانی کشور است. مهمترین مزیت فرنگی پارس سرام قیمت خوب و متناسب و ارزان این برند نسبت به سایر برندها است. کیفیت این برند در حد قابل قبول بوده و به عنوان گزینه مناسب برای خرید تلقی می شود.

انواع توالت فرنگی را بهتر بشناسیم

  • توالت فرنگی زمینی» فرنگی زمینی به نوعی از توالت فرنگی گفته می شود که بر روی زمین قرار میگیرد و نصب آن و همچنین خروجی بر روی فاضلاب روی زمین می باشد. این فرنگی همان مدل اکونومی و بیشترین مدل فرنگی موجود در بازار است.
  • توالت فرنگی وال هنگ(دیواری)» نسل جدید توالت فرنگی که از آن به عنوان توالت فرنگی لوکس یاد می شود فرنگی والهنگ یا دیواری است که از نصب آن روی دیوار بوده و جلوه جذاب تری را نسبت به فرنگی زمینی دارد.
  • توالت فرنگی اتوماتیک» این مدل از توالت فرنگی ها که در دسته فرنگی زمینی و دیواری است که صورت هوشمند بوده و قابلیت هایی نظیر خودشور، گرم کن، پخش موسیقی، ماساژور و ... را نیز دارد.

3

جدول محبوب ترین مدل های توالت فرنگی در بازار در سال

نام مدل

جزئیات فنی

رنج قیمت

فرنگی کرون مروارید

آکس: 25، تخلیه: سوپرجت، ابعاد: 70*68*37

4600 تا 5700 بسته به درجه

فرنگی ورونا مروارید

آکس: 22.5، تخلیه: توربو جت، ابعاد: 61*69*36

4500 تا 5200 بسته به درجه

فرنگی سانتا مروارید

آکس: 25، تخلیه: آبشاری، ابعاد: 72*79*37

5800 تا 6800 بسته به درجه

فرنگی الگانت مروارید

آکس: 25.3، تخلیه: واتر جت، ابعاد: 69*63*43

4500 تا 5200 بسته به درجه

فرنگی پلاتوس گلسار

آکس: 19، تخلیه: آبشاری، ابعاد: 72*77*42

5000 تا 5500 بسته به درجه

فرنگی اورلاند گلسار

آکس: 23، تخلیه: توربو جت، ابعاد: 66*70*40

3800 تا 4200 بسته به درجه

فرنگی وینر گلسار

آکس: 26، تخلیه: آبشاری، ابعاد: 74*76*36

3900 تا 4900 بسته به درجه

فرنگی آویسا کرد

آکس: 22، تخلیه: توربو جت، ابعاد: 70*77*40

4500 تا 5400 بسته به درجه

فرنگی آدنیس کرد

آکس: 22، تخلیه: واتر جت، ابعاد: 64*72*37

3200 تا 3900 بسته به درجه

فرنگی آرتا کرد

آکس21، تخلیه: ریزشی، ابعاد:65*74*37

4500 تا 5300 بسته به درجه

 

 

از کجا و با چه قیمتی بخریم

نکته آخری که باید گوشزد کرد روش و نحوه خرید توالت فرنگی است. باید در نظر داشته باشید که برندهای معتبر از طریق نمایندگی های مجاز اقدام به فروش محصولات خود می کنند. سبک نو یک کلینیک ساختمانی و بزرگترین مرجع فروش توالت فرنگی در بازار است که نماینده برندهای مطرحی همچون مروارید، گلسار فارس، چینی کرد، پارس سرام، چینی رز و گاتریا می باشد. خرید از این فروشگاه به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر بوده و مزایایی از قبیل خرید مستیقم و بی واسطه، محصول اصلی، قیمت تمام شده و رقابتی، بالاترین درصد تخفیف و ارسال رایگان را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها