تداوم بازدهی آلا / کسب سود موثر 32.02 درصد در آبان ماه

صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد ارغوان در ماه گذشته توانسته بازدهی 32.02 درصد معادل سالانه را نصیب سرمایه‌گذاران نماید که به مراتب از بازدهی سپرده بانکی در دسترس اغلب سرمایه‌گذاران بیشتر است.

تداوم بازدهی آلا / کسب سود موثر 32.02 درصد در آبان ماه

1. کسب سود بالاتر از سپرده بانکی بلندمدت - در کوتاه مدت!

بانک­ها نرخ­های سپرده بلندمدت را با شرط ماندگاری اعطا می کنند و در صورت برداشت مبلغ سپرده زودتر از موعد، معمولا مشمول جریمه می شود. یکی از مزایای صندوق­های درآمد ثابت قابل معامله، تجمیع وجوه سرمایه‌گذاران و کسب نرخ سود ترجیحی است. این نرخ‌ها معمولاً در دسترس سرمایه‌گذاران خرد نیست و سرمایه‌گذاران صندوق اعتماد ارغوان (آلا) می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این صندوق از نرخ بازدهی بالا بهره‌­مند شوند. از طرفی دغدغه جریمه برداشت زودتر از موعد را نیز نداشته باشند. این شرایط باعث می‌شود که سرمایه‌گذاری در صندوق آلا با هر مبلغی حتی برای کوتاه مدت نیز صرفه اقتصادی داشته باشد.

2. نقدشوندگی بالا

صندوق سرمایه گذاری اعتماد ارغوان دارای بازارگردان فعال و بصورت قابل معامله در فرابورس می­باشند و سرمایه‌گذاران با هر مبلغی می­توانند بدون دغدغه نقدشوندگی اقدام به سرمایه‌گذاری نمایند.

3. کسب بازدهی بالا از ابتدای فعالیت تا کنون

صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد ارغوان (آلا) با مدیریت منابع صندوق در سرمایه‌گذاری­های با بازدهی بالا سعی نموده است بهترین بازدهی را عاید سرمایه‌گذاران نماید و از شروع فعالیت صندوق تا به حال جزو صندوق­های برتر بوده است و در ماه گذشته توانسته است بازدهی 32.02 درصد معادل سالانه را نصیب سرمایه‌گذاران نماید که به مراتب از بازدهی سپرده بانکی در دسترس اغلب سرمایه‌گذاران بیشتر است.

4. جلب اعتماد سرمایه‌گذاران

صندوق سرمایه گذاری آلا با الویت قرار دادن منافع سرمایه گذاران توانسته است در مسیر جلب اعتماد سرمایه گذاران موفق عمل نماید. شروع فعالیت صندوق با مبلغ زیر 1000 میلیارد ریال بوده است و اکنون سقف واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق در حال تکمیل است و به منظور پاسخ­ به اعتماد سرمایه‌گذاران اقدامات لازم برای افزایش سقف صندوق انجام شده است.

5. چشم­‌انداز بازدهی بالا در ادامه فعالیت

باتوجه به فرصت قانونی جهت رعایت نصاب­ها و همچنین نزدیک شدن به پایان سال و احتمال بهبود نرخ­ها در بازار بدهی و همچنین سیاست صندوق مبنی بر عدم ورود به بازار سهام بدون اوراق اختیار فروش تبعی، سرمایه‌گذاران می­توانند به تداوم بازدهی بالا در صندوق سرمایه گذاری اعتماد ارغوان (آلا) امیدوار باشند.

6. شفافیت اطلاعات و عملکرد صندوق

صندوق سرمایه­‌گذاری آلا اطلاعات پرتفو و عملکرد دوره­ای و گزارشات مالی را بصورت مرتب در تارنمای صندوق به آدرس ......... و کدال منتشر می­نماید. سرمایه­‌گذاران می­توانند بصورت مرتب عملکرد صندوق را رصد نمایند. در نظر داشته باشید که صندوق سرمایه گذاری اعتماد ارغوان دارای مجوز فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار بوده و همچنین دارای رکن متولی می­باشد که بر عملکرد صندوق در چارچوب مقررات نظارت دارد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها