معرفی موسسه امور ثبتی و مهاجرتی ثبتا گروپ

موسسه مهاجرتی و امور ثبتی ثبتا ، بعنوان یکی از بهترین موسسات و شرکت مهاجرتی در سطح کشور و در منطقه آسیا و اروپا کلیه خدمات ثبت رسمی ، مهاجرتی ، حقوق بین الملل ، بیزنس و استارتاپ را به متقاضیان و کلاینت های خود در داخل و خارج از کشور ارائه میدهد.

معرفی موسسه امور ثبتی و مهاجرتی ثبتا گروپ

این موسسه در حال حاضر بیش از 30 شعبه در کشورهای مختلف و در محدوده آسیا ، اروپا ، آمریکا لاتین ، استرالیا و کانادا داشته و بواسطه تجربه 25 ساله خود میتوانید خدمات مورد نظرتان را بالاترین سطح کیفی به شما ارائه نماید.

بلیبلیب

خدمات ثبت شرکت بین المللی

ثبت شرکت بین المللی از جمله خدماتی بوده که توسط موسسه در بیش از 170 کشور به متقاضیان ، تجار و مدیران بیزینس ها توسط موسسه ثبتا ارائه میشود. شرکت بین المللی به شرکت هایی اطلاق  می شود که محصولات یا خدمات خود را در کشورهای دیگر ارائه میکنند ، اگر شما هم تصمیم به ثبت شرکت خارجی در سایر کشورها دارید میتوانید فرایند تاسیس شرکت خود را به مجموعه ما بسپارید.

شما میتوانید با ثبت و تاسیس و راه اندازی شرکت در کشور مورد نظر  و همچنین با داشتن یک بیزنس پلن دقیق بهمراه سرمایه گذاری در کوتاه ترین زمان ممکن علاوه بر رسیدن به اهداف بیزینسی و تجارتی خود ، اقامت دائم یا موقت کشور مورد نظرتان را برای خود و اعضای خانواده خود کسب نمایید. در حال حاضر ثبت شرکت در سایر کشورها ، یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت به خارج و اخذ اقامت دائم میباشد.

صثقصثق

افتتاح حساب بانکی ارزی بین المللی

اگر به هر دلیل اعم از کاری ، تحصیلی ، توریستی ، مهاجرتی و ... قصد  دارید  به کشورهای خارجی سفر کنید ، لازم است که یک حساب ارزی برای انجام امور پرداخت های خود در کشور هدف داشته باشید. منظور از حساب بانکی بین‌ المللی ، حسابی  است که در سراسر جهان و کشورهای مختلف میتوانید پرداخت های خود را بدون مشکل و به آسانی انجام دهید. با افتتاح حساب بانکی ارزی در این بانک‌ها می‌توان از مزایا و خدمات آنها در طول سفرهای خود و یا پرداخت های ارزی اینترنتی استفاده کرد.

لذزبلبل

دریافت پاسپورت و شهروندی

یکی دیگر از خدمات مهم موسسه ثبتا ، اخذ پاسپورت شهروندی و اقامت بیش از 90 کشور جهان در سریعترین زمان و راحت ترین روشهای ممکن است . این مجموعه با استفاده از آسان ترین و برترین روش های موجود شهروندی بیش از 90 کشور را برای شما و خانواده تان اخذ میکند.  ما راهکارهایی داریم که توسط آنها میتوانیم در برخی موارد در کمتر از 6 ماه اقامت و شهروندی دائمی شما را از کشور مورد نظر بگیریم.

سخن پایانی

موسسه امور ثبتی و مهاجرتی ثبتا با ایجاد زیرساخت قدرتمند تمامی خدمات برون مرزی مرتبط با امور ثبتی ، امور مهاجرتی ، امور حقوقی بین المللی از قبیل : اپلای تحصیلی ، خرید بیزینس ، راه اندازی کسب و کار ، اخذ ویزا ، کلیه امور مهاجرتی ، تمکن مالی و .... را به کلیه متقاضیان در داخل و خارج کشور ارائه نماید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت رسمی ما به نشانی SABTTA.COM مراجعه نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها