تکنولایف فروشگاه لپ تاپ آنلاین با تنوع فوق العاده

تجهیزات الکترونیک مانند لپ‌تاپ، تبلت و تلفن‌های هوشمند از نیازهای اصلی زندگی در عصر حاضر هستند، تا آنجا که دیگر بدون در دسترس بودن این محصولات مشاغل، شرکت‌ها و چرخه اقتصادی فلج خواهد شد. همه ما در طول روز از گوشی موبایل یا لپ‌تاپ برای مصارف مختلف استفاده می‌کنیم.

تکنولایف فروشگاه لپ تاپ آنلاین با تنوع فوق العاده

برای خرید این محصولات باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر و مطمئن رفت تا بتوان تجهیزات الکترونیک باکیفیتی خریداری نمود. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی تکنولایف، یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید انواع کالای دیجیتال شامل موبایل و لپ تاپ بپردازیم.

معرفی فروشگاه تکنولایف

فروشگاه تکنولایف فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و پس از سال‌ها فعالیت صادقانه موفق شده است تا برای خود در سطح کشور اعتبار بالایی کسب کند. این فروشگاه انواع تجهیزات الکترونیک را با ضمانت اصالت و سلامت کالا به دست مشتریان می‌رساند. تکنولایف همواره در تلاش بوده است تا بهترین محصولات را برای مشتریان تهران در همان روز کاری و برای شهرستان در طول 24 تا 48 ساعت ارسال کند و حتی در زمان نگارش این مطلب، شما با خرید از تکنولایف قبل از ساعت 17 می توانید کالای خود را همان روز در تهران تحویل بگیرید.

تکنولایف در طول سال‌های فعالیت خود موفق شده است تا نماد اعتماد الکترونیکی با نشان ۵ ستاره، عضویت در اتحادیه کشوری و کسب‌وکارهای مجازی، عضویت در انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران، عضویت در سازمان صنفی رایانه‌ای کشور و عضویت در انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی را کسب کنید و همین موضوع دلیلی بر جلب اعتماد مشتریان است.

اهداف و ویژگی‌های فروشگاه تکنولایف

2

جالب است بدانید که تکنولایف برگزیده آرای مردمی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شده است. از جمله ویژگی‌های این فروشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضمانت هفت روزه کالا: تکنولایف تضمین می‌کند اگر کالای خریداری شده، دارای هر گونه نقص و یا مشکل فنی اولیه بود، خریدار می‌تواند محصول را در مدت هفت روز مرجوع کند.
  • خرید اقساطی: برای مشتریانی که به هر دلیل ترجیح می‌دهند، مبلغ محصول مورد نظر را به صورت اقساطی پرداخت کنند، می‌توانند از تکنولایف بهترین محصولات را با شرایط اقساطی خریداری نمایند.
  • ارسال سریع: تکنولایف کلیه محصولات را با روش‌های تکنوپیک، پست پیشتاز و ماهکس ارسال می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان برسد.
  • اصالت و سلامت کالا: این فروشگاه محصولات اصل و با ضمانت سلامت کالا ارائه می‌کند تا مشتریان با خیالی آسوده اقدام به خرید از تکنولایف کنند.
  • عرضه محصولات باکیفیت: کلیه محصولات ارائه شده در فروشگاه تکنولایف بالاترین کیفیت را داشته و شما می‌توانید اطلاعات کامل آن‌ها را در سایت مشاهده کنید.
  • امکان خرید حضوری و آنلاین: شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین از سایت تکنولایف خریداری کرده و یا به یکی از شعب حضوری این فروشگاه مراجعه کنید.

در تکنولایف چه محصولاتی عرضه می‌شود؟

تکنولایف ارائه‌دهنده انواع لوازم الکترونیک مانند لپ‌تاپ، تلفن همراه، تبلت، لوازم خانگی و غیره است که تنوع فراوانی از محصولات و برندهای مختلف را عرضه می‌کند. محصولات این فروشگاه در 8 دسته کلی طبقه‌بندی شده است که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این محصولات و تنوع آن‌ها به سایت تکنولایف مرا جعه کنید.

  1. موبایل و تبلت: دسته‌بندی موبایل و تبلت بر اساس برند تولیدکننده و ویژگی‌های همچون باتری، حافظه داخلی و رده قیمت آن‌ها انجام شده است.
  2. لوازم جانبی و قطعات گوشی: از جمله لوزام جانبی می‌توان به پاور بانک، شارژر، کابل، گلس گوشی، نگهدارنده گوشی خودرو و غیره اشاره کرد. همچنین در تکنولایف انواع قطعات گوشی نیز عرضه می‌شود.
  3. هدفون و هندزفری: شما می‌توانید برندهای مختلف هدفون و هندزفری و همچنین ایرپاد را از طریق سایت تکنولایف سفارش دهید.
  4. ساعت و بند هوشمند: از این فروشگاه می‌توانید انواع ساعت مچی عقربه‌ای و دیجیتال را تهیه کنید. همچنین ساعت‌های هوشمند از برندهای مختلف به همراه لوازم جانبی مانند بند ساعت و گلس وجود دارد.
  5. لپ‌تاپ و کامپیوتر: در این دسته انواع لپ‌تاپ به همراه قیمت لپ تاپ امروز، کامپیوتر، هارد های اکسترنال و اینترنال، فلش، ماشین‌های اداری مانند پرینتر و اسکنر و تجهیزات کامپیوتر مانند موس و کیبرد جای می‌گیرند.
  6. گیمینگ: در این گروه انواع کنسول‌های بازی و لوازم جانبی آن‌ها مانند دسته و شارژر قرار دارند. همچنین می‌توانید تجهیزات مختلف مانند مانیتور، کیبورد و موس گیمینگ را مشاهده کنید.
  7. صوتی و تصویری: در فروشگاه تکنولایف لوازم صوتی تصویری شامل تلویزیون، مانیتور، اسپیکر و بلندگو، ساندبار، دوربین عکاسی و تجهیزیات ضبط و پخش در برندهای مختلف است.
  8. لوازم خانگی: کلیه لوازم برقی خانه و آشپزخانه مانند پلوپز و جاروبرقی و همچنین لوازم شخصی مانند سشوار و اتومو در این دسته از محصولات جای می‌گیرد.

لپ‌تاپ، محصولی مهم در فروشگاه تکنولایف

3

فروشگاه تکنولایف، مرجعی تخصصی در عرضه انواع لپ‌تاپ در برندهای مختلف ایسوس، لنوو، اچ پی، ام اس آی، مایکروسافت، ایسر، هوآوی و مک بوک است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه ابتدا بر اساس رده قیمت، برند یا ویژگی‌های مختلفی همچون پردازنده و رم، مدل‌های مختلف را بررسی کنید؛ اطلاعات کامل تمامی محصولات به صورت دقیق ارائه شده است.

پس از بررسی ویژگی‌ها و اطلاعات محصولات و مطالعه نظرات کاربران، می‌توانید مدل لپ‌تاپ مورد نظر خود را سفارش دهید. قیمت تمامی لپ تاپ ها و دیگر اجناس کاملا به روز هستند و تکنولایف برای بررسی قیمت لپ تاپ امروز بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. پس از سفارش محصول و انتخاب روش ارسال، می‌توانید آن را در مدت زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید. با خرید لپ تاپ از تکنولایف هیچ نگرانی از بابت سلامت لپ‌تاپ نخواهید داشت، چراکه با وجود گارانتی و ضمانت‌نامه و امکان هفت روزه مرجوعی، حقوق مشتریان کاملا رعایت می‌شود. همچنین فروشندگان دیگر فعال در این سایت فروش لپ تاپ از معتبرترین نمایندگی‌ها و گارانتی کنندگان لپ تاپ هستند.

تکنولایف، فروش حضوری یا آنلاین!

فروشگاه‌ها فیزیکی و خرید حضوری همچنان در سراسر جهان پرطرفدار هستند و در ایران نیز هنوز فروش اینترنتی راه درازی را در پیش روی دارد. از این رو تکنولایف اقدام به افتتاح فروشگاه‌های حضوری در 5 نقطه از شهر تهران کرده است تا مشتریان علاوه بر خرید از سایت اینترنتی، امکان خرید حضوری نیز داشته باشند. همچنین شما می‌توانید خرید اینترنتی خود را در این آدرس ها تحویل بگیرید. در ادامه آدرس شعب حضوری تکنولایف را ارائه کرده‌ایم.

  • آدرس شعبه 1:‌ تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری، بازار موبایل ایران (۱)، طبقه همکف، فروشگاه تکنولایف
  • آدرس شعبه 2:‌ تهران، اتوبان ستاری، مرکز تجاری کوروش مال
  • آدرس شعبه 3:‌ تهران، آجودانیه، مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه، فروشگاه تکنولایف
  • آدرس شعبه 4:‌ تهران، شهرک غرب، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اپال، طبقه هفتم، واحد 706، فروشگاه تکنولایف
  • آدرس شعبه 5:‌ تهران، یافت آباد، بازار موبایل ایران ۲، طبقه همکف، فروشگاه تکنولایف

خرید از تکنولایف با خیال راحت

فروشگاه تکنولایف آماده ارائه بهترین لپ ‌تاپ های بازار است. شما می‌توانید در هر زمان که دوست دارید به سایت این فروشگاه مراجعه کنید و پس از بررسی اطلاعات محصولات و نظرات کاربران و دیگر تجهیزات، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. با خرید از تکنولایف می‌توانید با خیالی آسوده بهترین محصولات را دریافت کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها