شکایت از پیامک تبلیغاتی چه زمانی رخ میدهد؟

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی باعث افزایش درآمد و آگاهی از برند مخاطب خواهد شد؛ به‌شرطی که تعداد آن آزاردهنده نباشد. ارسال پیام‌های متوالی به مخاطبان با مضمون تکراری، آزاردهنده است. این امر نه‌تنها باعث ترغیب مخاطب به خرید محصول یا استفاده از خدمات یک کسب‌وکار نخواهد شد، بلکه باعث خدشه‌دار شدن تصویر ذهنی مخاطب از برند نیز می‌شود.

شکایت از پیامک تبلیغاتی چه زمانی رخ میدهد؟

 ازاین‌رو در ارسال پیام‌های تبلیغاتی باید هدفمند و هوشمندانه عمل کنید. در این مقاله به بررسی فاکتورهای موثر و تشدیدکننده شکایت از پیامک تبلیغاتی می‌پردازیم. برای جلوگیری از آزاردهنده شدن ارسال پیام‌های تبلیغاتی، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

ارسال پیام‌های تبلیغاتی ناخواسته؛ یکی از عوامل ایجاد شکایت از تبلیغات پیامکی

یکی از روش‌های موثر برای اجرای انواع استراتژی بازاریابی، ارسال پیام کوتاه انبوه به شمار می‌رود؛ بااین‌حال در شرایطی این روش نه‌تنها موثر نخواهد بود؛ بلکه باعث ریزش مخاطبان علاقه‌مند به یک کسب‌وکار مشخص نیز می‌شود. فیشینگ یکی از پدیده‌هایی است که در سال‌های گذشته باعث افزایش نارضایتی مخاطبان از تبلیغات پیامکی شده است.

در فیشینگ، افرادی با هدف افزایش فروش از نام برند و اعتبار یک کسب‌وکار استفاده می‌کنند. برای جلوگیری از قربانی شدن توسط این فریبکاری، باید از سرشماره‌های اختصاصی و شناخته شده برای شناساندن برندتان به مخاطب استفاده کنید. با استفاده از سرشماره‌های شناخته شده پیامکی، امکان قربانی شدن نام برند توسط فیشینگ را از بین خواهید برد. علاوه‌بر این، شکایت از پیامک تبلیغاتی نیز پیش نمی‌آید.

2

ارسال پیام‌های طولانی؛ یکی از عوامل ایجاد شکایت از اس ام اس تبلیغاتی

مخاطب زمان و انرژی کافی برای مطالعه پیامک‌های طولانی را ندارد؛ با در نظر داشتن این نکته، مشخص خواهد شد که ارسال پیام‌های طولانی از سمت کسب‌وکارها باعث بروز شکایت از پیامک تبلیغاتی می‌شود. برای اثرگذاری بر مخاطب نیازی به ارسال پیام‌های طولانی نیست. از قوانین کپی رایتینگ برای تولید محتوای متنی جذاب در قالب پیامک استفاده کنید. پنل‌های پیامکی در کنار ارائه خدمات ارسال پیامک انبوه، متن پیامکی جذاب برای ترغیب مخاطبان نیز ارائه می‌دهند.

درصورتی‌که قصد استفاده از پنل‌های پیامکی برای انجام استراتژی‌های بازاریابی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب متن پیامکی وسواس بالایی را به خرج دهید. متن جذاب نه‌تنها مخاطب را خسته نخواهد کرد، بلکه باعث ترغیب افراد به استفاده از خدمات کسب‌وکار شما خواهد شد. استفاده از خدمات متعدد سامانه ارسال پیام کوتاه، منجر به افزایش چشمگیر هزینه سامانه پیامکی نخواهد شد. این روش بسیار ارزان و متناسب با هر بودجه‌ای است.

راهکارهای پیشگیری از شکایت پیامک تبلیغاتی چیست؟

استفاده از سامانه ارسال پیامک یکی از راهکارهای اجرای استراتژی‌های تبلیغاتی است که بازدهی مناسبی نیز دارد. این روش اجرای تبلیغات با هر بودجه‌ای قابل انجام است؛ ازاین‌رو با استفاد از راهکارهایی از شکایت پیامک تبلیغاتی توسط مخاطبین جلوگیری کنید. در ادامه متن به بررسی برخی از امکانات پنل پیامکی فراز اس‌ام‌اس برای جلوگیری از شکایت از پیامک های تبلیغاتی می‌پردازیم.

3

با استفاده از سامانه پیامک lbs، پیام‌های متناسب با نیاز مخاطبان ارسال کنید

یکی از عوامل ایجاد شکایت از پیامک های تبلیغاتی، ارسال پیام‌های نامناسب برای مخاطبان است. برای مثال تبلیغات رستوران در شمال کشور برای ساکن اصفهان کاربردی ندارد؛ مگر اینکه مسافر این شهر باشد. همچنین ارسال تبلیغات آرایشگاه زنانه برای آقایان آزاردهنده است. استفاده از امکانات پیامکی ‌lbs امکان ارسال پیام‌های تبلیغاتی متناسب با نیاز مخاطب را ایجاد می‌کند.

سرویس پیامکی مکان محور برای انجام تبلیغات هتل، رستوران و مراکز تفریحی یک شهر مناسب است که برای افراد حاضر در همان شهر نیز ارسال می‌شود. همچنین این سرویس پیامکی باعث اعمال فیلترهای بیشتر برای ارسال پیا‌م‌های متناسب با نیاز افراد خواهد شد.

با استفاده از راهکارهای پیامکی فراز اس‌ام‌اس، شکایت از اس ام اس تبلیغاتی را کاهش دهید

راهکارهای پیامکی فراز اس‌ام‌اس، متن‌ تبلیغاتی جذابی برای ارسال پیامک انبوه در کسب‌وکارهای مختلف قرار می‌دهند. استفاده از این راهکارها با متن جذاب نه‌‌تنها باعث بروز شکایت از اس ام اس تبلیغاتی نخواهد شد، بلکه باعث افزایش توجه به استراتژی تبلیغاتی نیز می‌شود. سایت فراز اس‌ام‌اس، راهکارهای پیامکی برای انواع بیزینس‌ها از آرایشگاه تا کسب‌وکارهای اینترنتی را برای افزایش فروش در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکانات ویژه پنل پیامکی فراز اس‌ام‌اس؛ راهکاری برای جلوگیری از شکایت پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی پشت سرهم و نامرتبط با نیاز مخاطب باعث بروز نارضایتی فرد و شکایت از پیامک تبلیغاتی خواهد شد. این موضوع تصویر برند در ذهن مشتریان قدیمی و مخاطبان جدید را خدشه‌دار می‌کند. ازاین‌رو کسب‌و‌کارها باید نسبت به عوامل ایجاد‌کننده شکایت تبلیغاتی هوشیار باشند تا کمپین‌های تبلیغاتی باعث کاهش مخاطبان کسب‌و‌کار نشود. برای جلوگیری از ایجاد شکایت تبلیغاتی باید از روش‌های مدرن و امکانات ویژه در پنل‌های پیامکی برای ارسال اس‌ام‌اس استفاده کنید. برای مثال ارسال پیامک منطقه‌ای و lbs از راه‌های اجرای کمپین پیامکی متناسب با نیاز مخاطب به شمار می‌روند.

در صورت استفاده از این امکانات پنل پیامکی نه‌تنها باعث بروز شکایت پیامکی نخواهید شد، بلکه با پاسخ به نیاز مخاطب باعث افزایش فروش نیز می‌شوید. برای استفاده از خدمات ویژه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با سایت فراز اس‌ام‌اس تماس بگیرید. این سایت ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک برای اجرای انواع استراتژی تبلیغاتی به شمار می‌رود. فیلتر کردن مخاطبان، ارسال پیامک منطقه‌ای و اجرای نیش مارکتینگ از ویژگی‌های پنل پیامکی فراز اس‌ام‌اس هستند. برای تماس با این سایت فقط کافی است نام فراز اس‌ام‌اس را در موتورهای جست‌و‌جو وارد کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ولله اینقد پررو شدند که دیگه زنگ میزنند وشروع می کنند به وراجی وقت وبی وقت .ده بارم این کدهای اعلامی را گرفتیم هیچ اثری ندارد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها