تتر چیست؟ آشنایی با استیبل‌کوین‌ها

خرید ارز دیجیتال تتر تبدیل به یکی از نیازهای اساسی و اصلی سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال شده است. این استیبل کوین که به عنوان محبوب ترین و معروف ترین استیبل کوین موجود در بازار ارز دیجیتال شناخته می شود، در حال حاضر بیشترین حجم معاملات میان استیبل کوین ها را به خود اختصاص داده و در برخی از مواقع شاهد هستیم که حجم معاملات آن از حجم معاملات بیت کوین نیز افزایش پیدا میکند.

تتر چیست؟ آشنایی با استیبل‌کوین‌ها

خرید ارز دیجیتال تتر تبدیل به یکی از نیازهای اساسی و اصلی سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال شده است. این استیبل کوین که به عنوان محبوب ترین و معروف ترین استیبل کوین موجود در بازار ارز دیجیتال شناخته می شود، در حال حاضر بیشترین حجم معاملات میان استیبل کوین ها را به خود اختصاص داده و در برخی از مواقع شاهد هستیم که حجم معاملات آن از حجم معاملات بیت کوین نیز افزایش پیدا میکند. برای کاربرانی که به دنبال سرمایه گذاری مطمئن و ایده آل در بازار ارز دیجیتال هستند شناخت ارز دیجیتال تتر و البته استیبل کوین ها اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به اینکه استیل کوین ها به عنوان ارز دیجیتال پایه برای خرید سایر رمز ارز ها مورد استفاده قرار می گیرند از این رو لازم دانستیم تا در این مقاله به صورت کامل به بررسی این دسته از انواع ارز دیجیتال بپردازیم و نکات لازم برای شناخت هرچه بهتر آنها را نیز با شما در میان بگذاریم.

 

استیبل کوین چیست؟

قبل از هر چیزی لازم است تا یک تعریف کامل و جامع از استیبل کوین ها برای شما داشته باشیم تا در همان ابتدا این دسته از انواع ارز دیجیتال را به خوبی به شما بشناسانیم. استیبل کوین ها اصطلاحاً به رمز ارزهای اطلاق می شوند که دارای پشتوانه باشند و به عنوان یک دارایی همراه با پشتوانه وارد بازار ارز دیجیتال می شوند. پشتوانه های مختلفی برای استیبل کوین ها مورد استفاده قرار می گیرد که از آن جمله می‌توان به پول های فیات مانند دلار آمریکا و یورو و پوند و یا کالای ارزشمند مانند طلا اشاره کرد. البته برخی از انواع استیبل کوین ها نیز دارای پشتوانه هایی از جنس ارزهای دیجیتال معروف و معتبر مانند بیت کوین هستند که به این دسته از استیبل کوین ها اصطلاحاً الگوریتمی اطلاق می شود.

نامگذاری استیبل کوین از این جهت است که قیمت این دسته از رمز ارزها در بازار معمولاً ثابت و بر اساس کالای پشتوانه در نظر گرفته شده برای آن تعیین می شود. به عنوان مثال وقتی پشتوانه فیزیکی یک استیبل کند دلار آمریکا باشد قیمت استیبل کوین مورد نظر در بازار همیشه برابر با یک دلار خواهد بود. این دسته از رمز ارزها قیمت ثابتی داشته و از آن جهت می توان از آن ها برای حفظ ارزش دارایی ها در زمان نوسانات شدید بازار استفاده کرد. از این گذشته این دسته از رمز ارزها به عنوان ارز دیجیتال پایه در معاملات خرید ارز دیجیتال نیز مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال در جفت ارز بیت کوین به تتر شما می توانید برای خرید بیت کوین تتر بپردازید.

 

بهترین استیبل کوین چیست؟  

سوال بسیار مهمی که درباره استیبل کوین ها می‌توان به آن اشاره داشت این است که بهترین استیبل کوین موجود در بازار چیست و چگونه می توانیم برای شناخت بهترین استیبل کوین اقدام کنیم؟ با توجه به اینکه این دسته از رمز ارزها اهمیت بسیار زیادی برای معاملات داشته و استفاده از بهترین گزینه از آنها برای حفظ دارایی ها یکی از ضروریات اصلی انجام معاملات در بازار است لازم دانستیم تا ویژگی های لازم برای شناخت بهترین استیبل کوین را به شما معرفی کنیم.

  • دارای پشتوانه فیزیکی ارزشمند مانند دلار آمریکا و یا طلا باشد.
  • دارای تیم پشتیبان قدرتمند بوده و شبکه آن دائما در حال به روز رسانی باشد.
  • سرعت تراکنش ها در شبکه استیبل کوین مورد نظر بالا باشد.
  • حجم قابل قبولی از توکن ها برای آن تعریف شده باشد.
  • در اکثر صرافی های ارز دیجیتال امکان استفاده از آن به عنوان رمز ارز پایه وجود داشته باشد.
  • کارمزد های پایین در روند معاملات و نقل و انتقالات در شبکه نیز یکی دیگر از شرایط شناخت بهترین استیبل کوین موجود در بازار است.

اگر بخواهیم بر اساس این ویژگی ها بهترین استیبل کوین بازار ارز دیجیتال را معرفی کنیم، ارز دیجیتال تتر در حال حاضر بدون جایگزین بوده و می‌تواند چنین شرایطی را برای معامله گران در بازار به دنبال داشته باشد.

2

تتر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟  

ارز دیجیتال تتر به عنوان یکی از استیبل کوین های موجود در بازار خود را معرفی کرده و با پشتوانه فیزیکی دلار آمریکا تعریف شده است. بنیاد تتر به ازای هر کدام از توکن های این ارز دیجیتال در بانکها و موسسات مالی معتبر دلار آمریکا ذخیره داشته و از این رو هر کدام از توکن های این ارز دیجیتال به صورت کاملا تضمین شده در بازار معرفی می شوند. قیمت این ارز دیجیتال در بازار همیشه برابر یک دلار است و در بدترین شرایط نیز میزان عرضه و تقاضا تنها می‌تواند قیمت آن را به مقدار بسیار اندک است تاثیر قرار داده و دوباره قیمت آن به یک دلار خواهد رسید. حجم معاملات بسیار بالا و همچنین لیست شدن در همه صرافی های ارز دیجیتال باید شده در حال حاضر ارز دیجیتال تتر به عنوان بهترین و رایج ترین استیبل کوین موجود در بازار شناخته شود.

3

چگونه می توانیم تتر بخریم؟  

بهترین راه حل برای خرید تتر استفاده از خدمات صرافی های معتبر و شناخته شده داخلی است. صرافی هایی که کمترین میزان کارمزد را برای خرید تتر در نظر گرفته و از این گذاشته امکان خرید این ارز دیجیتال در هر حجمی و با سرعت بسیار بالا در این صرافی‌ها وجود داشته باشد بهترین راه حل برای خرید تتر در ایران هستند. به عنوان مثال در حال حاضر صرافی های مانند صرافی تبدیل و صرافی نوبیتکس می توانند از بهترین گزینه ها برای خرید تتر در بازار باشند که همکار موهای بسیار پایینی برای خرید ارز دیجیتال در نظر گرفته اند و هم امکان خرید این ارز دیجیتال با سرعت بسیار بالا و حجم قابل توجه با استفاده از خدمات آنها وجود دارد.

 

سرمایه گذاری در بازار با خرید تتر  

همانطور که می دانید روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال وجود دارد. به عنوان مثال یکی از راه‌های سرمایه گذاری در این بازار استفاده از مزیت های استخراج ارز دیجیتال است. البته کاربران حتماً بایستی اطلاعات کافی درباره شرایط استخراج رمز ارز ها را به دست آورده و سپس از این روش استفاده نمایند. به عنوان نمونه بایستی بدانید که اتریوم تا چه زمانی استخراج میشود و تا چه زمانی می توانید از این شرایط برای رسیدن به سود در بازار استفاده کنید.

یکی از روش های ایده آل برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال که بیشتر برای کاربران ایرانی تعریف می شود خرید و فروش تتر است. با توجه به اینکه قیمت دلار در بازار آزاد ایران با نوسانات بسیاری همراه از کاربران ایرانی میتوانند با تحلیل و بررسی شرایط قیمت دلار آمریکا اقدام به خرید تتر در قیمت های پایین و فروش آن در قیمت‌های بالا کرده و از این طریق به سود قابل توجهی برسند. 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها