آموزش معامله بیت کوین و اتریوم در صرافی مکسی

امروزه بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی است که افراد بسیار زیادی در آن مشغول هستند؛ این بازارها فرصت های زیادی را برای سرمایه گذاران و تریدرها ایجاد کرده اند.

آموزش معامله بیت کوین و اتریوم در صرافی مکسی

همانطور که می دانید ارز دیجیتال مفهوم جدیدی است که مفاهیم گسترده و عمیقی در درون آن شکل گرفته است، البته فعالیت در این بازارها همواره نیازمند آموزش های فروان است؛ زیرا بازار ارز دیجیتال بسیار پیچیده و گسترده است و ممکن است معامله گر به یکباره تمام سرمایه خود را از دست دهد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارید همواره به فراگیری آموزش های لازم بپردازید.

بیت کوین

بیت کوین یکی از باارزش ترین رمزارزهای موجود در بازار ارز دیجیتال است. این رمزارز بدون نیاز به بانک یا نهاد مرکزی توسط شبکه ای به همین نام به صورت همتا به همتا قابل نقل و انتقال است. موفقیت های چشمگیر این ارز موجب شده است لقب پادشاه رمزارزها را از سوی کاربران بازارهای مالی به دست آورد. ویژگی هایی همچون غیر قابل سانسور بودن و بیش از یکبار خرج کردن، موجب شده است بیت کوین در میان دیگر ارزهای موجود در بازار ارز دیجیتال بسیار محبوب دیده شود.

اتریوم

اتریوم یکی دیگر از رمزارزهای محبوب بازار ارز دیجیتال است که به عنوان بزرگترین رقیب بیت کوین شناخته می شود. این رمزارز مانند بیت کوین به صورت مستقیم در میان افراد مبادله می شود. اتریوم در سال 2013 برای اولین بار توسط آقای بوترین طراحی و معرفی شد. اگر بخواهیم بزرگترین دستاورد رمزارز اتریوم را معرفی کنیم تامین مالی غیرمتمرکز یکی از این دستاوردهای مهم است، این رمزارز مانند دیگر رمزارزهای موجود در بازار ارز دیجیتال به صورت مستقل عمل می کند.

صرافی مکسی

2

صرافی مکسی همواره به دلیل ارائه خدمات ویژه در میان ایرانیان بسیار محبوب است. در این صرافی، کاربران بدون احراز هویت می توانند از خدمات ارائه شده بهره ببرند؛ این صرافی همچنین به عنوان یکی از 20 صرافی برتر جهان نیز شناخته می شود. در ادامه به بررسی صرافی مکسی می پردازیم و اطلاعات بسیار مثبتی در اختیار شما قرار خواهیم داد. صرافی مکسی برای اولین بار در سال 2018 تاسیس شده است. امروزه داشتن تنوع بالا در زمینه ارزهای دیجیتال را می ‌توان از ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی دانست که باعث شده تا توجه تریدرهای بزرگ را به سمت خود جلب کند. در واقع این صرافی بیش از 500 ارز دیجیتال را در بستر خود ذخیره کرده است. در صرافی مکسی ارزهایی همچون سولانا، پالیگان، کاردانو، دوج کوین، شیبا و بی ان بی قابل معامله است و کاربران می توانند این رمزارزها را در صرافی مکسی معامله کنند. اگر برای شما نیز میزان امنیت صرافی مکسی سوال شده است، باید بدانید که صرافی MEXC از هر نظر در سطح بین‌ المللی شناخته شده و معتبر است و شما می توانید با خیال راحت در صرافی مکسی به فعالیت بپردازید. این پلتفرم تمام مجوزات قضایی و قانونی لازم برای فعالیت در حوزه کاری خود را کسب کرده است. مازاد بر این، طبق آمار موجود، ده میلیون کاربر فعال دارد؛ وب ‌سایت اصلی این پلتفرم هم ماهیانه قریب به 10 میلیون بازدید کننده یکتا جذب می ‌کند. این پلتفرم با داشتن برنامه ‌نویسان و متخصصان رده ‌بالای حوزه بلاک ‌چین و بانکداری الکترونیک، توانست در طی چند سال گذشته، به طور پیوسته نیازهای مشتریان را به شیوه‌ای بهتر شناسایی کرده و در راستای بهبود آنها اقدام کند. داشتن قابلیت کپی ‌تریدینگ، تنوع بالا در ارزهای دیجیتال، اقدامات امنیتی مختلف، سرعت عمل بالا، نقدینگی بی ‌نظیر، امکانات مختلف و… گوشه‌ای از قابلیت‌ های منحصر به فردی بوده که این پلتفرم معاملات ارز دیجیتال را در صدر انتخاب‌های تریدرها قرار داده است.

سرعت بالای صرافی

3

داشتن سرعت پردازش بالا را می ‌توان یکی از مهم‌ ترین ویژگی ‌هایی دانست که در صرافی MEXC به چشم می ‌خورد. در واقع این پلتفرم، موتور مچینگ بسیار قدرتمندی دارد که توسط متخصصان و فعالان حوزه بانکی طراحی شده است، این موتور می ‌تواند در هر ثانیه حدود 1.4 میلیون تراکنش را پردازش کند.

این حجم از توانمندی باعث شده تا هرگونه سفارشی که در داخل این صرافی قرار می ‌گیرد، به ‌صورت آنی پردازش شده و عملاً تأخیری در انجام درخواست ‌ها به وجود نیاید. این قابلیت منحصر به فرد، همان چیزی است که توانسته صرافی مورد نظر را به ‌عنوان یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای کاربران این حوزه بدل کند.

داشتن تیم پشتیبانی قدرتمند را می ‌توان به ‌عنوان یکی دیگر از ویژگی ‌های کارآمدی دانست که صرافی MEXC را بیش از پیش برای معامله گران مناسب کرده است. در واقع این پلتفرم دارای یک تیم پشتیبانی متشکل از ‌صد کارمند است که به چندین زبان مختلف تسلط دارند. این افراد می ‌توانند به گروه قابل توجهی از مشتریان خدمات ارائه داده و نیازهای آنها را برطرف کنند.

پشتیبانی یکی از محبوب ترین صرافی ها

4

فرایند پشتیبانی از طریق تماس مستقیم، تیکت، چت آنلاین و ایمیل صورت می ‌گیرد. مازاد بر این، تیم مذکور می ‌تواند در کمتر از 24 ساعت به سؤالات مشتریان پاسخ داده و نیازهای آنان را برطرف کند. این موضوع باعث شده تا افراد تازه‌ کار هم بتوانند به شیوه‌ای ساده از خدمات این صرافی بهره‌ مند شوند.

داشتن نقدینگی بالا را می‌ توان از دیگر مولفه ‌هایی دانست که به رشد و پیشرفت صرافی MEXC کمک زیادی کرده است. در واقع این پلتفرم روزانه بیش از 3 میلیارد دلار گردش دارد و همین عامل باعث شده تا از لحاظ نقدینگی، به ‌عنوان یکی از صرافی ‌های بزرگ قلمداد شود.

این موضوع به سرمایه ‌گذاران و معامله گران بزرگ اجازه می ‌دهد تا بتوانند سفارش‌ های بزرگ را بر بستر آن نقد کرده و بدین ترتیب عمق بازار آن را افزایش دهند. این موضوع یک امتیاز منحصر به فرد برای رشد و پیشرفت پلتفرم مورد نظر تلقی می ‌شود؛ همین مورد سبب شده تا تیم توسعه‌ دهنده به طور پیوسته کارمزد را متناسب با افزایش حجم معاملات کاهش دهد.

این موضوع باعث می‌ شود تا معامله ‌گران بزرگتر به سمت این پلتفرم جذب شده و بدین ترتیب حجم نقدینگی صرافی MEXC به طور پیوسته افزایش پیدا کند و حتی باعث آپدیت شدن لیست ارزهای دیجیتال شود.

داشتن تجربه کاربری مناسب را می ‌توان ویژگی ای دانست که تأثیر زیادی در جذب افراد مبتدی به این صرافی داشته است؛ در واقع تیم توسعه‌ دهنده سعی کرده تا المان‌ ها و گزینه ‌های مورد نیاز کاربران خود را به نحوی قرار دهد تا آنها بتوانند در ساده‌ ترین وجه ممکن به آن دسترسی پیدا کنند.

مازاد بر این، سایر پروسه‌ های الزامی داخل این وب ‌سایت هم به ‌صورت ساده و تنها در چند قدم انجام می‌ شود. نمونه واضح آن پروسه ثبت ‌نام، احراز هویت یا انجام معاملات است که نهایتاً به چند کلیک نیاز دارد. این روند ساده باعث شده تا مخاطبان تجربه بی‌ نظیری را از کار در این صرافی به دست بیاورند، این موضوع نرخ مشتریان وفادار را افزایش می‌ دهد.

ویژگی هایی که در این مقاله بیان کردیم موجب شده است صرافی مکسی به یکی از بهترین صرافی های محبوب تبدیل شود، این ویژگی ها همواره کاربران را به استفاده از صرافی مکسی ترغیب می کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها