برای آشنایی با هتل های مشهد نزدیک حرم کلیک کنید

بهترین هتل های مشهد برای اقامت کدام‌اند؟ مشهد شهری با قدمت تاریخی است. شهری که رونق آن از دوره نادرشاه افشار با پایتختی ایران آغاز شد. حرم امام رضا مانند گوهری درخشان در دل شهر است و افراد زیادی را از گوشه و کنار برای زیارت به خود جذب می کند.

برای آشنایی با هتل های مشهد نزدیک حرم کلیک کنید

مشهد پذیرای زائران حرم امام رضا است و به شهری برای گشت‌وگذار و تفریح ​​تبدیل شده است. در بیشتر مناطق این شهر می توانید هتل ها و اقامتگاه های مختلفی را برای اقامت یک یا چند شب نزدیک حرم پیدا کنید. اما رزرو هتل مشهد نزدیک حرم بهترین گزینه برای انتخاب است، زیرا به‌راحتی می توانید به حرم رفت‌ و آمد کنید.

معرفی هتل های مشهد نزدیک حرم

اقامت در یکی از هتل های نزدیک حرم مشهد سفری فراموش‌نشدنی رقم می زند. لیست هتل های نزدیک حرم امام رضا به شما امکان رزرو هتل و اقامتگاه در خیابان های امام رضا، نواب صفوی، شیرازی و طبرسی را می دهد. فاصله این هتل ها تا حرم تنها چند دقیقه پیاده‌روی است و بسیاری از آن ها به‌راحتی به بازار رضا دسترسی دارند. برای آَشنایی با هتل های مشهد برخی از بهترین هتل های این شهر در ادامه معرفی شده است.

هتل پنج ستاره قصر طلایی یکی از مجلل‌ترین هتل های مشهد است

 

هتل قصر طلایی یکی از مجلل‌ترین و شیک‌ترین هتل های مشهد به شمار می رود. گردشگران از همه‌جا در آن اقامت می کنند. با توجه به ارتفاع قابل‌توجه هتل قصر طلایی، گردشگران می توانند حتی از دورترین نقاط شهر نیز از آن دیدن کنند. همچنین دارای ویژگی های منحصر به ‌فردی نسبت به سایر هتل ها می باشد. شاید تنها چند دقیقه با حرم امام رضا فاصله داشته باشد.

هتل قصر طلایی شامل 357 واحد اقامتی است که در هریک گردشگران به اینترنت باکیفیت و تلویزیون  ال سی دی دسترسی دارند. علاوه بر این، خدمات دیگری ارائه می دهد؛ مانند پارکینگ، کافه، رستورانی با لذیذترین غذا های ایرانی و بین‌المللی و استخر مجهز با خدمات کامل، سالن زیبایی و آرایشگری.

هتل پنج ستاره قصر طلایی در خیابان امام رضا بین خیابان 34 و 36 واقع شده است.

هتل پنج ستاره درویشی

65556

هتل درویشی مشهد

 

هتل پنج ستاره درویشی مشهد یکی از نزدیک‌ترین هتل های نزدیک حرم مشهد است. هتل درویشی به دلیل معماری میراثی مجلل خود متمایز است و ده دقیقه پیاده‌روی تا حرم امام رضا فاصله ندارد. ساختمان هتل درویشی شامل 25 طبقه است. اتاق های هتل معتبر درویشی مشرف به حرم امام رضا هستند.

در هتل درویشی یک اقامتگاه کوچک توریستی و مجموعه‌ای از استخرهای شنا به اشکال متمایز و متفاوت با تمامی امکانات و خدمات ارائه‌شده به گردشگران وجود دارد. علاوه بر باشگاه ورزشی در هتل، سالن بدن‌سازی نیز وجود دارد. هتل محترم درویشی حمل‌ونقل رایگان از فرودگاه تا هتل را از طریق مینی‌بوس فراهم می کند.

هتل درویشی از هتل های مشهد خیلی معتبر است و در خیابان امام رضا، بین خیابان 24 و 26 قرار دارد.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 که یکی از هتل های پنج ستاره مشهد محسوب می شود در سال 1395 افتتاح شد. ساختمان هتل الماس 2 شامل 220 واحد مسکونی در 26 طبقه می باشد. ویژگی هتل الماس 2 معماری زیبای آن است که شامل ترکیب معماری روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی و ایران باستان است.

هتل الماس 2 مشهد دارای سالن های ورزشی و تفریحی از جمله استخر کودکان و سالمندان است. همچنین شامل یک کافه، یک باغ تفریحی و یک بالکن برای قدم زدن در پشت‌بام ساختمان می باشد.

هتل الماس 2 در خیابان امام رضا، نبش خیابان 20 واقع شده است

هتل الردا سیتی یک هتل های مشهد 5 ستاره

هتل پنج ستاره رضا سیتی مشهد ازجمله هتل های مشهد است که تنها 150 متر با حرم امام رضا فاصله دارد. هتل الرضا سیتی شامل 325 واحد مسکونی در 17 طبقه می باشد. هتل شهر الرضا بر اساس معماری ایرانی ساخته شده است.

در هتل ردا سیتی رستورانی به نام گل نرگس وجود دارد که یکی از بهترین مکان های تفریحی هتل ردا سیتی است. به طوری که گردشگران و بازدیدکنندگان حتی از داخل شهر مشهد به آنجا می آیند. علاوه بر این، هتل الرضا سیتی با امکانات تفریحی که برای ساکنانش در نظر گرفته شده است، متمایز است.

این اقامتگاه دارای فروشگاه، سالن بدن‌سازی، استخر و کافه ایرانی محبوب است. علاوه بر این، غذاهای ایرانی و بین المللی در یک رستوران مجلل سیار برای گردشگران سرو می شود.

هتل شهر الرضا در خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی واقع شده است.

هتل الماس مشهد یک هتل چهار ستاره است

ساختمان هتل الماس مشهد که در سال 1392 ساخته شده است شامل 9 طبقه و 163 واحد مسکونی در شهر مشهد می باشد. این هتل که در سال 1394 بازسازی شده است در کنار حرم امام رضا قرار دارد. هتل الماس مشهد مجهز به جدیدترین خدمات رفاهی و تفریحی می باشد و یکی از ساختمان های مدرن بر اساس معماری مدرن بین‌المللی است.

هتل الماس مشهد در خیابان امام رضا، بین خیابان 4 و 6 واقع شده است.

هتل پردیسان: یکی از پرتقاضاترین هتل های مشهد

لالاباب

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان از محبوب‌ترین هتل های مشهد به شمار می رود. این هتل به دلیل مجاورت با پارک کوه راکی، پارک مردم و دانشگاه معروف فردوسی، یکی از زیباترین هتل های مشهد است. هتل پردیسان مشهد سالنی برای سخنرانی، جلسات و نمایش دارد.

هتل پردیسان مشهد در بزرگراه شهید کلانتری، نزدیک پارک صداوسیما واقع شده است.

هتل هما

هتل هما مشهد در سال 1352 در شهر مشهد تاسیس شد. پس‌ازاینکه صاحبان آن در سال 2017 آن را مدرن کردند و توسعه دادند، نام آن را به هتل هما مشهد تغییر دادند. این هتل با معماری منحصربه‌فردش متمایز است که بعدها با ظاهر و منظره‌ای باشکوه از شهر به نمادی برای عموم مردم تبدیل شد.

هتل هما مشهد در نزدیکی میدان احمدآباد واقع شده است.

هتل چهار ستاره جواد

تتنمتنم

هتل جواد مشهد

هتل چهار ستاره جواد مشهد از دیگر هتل های مشهد و نزدیک حرم است. این هتل شامل 105 واحد اقامتی در پنج طبقه می باشد. این اقامتگاه که خدمات شاتل رایگان را برای بازدیدکنندگان از فرودگاه به هتل ارائه می دهد، به دلیل نزدیکی به بزرگ‌ترین بازارها مانند بازار امام رضا و سایر مجتمع های تجاری متمایز است.

هتل جواد در خیابان امام رضا منتهی به حرم نبش کوچه امام رضا 3 واقع شده است.

رزرو هتل مشهد

با بوکینگ مرجع تور و هتل و بلیط هواپیما رزرو هتل های مشهد به‌راحتی انجام می شود. لیست هتل های مشهد در وب‌سایت بوکینگ با چند کلیک ممکن است و تاریخ ورود و خروج نمایش داده می شود. پس‌ازآن، می توانید به مرتب‌سازی لیست بر اساس فیلترهای قرار داده شده در سایت و ترجیحات خود بروید.

 از هتل های لوکس و 5 ستاره گرفته تا آپارتمان ها و هتل های ارزان‌قیمت در صفحه هتل های مشهد برای رزرو آنی هتل قرار دارند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    نزدیک حرم که دیره ممکن اتاق خالی نداشته باشند اوا رزرو کنید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها