احراز هویت پرفکت مانی در چند گام ساده

چقدر با سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی آشنا هستید؟ وبسایت پرفکت مانی از سال 2007 میلادی، امکان خرید از سایت های خارجی، مبادله بیت کوین، انتقال پول به سراسر دنیا و کسب درآمد ارزی را برای کاربران خود فراهم کرده است. با اینکه ثبت نام در این سامانه بسیار ساده است؛ اما وریفای پرفکت مانی (احراز هویت) پیچیدگی های خاص خود را دارد.

احراز هویت پرفکت مانی در چند گام ساده

در واقع کاربران برای دسترسی به امکانات کامل پرفکت مانی مانند انجام تراکنش های بیشتر، کاهش محدودیت ها و افزایش اعتبار حساب کاربری، باید در این سایت احراز هویت کنند.  با توجه به اهمیت این موضوع، در این مقاله نحوه احراز هویت پرفکت مانی را به صورت گام به گام آموزش می دهیم. اگر قصد فعالیت در این سامانه معتبر را دارید، فرصت مطالعه این مطلب را از دست ندهید. 

ثبت نام و ایجاد حساب کاربری؛ اولین گام برای وریفای پرفکت مانی

برای احراز هویت در پرفکت مانی و دسترسی به همه امکانات این سامانه، ابتدا باید وارد سایت رسمی Perfect Money شوید و برای خود یک حساب کاربری بسازید. ساخت حساب پرفکت مانی به راحتی و با وارد کردن ایمیل و اطلاعاتی شخصی کاربر انجام می شود. شما با ثبت نام در سایت می توانید بسیاری از خدمات مالی مانند خرید اکانت پرفکت مانی را بدون احراز هویت انجام دهید؛ اما برای دسترسی کامل به امکانات این سایت و البته کاهش کارمزد هر تراکنش حتما باید پس از نام نویسی، نسبت به وریفای پرفکت مانی از طریق گزینه «Verification Management» در بخش تنظیمات سایت اقدام کنید.

2

تکمیل فرم هویتی و آپلود مدارک شناسایی؛ گام دوم احراز هویت پرفکت مانی

پس از ورود به سایت پرفکت مانی و تکمیل فرآیند ثبت نام، باید از طریق حساب کاربری خود وارد بخش «Setting» شوید. در این قسمت باید روی گزینه «Modify Setting» کلیک کنید تا بار دیگر فرم اطلاعات شخصی و هویتی شما نمایش داده شود. این فرم شامل اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تلفن و آدرس پستی و برخی دیگر از اطلاعات کارت ملی یا پاسپورت کاربر است.

در این مرحله شما باید نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفن همراه خود را تایید کنید. همچنین، در فرآیند احراز هویت پرفکت مانی کاربر باید تصویر کارت ملی یا گواهینامه را به همراه یک قبض برای وریفای پرفکت مانی در سامانه آپلود کند. این قبض می تواند قبض آب، برق یا سایر قبوض خدماتی باشد. دقت داشته باشید که آدرس وارد شده توسط شما باید با آدرس موجود در قبض یکی باشد. پس از انجام این کارها می توانید با بررسی قیمت پرفکت مانی (قیمت روز وچر، دلار یا یورو پرفکت مانی) در این سامانه تراکنش های خود را آغاز کنید.

3

بررسی مدارک توسط پشتیبانی و اعلام نتیجه؛ سومین مرحله از احراز هویت در پرفکت مانی

پس از اصلاح نهایی مواردی مانند اطلاعات هویتی، شماره تلفن و آدرس و همچنین آپلود مدارکی مانند پاسپورت، کارت ملی یا ترجمه قبض برای پرفکت مانی، اطلاعات و مدارک شما توسط تیم پشتیبانی این سامانه بررسی می شوند. پس از انجام بررسی ها، در صورت موفقیت آمیز بودن وریفای پرفکت مانی، یک کد تایید به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.

وارد کردن کد فعال سازی و تکمیل مراحل احراز هویت پرفکت مانی

پس از دریافت کد احراز هویت، آن را در کادر مربوطه وارد کرده و روی گزینه «Confirm my phone with this pin» کلیک کنید. با این کار حساب کاربری شما در سایت پرفکت مانی به طور کامل تایید شده و به اصطلاح احراز هویت پرفکت مانی تکمیل خواهد شد. احتمالا پس از 7 روز کاری محدودیت ها برای شما برداشته می شوند و میزان کارمزد هر تراکنش نیز به 0.5 درصد کاهش خواهد یافت.

توجه داشته باشید که برای احراز هویت، باید از مدارک شناسایی معتبر و قابل قبول استفاده کنید. همچنین، مراحل احراز هویت ممکن است برای کاربران در برخی از کشورها متفاوت باشد؛ همچنین به دلیل مقررات محلی و شرایط قانونی، ممکن است برخی از مراحل در برخی کشورها الزامی نباشد.

آشنایی با مدارک لازم برای وریفای پرفکت مانی

برای احراز هویت در پرفکت مانی به یک سری مدارک نیاز خواهید داشت. شما باید این مدارک را اسکن کرده و در زمان وریفای پرفکت مانی در سایت آپلود کنید. این مدارک عبارت اند از:

  •  تصویر اسکن شده گواهینامه، کارت ملی یا پاسپورت کاربر
  • تصویر اسکن شده قبوض خدماتی مانند قبض آب، برق یا سایر قبوض

ارسال قبض برای وریفای پرفکت مانی به منظور تایید آدرس دقیق کاربر انجام می شود. تیم پشتیبانی پرفکت مانی آدرس وارد شده در سامانه را با آدرس موجود در قبض مطابقت می دهند. خوشبختانه امروزه شما می توانید برای خرید و فروش پرفکت مانی با خیالی آسوده از خدمات صرافی های معتبر ایرانی استفاده کنید. در بخش بعدی، یکی از معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی که در این زمینه فعالیت می کند را معرفی خواهیم کرد. 

 خرید و فروش پرفکت مانی بدون کارمزد از صرافی اکس اونیکس

در این مقاله نحوه وریفای پرفکت مانی را به طور کامل بررسی کردیم. این سامانه پرداخت بین المللی امکان ذخیره وجوه را از روش هایی مانند سپرده گذاری، انتقال، کوپن های الکترونیکی و کارت های اعتباری فراهم کرده است. این سامانه همچنین حساب هایی را به چندین ارز دیجیتال مانند بیت کوین متصل کرده است تا کار ترید رمز ارزها نیز راحت تر شود. کاربران perfect money می توانند بیت کوین، طلا، دلار و یورو را بخرند و در والت خود نگه داری کنند.

خوشبختانه صرافی اکس اونیکس، امکان خرید و فروش بدون کارمزد پرفکت مانی را برای کاربران خود فراهم کرده است. شما نیز با پیوستن به صرافی ارز دیجیتال اکس اونیکس می توانید بدون پرداخت کارمزد اضافه، به خرید و فروش پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال بپردازید و از این راه درآمد دلاری کسب کنید.  خرید پرفکت مانی از اکس اونیکس به شما امکان تسهیل مبادلات بین المللی را خواهد داد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها