مبل شنی چیست؟

مبل شنی را می توان یکی از پرفروش ترین و البته محبوب ترین نمونه های مبلمان دانست که امروزه در میان مردم به خوبی توانسته است جای خود را باز کند .

مبل شنی چیست؟

مبل های شنی دارای تنوع بسیار گسترده ای هستند و این امر موجب شده تا بتوانند خود را به تمامی سبک ها و سلیقه ها همسان سازی کنند و بهترین فروش را به خود اختصاص دهند . این محصولات در رده های سنی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند ، از کودک تا بزرگسال با هر سبک و سلیقه ای که دارید می توانید مبل شنی خود را داشته باشید . با توجه به فروش هایی که در این زمینه بررسی شده است ، مبل شنی بزرگسال را می توان پرفروش ترین انواع مبلمان شنی دانست که برای استفاده در محیط های خانگی و کاری جهت استراحت و یا پذیرایی از مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید مبل شنی 

با توجه به قیمتی که دارد در مقایسه با سایر مبل ها همچون مبلمان چوبی می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد . یکی دیگر از مزیت های این محصولات را می توان وزن سبک آن ها دانست ، جایی که وزن آن ها در حدود پنج تا ده کیلو گرم می باشد و به همین خاطر قابلیت جا به جایی را در خانه تکانی ها به راحتی امکان پذیر می کند . مبل های شنی را در ابعاد بزرگ تری که دارند ، با نام های دیگر همچون بین بگ و هپی چیر نیز می شناسند اما نام اصلی این نوع مبلمان را می توان همان مبل شنی دانست که در ایران به اصطلاح جا افتاده است در بسیاری از وب سایت های تولیدی مبل شنی استفاده می شود .

جنس مبل شنی از چیست ؟ جنس بدنه یکی از مهمترین سوالاتی است که بسیاری از خریداران مبل شنی در همان ابتدای امر در خصوص آن اقدام به پرس و جو می کنند . در این خصوص باید بگوییم که مبل های شنی در این حوزه نیز دارای تنوع بالایی می باشند . مبل شنی پارچه ای ، مبل شنی چرمی ، مبل شنی مخمل و مبل شنی خزدار از سری جنس های مختلف مبل شنی می باشند که بسته به سلیقه ای که دارید می توانید از مبل شنی با رویه مورد پسند خود استفاده کنید .

اگر قصد استفاده از مبل شنی در خانه و یا محیط های خودمانی و دوستانه را دارید بهتر است تا مبل های شنی با رویه مخمل ، خردار و پارچه ای را استفاده کنید . زیرا این مدل از پارچه رویه استایلی غیر رسمی تر ، اما راحت تر دارد و به هنگام استراحت حسی همانند نشستن بر روی مبل های خانه به شما دست می دهد . اما مبل های شنی چرمی با توجه به سبک و استایل رسمی که دارند برای قرارهای کاری و محیط های اداری بیشترین کارایی را دارند به خصوص مبل شنی چرمی با رنگ مشکلی و یا قهوه ای می تواند استایل بسیار جذابی را برای دفتر کاری شما به وجود آورد .

مبل شنی

مبل شنی ارزان قیمت

قیمت ارزان مبل شنی یکی از مهمترین دغدغه افرادی است که به دنبال خرید مبل شنی اقتصادی هستند . در این خصوص باید بگوییم که مبل های شنی دارای اجزای بدنه مختلفی هستند که متریال ساخت این محصولات هر چه با کیفیت تر و مرغوب تر باشد ، طول عمر بالاتری را از مبل شنی خود شاهد خواهید بود . تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به عنوان اولین و بزرگ ترین تولیدی مبل شنی در ایران ، با بهره مندی از مجرب ترین کادر اجرایی سعی در این داشته است تا با بهره گیری از متریال مرغوب ، بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت مبل شنی را در بازار عرضه نماید تا رضایت حداکثری خریداران را به همراه داشته باشد .

در این زمینه باید بگوییم که به همراه تمامی مبل های شنی این مجموعه ، ضمانت یک و دو ساله وجود دارد که خیال شما را از بابت کیفیت محصولات راحت نگه می دارد . با توجه به بازخورد هایی که در این زمینه از سوی خریداران مبل های شنی گرفته ایم باید بگوییم که بهتر است تا کیفیت استاندارد را در کنار قیمت ارزان در نظر داشته باشید و فقط قیمت ارزان ملاک خریدهای تان نباشد تا بتوانید بهترین کیفیت را تجربه کنید .

قیمت مبل شنی

اعلام قیمت مبل شنی با توجه به تنوع گسترده ای که از نظر ابعاد و جنس بدنه در این زمینه وجود دارد تقریبا امری امکان پذیر نمی باشد . زیرا مبل شنی که انتخاب می کنید بسته به جنس رویه ، ابعاد و اندازه ، ظرفیت و همچنین مواد داخلی که دارد ، قیمت گذاری می شود و بهترین است برای استعلام قیمتی به وب سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید که در انتهای این مقاله درج شده است . اما اگر بخواهیم به صورت تقریبی قیمت مبل شنی را عنوان کنیم باید بگوییم که در حال حاضر قیمت این محصولات از 2.000.000 تومان تا 4.000.000 تومان متغیر می باشد و توجه داشته باشید که این قیمت ها با توجه به مدلی که انتخاب می کنید می تواند کمتر یا بیشتر باشد.

مبل شنی

تولیدی مبل شنی

تولیدی مبل شنی اینتکس تهران با سابقه بلند بالایی که در زمینه عرضه انواع مبل شنی ، بین بگ و هپی چیر دارد به خوبی توانسته است تا رضایت حداکثری خریداران را به همراه داشته باشد . تنوع بی نظیر مبل شنی در این مجموعه ، ضمانت یک و دو ساله بر روی مبل های شنی ، تضمین ارزان ترین قیمت به همراه بالا ترین کیفیت در کنار هم می تواند از مهمترین ویژگی های این مجموعه باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . این مجموعه علاوه بر وب سایت اینترنتی جهت سفارش آنلاین مبل شنی ، دارای شعب حضوری نیز می باشد که از این طریق می توانید خرید مبل شنی را تجربه نمایید . برای برقراری ارتباط با این مجموعه کافیست تا همین حالا از طریق روش های زیر با فروشگاه مبل شنی اینتکس تهران ارتباط برقرار نمایید .

روش های ارتباطی با نمایندگی فروش مبل شنی اینتکس تهران :

آدرس وب سایت : https://www.tehran-entex.com

تهران ، بلوار مرزداران ، بین آریافر و خیابان ایثار ، جنب بانک دی ، پلاک ۱۵۰ ، واحد ۶

استان مازندران : رویان – رو به روی پمپ بنزین رویان – فروشگاه بزرگ اینتکس

تلفن تماس و مشاوره : 44282600-021  -44221970-021

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها