آشنایی با هتل پاناروما و هتل بین المللی کیش

در جزیره توریستی کیش، بیش از 50 هتل فعالیت می‌کنند. برخی از این هتل‌ها بیش از 40 سال قدمت دارند و برخی دیگر به تازگی ساخته شده‌اند.

آشنایی با هتل پاناروما و هتل بین المللی کیش

اهمیت هر هتل در موقعیت مکانی، سطح امکانات و خدماتی است که ارائه می‌دهد. دو مورد از برترین هتل‌های جزیره، هتل پاناروما و هتل بین المللی کیش هستند. برای آگاهی از قوانین، خدمات و رزرو هتل‌های کیش به وب‌سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید.

 

هتل پاناروما

اگر دوست دارید در یک هتل تازه تاسیس در جزیره کیش اقامت کنید، یکی از پیشنهادات ما هتل پاناروما 5 ستاره است. این هتل در بلوار رودکی قرار دارد و مراکز خرید بسیاری در نزدیکی این مجموعه قرار گرفته‌اند. از فرودگاه بین المللی کیش تنها 9 دقیقه با هتل پاناروما فاصله است.

رزرو هتل پاناروما کیش اسنپ تریپ شما را برای اقامتی آرام و ایده‌آل آماده می‌کند. این هتل که به تازگی شروع به کار کرده، در مدت زمان کوتاهی توانسته است نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند و به یکی از بهترین هتل‌های کیش تبدیل شود. این مجموعه در اولین روزهای سال 1397 افتتاح شد و از 15 طبقه با 267 واحد اقامتی برخوردار است که امکانات بسیار خوبی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند.

امکانات و خدمات هتل پاناروما کیش

از امکانات رفاهی هتل پاناروما می‌توان به انبار چمدان، آسانسور، روزنامه روزانه، صندوق امانات و تاکسی‌سرویس اشاره کرد. علاوه بر این، دستگاه واکس کفش، آتلیه عکاسی، آژانس مسافرتی و پارکینگ نیز در این هتل موجود هستند. کافه هتل پاناروما، نوشیدنی‌های سرد و گرم غیر الکلی و تنقلات را در اختیار شما قرار می‌دهد. در رستوران هتل نیز می‌توانید غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی را امتحان کنید.

شما می‌توانید با رزرو هتل پاناروما کیش از اسنپ تریپ در سفر خود یک ماشین کرایه کنید و کل جزیره را بگردید.

این هتل برای کودکان نیز بسیار مناسب است و امکانات ویژه‌ای را به آن‌ها ارائه می‌دهد. اقامت خردسالان و کودکان زیر 5 سال در هتل پاناروما، رایگان است و خدمات نگهداری از کودکان نیز به مهمانان ارائه می‌شود.

علاوه بر موارد فوق، در هتل پاناروما کیش تسهیلاتی برای معلولان نیز در نظر گرفته شده‌اند. پذیرش 24 ساعته هتل به شما در پاسخ به سوالات بیشتر کمک خواهد کرد.

اتاق‌های هتل پاناروما

اتاق‌های هتل پاناروما از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند. برخی از این امکانات شامل وای فای، تلفن، یخچال، صندوق امانات، چای‌ساز، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و ... می‌شوند. علاوه بر این، لوازم بهداشتی در تمامی اتاق‌ها به‌صورت رایگان در دسترس میهمانان قرار دارند. در صورت نیاز، سرویس اتاق به‌صورت 24 ساعته ارائه می‌شود.

با رزرو هتل پاناروما کیش از اسنپ تریپ می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. در این سامانه، امکان مشاهده و مقایسه تمامی هتل‌های جزیره را خواهید داشت.

دسترسی به مناطق اصلی جزیره

با توجه به موقعیت مکانی مناسب هتل پاناروما می‌توانید به راحتی و در زمانی کوتاه به برخی از مراکز خرید مهم جزیره مثل سارینا ۲ و زیتون دسترسی داشته باشید. با رزرو هتل پاناروما از وب‌سایت اسنپ تریپ می‌توانید در این هتل اقامت کنید و به‌راحتی خود را به ساحل برسانید.

2

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش در سال 1396 به دستان توانمند مهندسین ایرانی تاسیس شد. این هتل زیبا و شیک دارای 13 طبقه و 342 اتاق و سوئیت و 840 تخت است. مجموعه بین المللی کیش با قرار گرفتن در موقعیت مناسب توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید، این امکان را برای مهمانان هتل فراهم کرده است که در مواقعی که از خرید یا تفریح خسته شده‌اند و نیاز به استراحت دارند، به هتل بازگردند و استراحت کنند. برای رزرو هتل بین المللی کیش اسنپ تریپ کلیک کنید.

امکانات و خدمات هتل بین المللی کیش

لابی هتل بین المللی کیش با ظرفیت 135 نفر با دکوراسیون زیبا و اینترنت رایگان، یکی از برترین‌ها در میان هتل‌های جزیره محسوب می‌شود. از امکانات دیگر این مجموعه، پارکینگ اختصاصی رایگان با ظرفیت 27 خودرو است.

علاوه بر این، رستورانی با ظرفیت 200 نفر در هتل بین المللی کیش قرار دارد. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند، می‌توانند از استخر زیبای آن به‌صورت رایگان استفاده کنند. برای رزرو هتل بین المللی کیش اینجا را کلیک کنید.

اتاق‌های هتل بین المللی کیش

این هتل بین المللی دارای امکانات و چشم‌اندازهای زیبایی است. اتاق‌خواب‌های دو، سه و چهار تخته رو به دریا برای مسافران تدارک دیده شده‌اند تا افراد بتوانند شب‌های زیبایی را در جزیره تجربه کنند. البته اتاق‌های تک نفره فاقد پنجره هستند.

دسترسی هتل بین المللی کیش به مناطق مهم جزیره

هتل بین المللی کیش با نزدیکی به اسکله تفریحی، این امکان را برای گردشگران فراهم کرده است که با تماشای خلیج فارس، آرامش و لذت را در کنار عزیزان خود تجربه کنند. این مجموعه در بهترین موقعیت جزیره با دسترسی آسان به ورزش‌های آبی و مراکز خرید واقع شده است. موقعیت مکانی مناسب هتل و دسترسی آسان به مراکز خرید مریم و ونوس، اقامت شما را آسان‌تر می‌کند. برای رزرو هتل بین المللی کیش اینجا را کلیک کنید.

جمع‌بندی

دو هتل باکیفیت جزیره کیش، هتل پاناروما و هتل بین المللی نام دارند که نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده‌اند. این هتل‌ها با موقعیت مناسب و دسترسی خوب به مراکز مهم جزیره، از انتخاب‌های اول گردشگران به حساب می‌آیند. برای انتخاب هتل بین المللی کیش و همچنین رزرو هتل پاناروما کیش از اسنپ تریپ استفاده کنید. از طریق این سامانه می‌توانید پس از بررسی خدمات و قیمت هتل‌ها، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها