چگونه ویزای رمانتیک‌ترین کشور جهان را بگیریم؟

فرانسه یکی از کشورهای جذاب برای سفر است. خیابان‌های زیبای پاریس و کافه‌هایش را تصور کنید که شما را به نوشیدن یک قهوه صبحگاهی دعوت می‌کنند. حالا خودتان را تصور کنید که در یک باغ زیبا در جنوب فرانسه قدم می‌زنید.

چگونه ویزای رمانتیک‌ترین کشور جهان را بگیریم؟

زیبایی‌های کشور فرانسه یکی دو تا نیست و همین امر آن را به مقصد بی‌نظیر و پرطرفداری برای سفر تبدیل کرده است. از موزه لوور و برج ایفل گرفته تا هنرهای خیابانی و مناظر طبیعی زیبا در این کشور وجود دارد و این تنوع می‌تواند هر گردشگر با هر سلیقه‌ای را به خود جذب کند.

اما برای سفر به فرانسه مانند بسیاری دیگر از کشورها باید ویزا بگیرید. این کشور در حوزه شنگن قرار دارد و با گرفتن ویزایش می‌توانید به سایر کشورهای این حوزه هم مانند آلمان، اسپانیا و... سفر کنید. در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می‌توان ویزای فرانسه را دریافت کرد. بنابراین اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این باره هستید، با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید.

 

چرا به فرانسه سفر کنیم؟

دلایل زیادی دست به دست هم داده تا فرانسه را به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در اروپا تبدیل کند. نقاط دیدنی معروف، غذاهای خوشمزه فرانسوی، مجموعه‌های هنری شگفت‌انگیز، جاذبه‌های تاریخی، پارک‌ها و باغ‌ها و ... بخشی از این دلایل هستند. بسیاری از افراد هم برای اینکه بتوانند رویای پاریس‌گردی که به‌خاطر فیلم‌های سینمایی مختلف در ذهن‌ها حک شده است را تجربه کنند.

 

ویزای توریستی فرانسه چیست؟

2

فرانسه انواع ویزا را با اهداف مختلف صادر می‌کند تا متقاضیان ورود به این کشور بتوانند از آنها استفاده کنند. برای سفر به این کشور باید ویزای توریستی بگیرید. اخذ این ویزا به شما اجازه می‌دهد تا برای مدت زمان محدودی در این کشور و سایر کشورهای حوزه شنگن به سفر و گشت و گذار بپردازید.

اگر بخواهید ویزای توریستی فرانسه را از شرکت توریک دریافت کنید، مراحل آن به این صورت است که ابتدا باید فرم درخواست ویزا را به صورت آنلاین پر نمایید. در مرحله بعدی تیم توریک مدارک لازم را از شما دریافت می‌کند و برایتان وقت می‌گیرد. مرحله بعدی پرداخت هزینه وقت سفارت است و در آخر هم درخواست شما بررسی خواهد شد.

 

چگونه ویزای فرانسه بگیریم؟

همانطور که بالاتر گفته شد؛ کشور فرانسه در حوزه شنگن قرار دارد. باید بدانید که اخذ این ویزا نسبت به سایر کشورهای این حوزه پیچیدگی بیشتری دارد و به همین دلیل اگر برای اولین بار است که می‌خواهید به اروپا سفر کنید؛ بهتر است ابتدا ویزای یک کشور دیگر مثلا لهستان را دریافت کنید و بعد در ادامه سفرتان به فرانسه سر بروید. معمولا کشور فرانسه برای کسانی که برای اولین بار است می‌خواهند به اروپا سفر کنند، ویزا صادر نمی‌کند.

یک نکته مهم دیگر که باید درباره ویزای فرانسه بدانید؛ اهمیت تمکن مالی است. هر فرد حداقل باید 250 میلیون تومان در حسابش داشته باشد. اگر کفیل فرزندتان هستید بهتر است در حسابتان حداقل 500 میلیون تومان داشته باشید. در غیر این صورت امکان ریجکت شدن ویزایتان بالا می‌برد.

برای اینکه بتوانید ویزای فرانسه دریافت کنید باید وقت سفارت بگیرید. وقت سفارت فرانسه به مدارکی همچون اسکن کارت ملی و شناسنامه، فرم پرسشنامه تکمیل شده و پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار نیاز خواهد داشت. شما کافی است فرمتان را پر کنید و مدارکتان را به توریک ارائه دهید تا برایتان وقت سفارت فرانسه را دریافت کند.

 

گرفتن ویزای فرانسه چقدر طول می‌کشد؟

3

برای گرفتن پاسخ سفارت فرانسه به درخواست ویزایتان باید بین دو تا سه هفته منتظر بمانید. در این زمان در صورتی که مدارکتان کامل نباشد، تمکن کافی نداشته باشید و نتوانید افسر سفارت را توجیه کنید که قصد بازگشت به ایران را دارید، ممکن است ویزایتان ریجکت شود. در صورت ریجکت شدن پس از رفع نواقص پرونده دوباره می‌توانید درخواست جدید ثبت کنید.

 

سفر به فرانسه با توریک!

کارشناسان توریک، به صورت 24 ساعته برای مشاوره به شما آماده هستند. بنابراین اگر قصد سفر به فرانسه را دارید و درباره اخذ آن ابهاماتی در ذهن‌تان وجود دارد؛ می‌توانید از مشاوره رایگان توریک استفاده کنید. جدا از ویزای فرانسه، توریک در زمینه اخذ ویزای توریستی همه کشورها، وقت سفارت انگلیس، کانادا و ... نیز خدمات می‌دهد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • رابی
    5

    اصلا هم رمانتیک نیست.صدای دهل از دور خوش است.خانه های قدیمی و فرسوده ،خيابان های شلوغ . اتفاقا خیلی از توریست ها هم قبل از سفر به پاریس همین تصور را دارند که بعدا به بیماری سندروم پاریس مبتلا می‌شوند.
    یک دور پایین شهر تهران بزنید لذتش از پاریس بیشتر است.
    متاسفانه ما همیشه مرغ همسایه را غاز می بینیم.

    نظرات شما -
    • 4

      تو تا حالا از ده خود خارج نشدی, گویا. برو تا....

  • 🐜
    2

    من جنوب فرانسه را دوست دارم خداجان قسمت کند برم دیگه برنمی گردم

  • ناشناس
    1

    با هزاران همت چپاول

  • ناشناس
    0

    هر جا باشه از ایران بهتره خسته شدیم هر روز گرونی بیشتر افسردگی گرفتیم اینقدر همسرم بیچاره کاره میکنه باز کم میآریم نمی تونیم ببینیم چه کشور یه هر کی میتونه بده حتی افغانستان

  • ناشناس
    0

    اصلا ارزش ندارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها