آسان ترین روش سفارش از آمازون

فروشگاه‌های اینترنتی یکی از محبوب‌ترین و در دسترس‌ترین فروشگاه‌ها هستند. امروزه بسیاری از مردم به‌دلیل ابعاد مسافت، فرصت کم، مشغله زیاد، آف‌های ویژه و از همه مهم‌تر امکان دسترسی ۲۴ ساعته؛ خرید مجازی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند.

آسان ترین روش سفارش از آمازون

سایت آمازون آمریکا یکی از ده سایت معتبر فروش اینترنتی جهان است و بستر بسیار وسیعی از کالاها را برحسب نیاز شما فراهم می‌کند. این سایت محصولات الکترونیکی، قطعات جانبی موبایل، کیف و کفش و هر‌ آنچه شما در نظر داشته باشید را ارائه می‌دهد. سایت آمازون به‌دلیل بین‌المللی بودن، تنوع و کیفیت، کالاهای بسیار بالاتری را نسبت به سایت‌های ایرانی دارد. خرید از سایت آمازون آمریکا به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران صورت گرفته است، پیچیدگی‌هایی دارد؛ اما خرید از این سایت همچنان امکان‌پذیر است و می‌توان به چند روش ساده از سایت آمازون خرید کرد. برای سفارش کالا از سایت آمازون طبق مراحل زیر عمل می‌کنیم:

 

روش اول، استفاده از گیفت کارت

اگر دوست یا اقوام غیر ایرانی دارید، این روش می‌تواند روش مناسبی برای ثبت سفارش شما و خرید از سایت آمازون آمریکا باشد. در این روش با تهیه گیفت کارت برای شما امکان انتخاب و ثبت سفارش از سایت آمازون فراهم می‌شود و شما سفارش را با نام فرد مورد نظر ثبت می‌کنید. بسته شما به آدرس انتخابی فرستاده می‌شود و سپس توسط وی به ایران ارسال می‌گردد؛ اما شاید در این روش سفارش شما دیرتر به دستتان برسد. در صورتی که دوست خارج از کشور نداشته باشیم چه باید کرد؟!

روش دوم، استفاده از شرکت های واسطه ایرانی

متاسفانه امکان خرید ارزی مستقیم از این سایت برای کشور ایران فراهم نیست؛ اما شرکت‌های بازرگانی و تجاری زیادی وجود دارند که خدمات خرید از سایت آمازون آمریکا را برای شهروندان ایرانی فراهم می‌کنند و لذت خرید از فروشگاهی معتبر را برای شما به ارمغان می‌آورند. البته توجه به این نکته ضروری است که بسیاری از شرکت‌ها در این زمینه امن نیستند و خطر هکر‌ها برای به جیب زدن پول‌های شما وجود دارد. انتخاب شرکت‌های امن و معتبر شرط اصلی برای خرید با آرامش و به صرفه است. در این روش مراحل زیر را باید طی کرد:

  • به سایت www.amazoon.com رفته و با استفاده از ایمیل خود یک اکانت یا حساب کاربری ایجاد کنید. این کار با کلیک بر روی گزینه Account & list در منوی بالای سایت امکان پذیر است.
  • با موتور جستجوی قوی آمازون کالاهای مورد نظر خود را از میان انبوه کالاهای شگفت انگیز پیدا و سپس آن را انتخاب کنید.
  • لینک‌های صفحاتی که کالای مورد نظر شما در آن قرار دارند را به شرکت بازرگانی تجاری بفرستید.
  • شرکت بازرگانی کالاهای شما را براساس وزن و حجم و استاندارد API آمازون تعیین قیمت می‌کند.
  • شرکت بازرگانی با ثبت کالاهای شما در سایت و همچنین در نظر گرفتن هزینه‌های گمرک و پست و... هزینه نهایی را برای شما ارسال می‌کند تا در صورت تمایل وجه موردنظر را برای آن‌ها پرداخت کنید.
  • در صورت پرداخت وجه، سفارش شما ثبت شده و آماده ارسال به سراسر ایران می‌شود.

زمانی که سفارش شما ثبت شد باید حدود 30 الی 45 روز صبر کنید تا کالای مورد نظر شما به ایران برسد. خرید از سایت آمازون آمریکا مزایای بسیاری دارد که می‌توان به تنوع بالا محصولات، تخفیفات هیجان‌انگیز، ضمانت اصل بودن محصولات، مرغوب و با کیفیت بودن و... اشاره کرد که همگی موثر هستند و می‌تواند تضمین کننده خریدی مطمئن و عالی باشد.

حخهحهخح

خرید از آمازون بدون گمرک

یکی از سوالاتی که ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند این است که آیا می‌توان بدون گمرک نیز از سایت آمازون خرید کرد؟ پرداخت هزینه در گمرک ایران از واجبات است و بدون پرداخت این مورد نمی‌توان محصول خود را دریافت کرد. پس راه گریزی از گمرک ایران وجود ندارد. در گذشته فقط برای کالاهای لوکس و گران قیمت هزینه گمرک دریافت می‌کردند؛ اما در حال حاضر تمامی محصولات وارداتی باید هزینه گمرک را پرداخت کنند تا بتوانند محصول خود را دریافت نمایند.

نکات مهم در زمان سفارش محصول از آمازون

باید توجه داشت که در زمان خرید از آمازون به نکاتی توجه شود که این نکات مهم و حیاتی هستند. زمانی که تمایل به خرید از سایت آمازون آمریکا را دارید، به تاریخ انقضای آن محصول توجه کنید. همچنین تاریخ تحویل محصول نیز مهم بوده و باید آن را مدنظر قرار دهید تا کالا به موقع به دست شما برسد. مورد دیگر توجه به نظرات کاربران است. در این قسمت می‌توان کالای مورد نظر خود را ارزیابی کرد و از کیفیت و مرغوبیت محصول موردنظر اطمینان حاصل کنید. توجه به این نکته مهم است که به شرایط و قوانین مرجوع شدن کالا توجه شود تا در زمان مرغوب نبودن یا مغایرت با کالای انتخابی بتوان آن را مرجوع کرد. توجه داشته باشید که در زمان ثبت اطلاعات، دقت کامل و کافی را به خرج دهید تا در ادامه و در زمان تحویل کالا با مشکل روبه‌رو نگردید.

.وئو.

سخن پایانی

با توجه به مرغوب بودن محصولات سایت آماوزن می‌بایست دو روش را در پیش گرفت تا بتوان از این سایت خرد انجام داد. اولین روش استفاده از گیفت کارت بوده و دیگر روش استفاده از شرکت‌های واسطه ایرانی است. هر دو روش مراحل مخصوص به خود را دارند که خریدار باید آنها را طی کند تا محصول مورد نظر به دست ایشان برسد. بهتر است در زمان خرید از سایت آمازون آمریکا از قسمت نظرات، ارزشیابی مفیدی انجام داد تا از مرغوب بودن کالا اطمینان حاصل شود.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها