از کجا شروع شد؟ ماجرای تولد برند جی پلاس

هم‌زمان با شروع تحریم‌ها در ایران، ایده تولد برند گلدیران با نام تجاری جی پلاس، شکل گرفت و اواخر سال 98، این برند ایرانی متولد شد. برند ایرانی جی‌پلاس در ابتدا در زمینه لوازم خانگی و صوتی تصویری شروع به فعالیت نمود و سپس فعالیت خود را در حوزه محصولات IT، ادامه داد.

از کجا شروع شد؟ ماجرای تولد برند جی پلاس

جناب آقای امیرمهدی جانکه، مدیرعامل شرکت تینا همراه پارس، در مصاحبه‌ای بیان کرد شرکت تیناهمراه در گروه توسعه مدیا که از شرکای تجاری گروه توسعه گلدیران می‌باشد، با هدف تمرکز بر روی محصولات آی‌تی، شکل گرفت. ایشان همچنین افزود، تیناهمراه در ابتدا با هدف تولید موبایل جی پلاس فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در زمینه محصولاتی شامل مانیتورهای اداری، اسمارت برد، کامپیوتر همه‌کاره و مانیتور گیمینگ جی پلاس فعالیت می‌کند.

آقای جانکه در ادامه توضیح برنامه‌های آتی جی پلاس، از گسترش محصولات جی پلاس آی تی در صنعت ماشین‌های اداری خبر داد.

جی پلاس دقیقا ایرانی است یا خیر؟

 آقای جانکه در پاسخ به این پرسش که جی پلاس ساخت کجاست؟ می‌گوید: «ما سعی می‌کنیم بهترین کیفیت را با کمترین قیمت وارد کشور کنیم؛ برای این منظور دو سایت تولید در قزوین و سیرجان داریم که بیشتر کالاهای IT، در سیرجان تولید می‌شوند. ما در آن‌جا مانیتورها، آل‌این‌وان‌ها و برخی از محصولات خود را تولید می‌کنیم که ساخت ایران محسوب می‌شوند. از این طریق هم سهمی در اشتغال‌زایی داریم و هم تکنولوژی را به داخل کشور منتقل می‌کنیم. البته از آنجایی که در حال حاضر واردات برندهای مختلف مانیتور به صورت CBU (کالای کاملا ساخته شده)  با هیچ‌گونه محدودیت قانونی مواجه نیست، برخی از محصولات به صورت کالای تمام شده وارد می‌شوند و در کنار محصولات ساخت ایران، کالای وارداتی هم داریم.»

کیفیت محصولات جی پلاس چطور است؟

به گفته آقای جانکه، مانیتورهای اداری و اسمارت بردهای جی پلاس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بیشترین میزان رضایت را در میان کاربران دارند.

ایشان در خصوص طراحی مانیتورهای اداری تاکید می‌کند که به دلیل حساسیت روی کیفیت، از پنل‌های گرید A، در ساخت مانیتورهای اداری استفاده شده و همچنین طراحی مینیمال و جمع‌وجور آن‌ها، فضای کاری خلوت‌تری را برای کاربر فراهم می‌کند.

آقای جانکه در ادامه توضیحات خود، درباره اسمارت بردهای جی پلاس، می‌گوید: «در سازمان‌ها هنگام استفاده از وایت‌برد و پروژکتور، همیشه با مشکلاتی مانند عدم امکان به اشتراک‌گذاری اطلاعات، نور ضعیف پروژکتور یا قطع و وصل شدن آن، مواجه بودیم، اما اسمارت برد جی‌پلاس در حالی‌ که به جای 4 دستگاه دیتا پروژکتور، وایت‌برد، پی‌سی و نمایشگرهای تعاملی قابل استفاده است، چنین مشکلاتی را برطرف می‌کند و برای برگزاری جلسات آنلاین به صورت تعاملی، تدریس، رای‌گیری در سازمان‌ها و ... بسیار کاربردی می‌باشد.»

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تخته‌های هوشمند جی پلاس و سایر محصولات این برند، می‌توانید به سایت جی پلاس مراجعه کنید.

جی پلاس در مقایسه با سایر برندهای ایرانی

به گفته مدیرعامل تیناهمراه، در ابتدای شروع فعالیت تیناهمراه، چندین برند ایرانی محدود در زمینه کالای IT، فعالیت داشتند اما در ادامه با کاهش سهم بازار خود مواجه شدند و این در حالیست که تیناهمراه با تمرکز روی محصولات آی‌تی، شکل گرفته و همین موضوع سبب موفقیت برند جی‌پلاس نسبت به سایر رقبای ایرانی خود شده است.

همچنین آقای جانکه بر این باور هستند که محصولات آی‌تی جی پلاس به ویژه مانیتورهای اداری، به دلیل کیفیت بالا، قادر به رقابت با برندهای بین‌المللی و مطرحی مانند ال‌جی، سامسونگ و ... می‌باشند.

مزیت جی پلاس نسبت به سایر محصولات و برندها در بازار

آقای جانکه در پاسخ به این سوال که تفاوت اصلی محصولات جی پلاس نسبت به سایر محصولات و برندها چیست؟، خدمات پس از فروش و قیمت رقابتی محصولات جی پلاس را، عامل اصلی تفاوت این برند از دیدگاه مشتری و کسبه بازار می‌داند.

ایشان در ادامه توضیحات خود خاطر نشان کرد، خدمات پس از فروش اهمیت زیادی دارند؛ به ویژه زمانی که سازمانی در تعداد بالا (مثلا 100 مانیتور یا 100 آل‌این‌وان)، خرید می‌کند، به پشتیبانی و خدمات پس‌ از فروش خوبی نیاز دارد.

شبکه گسترده خدمات پس از فروش گلدیران در سراسر کشور با بیش از 10 هزار مرکز، موید این ادعاست که نقطه قوت محصولات جی پلاس، سرعت عمل در خدمات پس از فروش و قیمت رقابتی باوجود کیفیت مناسب آن می‌باشد.

تنوع محصولات آی تی جی پلاس

محصولات آی تی جی پلاس در 5 گروه محصولی مانیتورهای اداری، مانیتورهای گیمینگ، اسمارت برد و ماوس و کیبورد، ارائه می‌شوند که در این میان آفیس مانیتورها و تخته‌های هوشمند بیشترین میزان رضایت کاربران را دارند. آل‌این‌وان یا کامپیوتر همه کاره هم یکی دیگر از گروه‌های محصولی جی پلاس است که برای استفاده در سازمان‌های اداری یا بانک‌ها، گزینه مناسبی به‌شمار می‌رود. از جمله مزایا و معایب کامپیوتر همه کاره می‌توان به نصب آسان و گرفتن فضای کمتر اشاره کرد؛ البته کامپیوترهای AIO، قابلیت ارتقا ندارند. با این حال سازمان‌ها می‌توانند بسته به نیاز خود، بهترین محصول را انتخاب نمایند.

آقای جانکه در خصوص تنوع محصولات خود بیان می‌کند: «باتوجه به فلسفه‌ای که در گروه گلدیران وجود دارد و بنا به مناسبات نوع تجارت و کسب‌وکار، ما در یک سری از کالاهای آی‌تی نمی‌توانیم وارد شویم که شامل کالاهای با تکنولوژی بالا مانند رم، هارد و CPU هستند؛ با این حال توسعه سبد محصولی ما به سمت ماشین‌های اداری می‌رود.»

آقای جانکه در پایان گفتگوی خود را با ادعایی امیدبخش به اتمام می‌رساند و باور دارد تا 5 سال آینده علاوه بر حفظ سهم بازار خود، گروه‌های محصولی جدیدی را وارد کرده و همواره در راستای رضایت و آسایش مشتریان، همراه با تیم حرفه‌ای تیناهمراه، گام برمی‌دارند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها