معرفی ترین هتل های اقتصادی جزیره قشم

آب‌های نیلگون خلیج فارس در کنار سواحل بسیار زیبای قشم موجب شده است که این جزیره به یکی از توریستی‌ترین نواحی ایران تبدیل شود. به همین دلیل، هتل‌های زیادی در این جزیره ساخته شده که هر یک از آن‌ها پاسخگوی نیازهای طیف خاصی از مسافران هستند.

معرفی ترین هتل های اقتصادی جزیره قشم

بنابراین، در زمان رزرو هتل قشم با هیچ دغدغه‌ای مواجه نخواهید بود و قطعا با توجه به نیازها و اولویت‌های خود، گزینه‌ای برای رزرو پیدا خواهید کرد. اگر ترجیح می‌دهید در هتل ارزان قشم سکونت داشته باشید و قصد ندارید هزینه زیادی را برای اقامت در این جزیره صرف کنید، توصیه می‌کنیم مطلب پیش رو را از دست ندهید. در ادامه، قرار است تعدادی از ارزانترین هتل های قشم را همراه با امکانات انها به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

1. هتل مارینا 1 قشم

مارینا 1 که اولین مجموعه گروه هتل های مارینا به‌حساب می‌آید، در سال 1391 افتتاح شده است. با توجه به بازسازی هتل در سال 1396، واحدهای اقامتی آن از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار هستند و اقامتی دلچسب و راحت را برای شما رقم خواهند زد. هتل مارینا 1 قشم 80 واحد اقامتی دارد و با توجه به امکانات و خدمات رفاهی مناسبی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، گزینه ایده‌آلی در زمان سفر به قشم خواهد بود.  

 

  • آدرس: قشم، ضلع جنوبی میدان علم وصنعت
  • امکانات: صبحانه رایگان، روم سرویس، آب رایگان (در روز ورود)، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، فضای سبز، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان و...

2. هتل سما 1 قشم

هتل سما 1، هتلی 3 ستاره در قلب جزیره قشم است و از سال 1391 از مسافران بزرگترین جزیره ایران پذیرایی می‌کند. علاوه بر امکانات رفاهی مطلوب و قیمت مناسب، موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به نقاط مهم جزیره، از مهم‌ترین دلایلی است که مسافران را به رزرو هتل سما 1 قشم ترغیب می‌کند. غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها و بازار سنتی قدیم قشم، از جمله مکان‌هایی هستند که تنها با چند دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

  • آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، چهار راه رسالت، مقابل خیابان دانش
  • امکانات: گیم‌نت، اتاق چمدان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، صبحانه رایگان، چای‌ساز (در سوئیت‌ها)، آب رایگان (در روز ورود)، روم سرویس و...

3. هتل کیمیا 4 قشم

اگر چه تنها نزدیک به یک دهه از زمان افتتاح هتل 3 ستاره کیمیا 4 می‌گذرد، اما طی همین مدت کم هم این هتل رضایت مسافرن زیادی را جلب کرده و می‌تواند گزینه مناسبی در زمان سفر به قشم باشد. این هتل 5 طبقه 44 اتاق و سوئیت برای سکونت مسافران در نظر گرفته است و با ارائه امکانات مدرن و استاندارد، سعی در خلق تجربه‌ای عالی برای مسافران جزیره قشم دارد.

2

  • آدرس: قشم، میدان جهاد
  • امکانات: صبحانه رایگان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، صندوق امانات، اتاق چمدان، سالن بیلیارد، خدمات تهیه بلیط و....

4. هتل آلاله قشم

اگر چه هتل آلاله ارزانترین هتل قشم نیست، با این حال از مناسب‌ترین گزینه‌هایی است که برای تجربه اقامتی ارزان و اقتصادی می‌توانید روی آن حساب کنید. این هتل از سال 1394 از مسافران این جزیره استقبال می‌کند و با توجه به چشم‌اندازی که رو به دریا دارد، همواره مورد توجه بسیاری از مسافران قشم است. علاوه بر این، هتل آلاله قشم فاصله بسیار کمی هم با نقاط مهم شهر دارد و با فضای دنج و آرام خود، می‌تواند اقامتی بی‌دغدغه و راحت را برای شما رقم بزند.

  • آدرس: قشم، درگهان، بلوار ساحلی، نرسیده به میدان گمرک
  • امکانات: اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، آب رایگان (روز ورود)، صبحانه رایگان، بالکن (بعضی از واحدها)، نمازخانه، کافی‌شاپ، اتاق چمدان و...

5. هتل ساحلی خلیج فارس قشم

اگر عاشق تفریحات ساحلی هستید، رزرو هتل ساحلی خلیج فارس قشم را در زمان سفر به این جزیره شگفت‌انگیز و زیبا از دست ندهید. علاو بر چشم‌انداز بسیار زیبا و منحصربه‌فرد از ساحل، این هتل فضایی بسیار دنج و راحت را برای اقامت مسافران فراهم کرده و با موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی مطلوب، گزینه‌ای ایده‌آلی برای اقامت در قشم به‌حساب می‌آید.

3

  • آدرس: قشم، میدان علم وصنعت
  • امکانات: پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، کافی‌شاپ، اتاق بازی، صبحانه رایگان، چای‌ساز (بعضی واحدها)، کمد لباس، نمازخانه، فضای سبز و...

رزرو ارزانترین هتل های قشم در فلای تودی

جزیره قشم پر از زیبایی‌های شگفت‌انگیز و جاذبه های دیدنی منحصربه‌فرد است. به همین دلیل، سالانه هزاران گردشگران از سراسر ایران و جهان به آن سفر می‌کنند. ممکن است شما هم مثل خیلی‌های دیگر دوست داشته باشید که در هتل ارزان قشم سکونت داشته باشید و به‌جای اقامت، بخش عظیمی از بودجه سفرتان را به گشت‌وگذار و خرید اختصاص دهید؛ در این حالت، هتل‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، می‌توانند گزینه‌های بسیار مناسبی برای اقامت در این جزیره خلیج فارس باشند.

برای خرید بلیط هواپیما قشم و رزرو هتل ، همین حالا به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی، مرجع معتبر خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است و از آنجایی که کارشناسان آن 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما هستند، سفری بی‌دغدغه و راحت را با آن تجربه خواهید کرد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها