اقامت در هتل های مشهد

مشهد شهری مقدس برای تمام ایرانیان بوده، به همین دلیل در تمام طول سال مسافران زیادی آن را به عنوان یک منقطه گردشگری مناسب انتخاب می‌کنند.

اقامت در هتل های مشهد

هتل آپارتمان های مشهد و همچنین ‌هتل‌های 1 تا 5 ستاره مکان مناسبی برای اقامت چند روزه زائران هستند و اغلب افراد قبل از ورود به این شهر، این مکان‌ها را به صورت رزرو آنلاین هتل می‌کنند. برای آنکه بتوانید بهترین مکان را برای خود انتخاب کنید، باید آدرس، امکانات و ویژگی‌های هر اقامتگاه‌ را با دقت بررسی کرده و در نهایت جایی را انتخاب کنید که از نظرتان مناسب‌تر است. این مطلب یک معرفی کامل در مورد برخی از هتل‌هایی است که در شهر مشهد وجود داشته و می‌توانید برای اقامت روی آنها حساب کنید.

 

بهترین هتل‌ها برای اقامت در شهر مشهد

اسامی زیر جزو بهترین هتل‌های مشهد هستند که در مناطق مختلف تاسیس شده‌اند:

هتل سینور مشهد

هتل سی‌نور مشهد با حضور هیئت همراه ریاست جمهوری ایران در سال 1393 افتتاح شد. این هتل دارای 22 طبقه، 286 اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی ویژه است. موقعیت مکانی هتل در نزدیکی مراکز تجاری و خرید و فاصله کمی از حرم مطهر امام رضا (ع) بوده که این ویژگی باعث شده است تا زائران بیشتری آن را انتخاب کنند. هتل سی‌نور با امکانات رفاهی، تفریحی و پرسنل مجرب، آماده پذیرایی از مسافران و زائران است.

  • آدرس هتل سی نور مشهد: خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور 2 و 2.2 (نبش دانش شرقی)

هتل آریو مشهد

هتل آریو مشهد، با قیمت مناسب و تجهیزات کامل، نیازهای مسافران با هر تعداد همسفر و بودجه‌ای را برطرف می‌کند. این هتل دارای 54 واحد اقامتی با ظرفیت 170 مهمان بوده و اتاق‌های آن به صورت اکونومی تا فولبرد بوده و همگی دارای امکانات ضروری مانند حمام، تلویزیون و مینی‌بار هستند. رستوران هتل غذاهای لذیذ و با‌کیفیتی را سرو کرده و همچنین کافی‌شاپی نیز در لابی آن وجود دارد.

امکانات این مجموعه اقامتی شامل پارکینگ، آسانسور، خدمات روم سرویس و خشک‌شویی است. همچنین سالن ماساژ و سالن بیلیارد برای تفریح مهمانان فراهم شده است. قوانین هتل شامل محدودیت سنی برای اقامت رایگان کودکان، ممنوعیت استعمال دخانیات و ورود حیوانات خانگی است. هتل آریو مشهد به دلیل قیمت مناسب و امکانات خوب، مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته است.

  • آدرس هتل آریو مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا 28

Hayat

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد

در میان هتل آپارتمان های مشهد، شباهنگ یکی از بهترین‌هاست که مکان آن نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) قرار داشته و از این نظر مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. این هتل آپارتمان اقامتگاه‌هایی با امکانات اختصاصی مانند اتاق‌های دو تخته، سه تخته، آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان دو خوابه چهار تخته را ارائه می‌دهد. همچنین امکاناتی همچون رستوران مجهز، کافی‌شاپ، پارکینگ، لاندری و اینترنت وایرلس در این هتل نیز در دسترس مهمانان و زائران قرار دارد. هتل آپارتمان شباهنگ مشهد با محیطی دلپذیر و آرامش‌بخش، تجربه‌ای خوب را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

  • آدرس هتل آپارتمان شباهنگ مشهد: خیابان امام رضا، ابتدای امام رضا 5

هتل آپارتمان شرق زیست مشهد

در میان هتل های نزدیک حرم امام رضا، هتل آپارتمان شرق زیست را هم می‌توانیم ببینیم که یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های آپارتمانی است. فاصله این مجموعه تا حرم بسیار کم بوده و می‌توانید پیاده به این مکان بروید و از مغازه‌های اطراف هم بازدید کنید. این هتل آپارتمان دارای 80 واحد آپارتمانی یک تا سه خوابه، دو رستوران بزرگ، فضای تابستانی و خدمات نوین هتلداری است. با رزرو واحدهای طبقه نهم، چشم‌اندازی فوق‌العاده از صحن زیبای حرم رضوی را خواهید داشت. اتاق‌ها امکان آشپزی دارند و قیمت رزرو آنها مناسب است. همچنین، امکانات عمومی هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ، استخر، مجتمع تجاری، چایخانه، پارکینگ، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وایرلس نیز در میان خدمات آن دیده می‌شود.

  • آدرس هتل آپارتمان شرق زیست مشهد: حاشیه میدان طبرسی، طبرسی 13 (ضلع شمالی حرم مطهر)

هتل آپارتمان تاج محل

هتل آپارتمان تاج محل در مشهد با قیمت مناسب و طراحی شیک قرار گرفته است و فاصله آن تا حرم مطهر کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی خواهد بود. اتاق‌های هتل دلباز و تمیز بوده و میزبانی با پلن‌های دو تخته تا پنج تخته را ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های مثبت این هتل می‌توانیم به نزدیک بودن آن به ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی برای تفریح و خرید اشاره کنیم. در ایام خاص، اقامت در نزدیکی حرم امام رضا بیشتر از سایر امکانات هتل مورد توجه زائران است.

  • آدرس هتل آپارتمان تاج محل: خیابان امام رضا، امام رضا 5، چهنو 4

هتل مدینه‌الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا در مشهد، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها بوده و فاصله کمی تا حرم مطهر داشته و یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های پنج ستاره به حرم مطهر به حساب می‌آید. طراحی زیبا و معماری ایرانی این هتل باعث جذابیت بیشتر آن از نظر مسافران شده است.

در این مجموعه، 18 طبقه با واحدهای شیک و زیبا قرار گرفته است که هر مسافری را به خود جذب می‌کند. همچنین دارای واحدهای متنوعی است که در میان آنها می‌توانیم به اتاق‌های فصل و اتاق‌های اکونومی، سوئیت‌های فصل و اکونومی و آپارتمان‌های اتاق خواب دار و اتاق دبل اشاره کنیم.

امکانات هتل مدینه‌الرضا مشهد نیز شامل چهار رستوران با غذاهای متنوع، یک کافی‌شاپ شبانه‌روزی، پارکینگ اختصاصی، مجموعه آبی، سالن‌های همایش و آمفی‌تئاتر، استخر، سالن بدنسازی و کتابخانه است. برخورد عالی پرسنل، کیفیت غذای بالا، ولکام درینک رایگان، مینی‌بار رایگان، ترانسفر رفت و برگشت رایگان، استفاده یک بار از مجموعه آبی رایگان و بزرگ‌ترین رستوران گردون ایران از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در این هتل هستند.

  • آدرس هتل مدینه‌الرضا مشهد: خیابان آیت الله شیرازی، نبش شارستان رضوی

رزرو اینترنتی بهترین هتل‌های مشهد

لیستی که در این مطلب گفته شد، تنها تعدادی از هتل‌های موجود در مشهد هستند که می‌توانید برای اقامت در این شهر روی آنها حساب کنید. مطمئنا تعداد این مجموعه‌ها بسیار بیشتر بوده و این ویژگی انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند. اگر شما هم تجربه سفر به این شهر زیارتی و سیاحتی را داشته‌اید، تجربیات خود را در زمینه اقامتگاه‌هایی که در آن تاسیس شده‌اند، با ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما اقامت در هتل بهتر است یا هتل آپارتمان؟

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    با خدمات مختص عراقیون .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها