بازارهای مشهد نزدیک هتل جواد

امکان ندارد به شهری سفر کنید و دنبال فروشگاهی برای خرید سوغات نباشید. تعداد زیادی از مسافرانی که به مشهد می‌روند، می‌خواهند سوغات این شهر را خریداری کرده و برای دوستان و آشناهایشان ببرند، اما چه هتلی را انتخاب کنید که نزدیک بازار باشد؟

بازارهای مشهد نزدیک هتل جواد

ما می‌خواهیم در این مطلب یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره مشهد را معرفی کرده که با بزرگترین بازار مشهد فاصله کمی دارد. برای آشنایی با این هتل و بازار، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

هتل 4 ستاره جواد

این هتل یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره مشهد است که فعالیتش را سال 1391 آغاز کرد. هتل لوکس جواد طوری ساخته شده که بتوانید از پنجره یا بالکن‌های آن حرم مطهر امام رضا (ع) را تماشا کنید. هتل جواد مشهد نزدیک‌ترین هتل 4 ستاره لوکس به حرم محسوب می‌شود و می‌توانید در کمترین زمان ممکن از آن به بارگاه ملکوتی امام هشتم برسید.

مسئولان و پرسنل این هتل با افتخار از مهمانان و مسافران پذیرایی می‌کنند و سعی دارند که بهترین امکانات را در اختیار گردشگران قرار دهند. این هتل مجلل ساختمانی 8 طبقه دارد که در آن 105 واحد اقامتی لوکس ساخته شده و مسافران می‌توانند اقامتی خاطره‌انگیز را در این مجموعه اقامتی تجربه کنند. پرسنل هتل، افرادی دوره دیده هستند که بتوانند بهترین خدمات و پشتیبانی را به مسافران بدهند.

امکانات

طبیعی است که انتظار داشته باشید در اتاق‌های هتل امکانات متعددی برای مهمانان تعبیه شده باشد. در واحدهای این هتل امکاناتی مانند روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، آب معدنی رایگان، آویز لباس، کمد، تلفن، تلویزیون، حمام، وسایل بهداشتی رایگان، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. یکی از مهمترین امکانات هتل 4 ستاره جواد، اینترنت رایگان است.

Screenshot_20220206_111915

ازجمله فضاهای ساخته شده در این هتل می‌توانیم به لابی، چای‌خانه سنتی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، استخر، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ و سالن کنفرانس اشاره کرد. با رفتن به لابی هتل می‌توانید به امکاناتی مانند آسانسور، نمازخانه، کتابخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، دستگاه واکس کفش، گشت نیم‌روزی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صرافی، کافی‌نت، پذیرش 24 ساعته، سالن بیلیارد، رزرو تور، تلفن، تلویزیون، مبل، اینترنت، خودپرداز، صرافی، مینی‌بار، خشکشویی، خدمات معلولین و... دسترسی خواهید داشت.

یکی‌دیگر از مهمترین خدمات هتل جواد مشهد این است که در لابی آن پرداخت ویزا و مستر کارت را انجام دهید. رستوران هتل در طبقه همکف ساخته شده و 250 نفر ظرفیت دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و فست‌فود سرو می‌شود. پارکینگ سرپوشیده هتل با ظرفیت 50 خودرو ساخته شده تا مهمانان بتوانند بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنند. اگر برای برگزار کردن جلسات یا کنفرانس‌های مهم به مشهد سفر می‌کنید، بهترین پیشنهاد برایتان هتل جواد است، زیرا یک سالن کنفرانس در آن ساخته شده تا افراد بتوانند جلساتشان را در آن برگزار کنند.

رزرو هتل : https://www.alibaba.ir/hotel

موقعیت مکانی

همان‌طور که گفته شدف این هتل در موقعیت مکانی خوبی ساخته شده و دسترسی آسانی برای رفتن به مکان‌های مهم مشهد برایتان فراهم می‌کند. معمولا ایرانی‌ها وقتی که به سفر می‌روند، تعدادی از محصولات اختصاصی آن شهر به‌عنوان سوغات برای دوستانشان می‌خرند؛ برای مسافران مشهد هم مهم است که هتلشان به بازارها نزدیک باشد. درباره هتل جواد باید بگوییم که این هتل با بازار رضا فاصله کمی دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آن برسید.

بازار رضا

این بازار یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد محصوب می‌شود و مسافران بسیاری از سوغات‌هایشان را از آن خریداری می‌کنند. بازار رضا بزرگترین مرکز خرید سرپوشیده مشهد محسوب می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. تا چندین سال پیش مرکزی برای خرید سوغات مشهد وجود نداشت و همین موضوع باعث شد که سران حکومت پهلوی به فکر ساخت بازار بیوفتند. در مدت زمان کوتاهی طرح ساخت بازار رضا به نجل رسید و آن‌ها هم تائید کردند. بعداز تکمیل طرح‌ها و مشخص کردن محل ساخت، مغازه‌های قدیمی را خراب شده و ساخت این بازار را آغاز شد.

Screenshot_20220206_111941

سال 1354 ساخت بازار رضا شروع شد و یک سال بعد یعنی سال 1355 این بازار کار خودش را آغاز کرد. طول این بازار حدود 1 کیلومتر تخمین زده شده. افرادی که مغازه‌هایشان تخریب شده بود، در این بازار صاحب مغازه شدند و کارشان را آغاز کردند. برای ساخت این بازار از الگوهای معماری اسلامی و طرح‌های اصیل ایرانی استفاده شد و توجه هر رهگذری را به خودش جلب می‌کند.

برای ساخت این بازار از بازارهای قدیمی ایران الگو گرفته شده و طراحی آن را داریوش بوربور انجام داد. این بازار دارای دو طبقه بوده و چندین مغازه با کاربری‌های متعددی ساخته شده. بازار رضا دو در اصلی در دو طرف دارد که سردرهای آن به‌صورت پلکانی ساخته شده‌اند‌. شاید در نگاه اول بگویید که این بازار طراحی خاصی ندارد و مثل بقیه بازارهاست، اما زمانی که وارد آن می‌شوید، یک بازار با نقش‌های قدیمی را می‌بینید که شما را جذب خودش می‌کند.

ما در این مطلب هتل جواد مشهد و یکی از بازارهای نزدیک آن را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه بازدید از این هتل یا خرید از بازار مشهد را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها