همه چیز درباره هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی در اصفهان یکی از بهترین و شیک‌ترین هتل‌های 5 ستاره است که همانند نگین درخشانی در شهر تاریخی اصفهان می‌درخشد و تمام آنچه را که شما از معماری اصیل ایرانی اسلامی شنیده‌اید، یکجا در خود جمع‌ آوری کرده است.

همه چیز درباره هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی در اصفهان به عنوان قدیمی‌ترین هتل‌ها در جهان شناخته می‌شود که در یونسکو به ثبت رسیده است؛ چراکه قدمت آن به 400 سال پیش و زمان صفویه برمی‌گردد. این هتل باشکوه در سال 1344 مورد بازسازی قرار گرفته و در سال 1390 مطابق با جدیدترین استانداردهای صنعت هتلداری مجهز شده است و در حال حاضر محبوب‌ترین هتل اصفهان محسوب می‌شود که توانسته سالانه پذیرای مسافران داخلی و گردشگران خارجی بسیاری از سراسر جهان باشد.

 اگر قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را دارید و می‌خواهید در یک هتل بی‌نظیر با محیطی خاص اقامت داشته باشید، هتل عباسی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ بنابراین در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این هتل منحصربه‌فرد آشنا کنیم.

2

با هتل عباسی اصفهان بیشتر آشنا شوید

هتل عباسی اصفهان در سال 1128 و در زمان صفوی به دستور شاه سلطان حسین صفوی به عنوان یک کاروان‌سرا ساخته شد. او این کاروان‌سرای زیبا را به مادرش هدیه داد و به همین علت هتل در زمان‌های قدیم به نام کاروان‌سرای مادر شاه شناخته می‌شد. در سال 1336 این کاروان‌سرا بازسازی و در سال 1345 به هتل کنونی تبدیل شد.

 هتل عباسی دارای 231 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان است. همه آنها دورتادور حیاط و حوض فیروزه‌ای رنگ آن قرار گرفته‌اند و رو به حیاط هتل دارای تراس و پنجره هستند.

قرارگرفتن در قلب شهر، اشراف داشتن به بیشتر جاذبه‌های تاریخی اصفهان و مجهز بودن به بهترین خدمات و امکانات رفاهی از جمله امتیازاتی هستند که رزرو هتل عباسی برای شما به ارمغان می‌آورد. پس اگر می‌خواهید در شهر زیبای نصف جهان، در هتلی اقامت کنید که به مکان‌های دیدنی اصفهان فاصله نزدیکی داشته باشد تا هر زمان که اراده کردید، به یکی از آنها سری بزنید، مطمئناً هتل عباسی اصفهان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. مثلاً شما می‌توانید 5 دقیقه‌ای با خودرو به کاخ عالی‌قاپو بروید و از این مکانی تاریخی دیدن کنید.

هتل عباسی اصفهان در چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه واقع شده و دسترسی آسانی به سی و سه پل، میدان نقش جهان و پل خواجو دارد. شما عزیزان به منظور رزرو اتاق و سوئیت در این هتل 5 ستاره باشکوه می‌توانید با شماره 03132226010 تماس بگیرید.

امکانات و خدمات رفاهی هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی از جمله هتل‌هایی در اصفهان است که پس از اقامت در آن دلتان نمی‌خواهد از اتاق و محوطه داخلی هتل بیرون بروید. چراکه خود هتل یک بنای تاریخی فاخر بوده و لازم است از گوشه و کنار آن بازدید کنید و از معماری بی‌نظیر هتل عباسی لذت ببرید. علاوه بر این یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده تا این هتل به یک هتل 5 ستاره تبدیل شود، به جز معماری اصیل ایرانی و بنای زیبای آن، موقعیت هتل برای دسترسی به دیگر بناهای تاریخی شهر اصفهان نظیر کاخ هشت بهشت و سی و سه پل و ... است.

هتل عباسی امکانات و خدمات رفاهی متعددی دارد که می‌توان به تالارهای چندمنظوره فوق‌العاده با چشم‌انداز عالی، رستوران‌های متعدد، کافی‌شاپ، سفره‌ خانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، مجتمع خرید، آرایشگاه، نمازخانه و کتابخانه، استخر، آژانس مسافرتی، چایخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی سرویس و ... اشاره نمود. البته رستوران‌های این هتل هرکدام با ویژگی‌هایی که دارند، همانند هتل یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شوند. مثلاً شما می‌توانید هنرهای اصیل دوره قاجاریان و صفویان را در رستوران چهلستون هتل عباسی تماشا کنید و از خوردن غذاهای سنتی اصفهان در این مکان زیبا لذت ببرید.

3

واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان واحدهای اقامتی متعددی دارد که شامل 225 اتاق و سوئیت گوناگون بوده که دورتادور یک حوض نیلی رنگ قدیمی و باغچه‌های اطراف آن قرار گرفته است. گنبد فیروزه‌ای رنگ مدرسه چهارباغ، چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی را برای میهمانان هتل به وجود آورده است. علاوه بر این در مهمان‌سرای عباسی 9 تالار وجود دارد که هرکدام دارای رنگ و سبکی متفاوت هستند. زیبایی نقش‌ونگار و طرح‌های به کار رفته در تالارهای هتل به صورتی است که با دیدن آنها شیفته این همه معماری زیبا خواهید شد. رزرو واحد اقامتی در هتل عباسی اصفهان به چند مدل انجام می‌شود:

  • اتاق‌های استاندارد که ساده‌ترین واحد اقامتی در هتل عباسی محسوب می‌شوند و شامل تمام امکانات رفاهی مثل سشوار، سرویس قهوه، اینترنت و ... هستند.
  • اتاق‌های چشم‌انداز که علاوه بر امکانات رفاهی، دارای چشم‌انداز زیبایی از باغ هتل و محوطه داخلی آن هستند و در سطح بالاتری از اتاق‌های استاندارد قرار دارند.
  • اتاق‌های پردیس که نسبت به اتاق‌های استاندارد و چشم‌انداز، لوکس‌تر هستند و چیدمان گرم و مدرنی دارند. در این اتاق‌ها شما می‌توانید هم از امکانات و خدمات رفاهی مطلوب بهره‌مند شوید و هم به چشم‌انداز باغ هتل دسترسی داشته باشید.
  • سوئیت‌های پردیس که همانند اتاق‌های پردیس از چیدمانی لوکس و جدید برخوردار هستند و فضای قدیمی و تاریخی هتل، دلنشینی آنها را چند برابر کرده است.
  • سوئیت‌های قاجاری که دارای فضایی با معماری دوره قاجاری و دیوارهایی با نقش و نگار قدیمی و آینه‌کاری هستند و در کل یک فضای شاهانه را برای اقامت شما در این هتل به ارمغان می‌آورند.
  • سوئیت‌های صفوی که دارای گچ بری، تذهیب و نقش و نگار بر روی سقف و دیوارها هستند و مقرنس‌های چوبی موجود در آنها فضای دلنشین و چیدمان قدیمی دوره صفویان را تداعی می‌کند و جزو بهترین واحدهای اقامتی هتل عباسی محسوب می‌شوند.

قوانین هتل عباسی اصفهان

در خصوص قوانین هتل عباسی اصفهان بهتر است بدانید:

  1. واحدهای اقامتی در ساعت 14 تحویل مسافران و گردشگران شده و در ساعت 12 از آنها تحویل گرفته می‌شود.
  2. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه هنگام پذیرش الزامی است.
  3. اعلام کنسلی واحدهای اقامتی طبق قوانین هتل صورت می‌گیرد.
  4. هزینه اقامت برای کودکان 5 تا 10 در صورت عدم استفاده از تخت جداگانه، نیم‌بها محاسبه می‌شود.
  5. پذیرش بانوان تنها بلامانع است.

و در پایان شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رزرو واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان و قیمت آنها به وب‌سایت ما مراجعه نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها