مرکز تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

آب لوله کشی شهری سرشار از نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک و دیگر املاح مضر محلول در آن است که می توانند سلامت بدن انسان را به خطر بیاندازند. به همین جهت روز به روز به ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی و انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل، افزوده می شود.

مرکز تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

 ضمن این که آب آشامیدنی شهری میتواند با دارا بودن املاح مضر موجود در آن، علاوه بر این که کیفیت پایینی داشته باشد، منجر به بیماری های جبران ناپذیر و در برخی موارد حتی باعث سرطان در بدن انسان میگردند.

برای مثال نیترات و نیتریت یک ماده سرطان زا هستند که باعث کاهش اکسیژن خون در بدن انسان شده و میتوانند منجر به مرگ کودکان نوزادان و افراد میانسال شوند. یا آلومینیوم باعث آلزایمر زودرس میگردد و یا کلر منجر به خشکی پوست بدن انسان و ریزش مو میشود. برای جلوگیری از این موارد نیاز به خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا، پیدا خواهید کرد که با انواع فیلتر تصفیه آب خانگی، املاح مضر موجود در آب شهری را کاهش میدهد.

با این وجود هر فیلتر تصفیه آب در مراحل مختلف نیاز به تعویض و زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی خاص خود را داشته و پس از اشباع شدن فیلترهای دستگاه خود میبایست به تعویض فیلتر تصفیه آب بپردازید که این امر یک موضوع اصولی و فنی بوده و در صورتی که دانش فنی مورد نیاز برای کربن گیری و انجام مراحل تعویض فیلتر و سرویس دستگاه خود را ندارید پیشنهاد میشود با کارشناسان تصفیه آسا 02177167717 تماس برقرار نمایید تا در اسرع وقت سرویس تصفیه آب خانگی شما در محل انجام گردد.

معرفی مراحل و فیلترهای تصفیه آب

بهترین دستگاه های تصفیه آب بازار ایران از سیستم اسمز معکوس که جدیدترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا میباشد بهره گیری میکنند که در 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس عرضه و به فروش میرسند که به ترتیب مراحل وظایف آنها را شرح میدهیم :

فیلتر مرحله اول پلی پروپیلن PP

فیلتر شماره یک پلی پروپیلن است که از الیاف فشرده تشکیل شده و در دو مدل 5 میکرون و 1 میکرون و در سایز خانگی 10 اینچ در دستگاه های آب تصفیه کن به عنوان فیلتر ورودی تعبیه میشود. فیلتر پلی پروپیلن املاح درشت موجود در آب آلوده شهری همچون شن و ماسه و گل و لای و زنگ لوله را جذب نموده و اجازه عبور این املاح که بعضا باعث سنگ کلیه نیز میشوند را میگیرد. زمان تعویض فیلتر اول هر چهار الی شش ماه است.

فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو گرانول فعال اصلاح شده UDF GAC

فیلتر شماره دو کربن فعال اصلاح شده یا کربن دانه ای نام دارد که وقتی آنرا تکان میدهید صدای دانه های کربن به گوش میرسد. یک طرف این فیلتر دوم یک واشر وجود دارد که باید در تعویض فیلتر آب تصفیه کن خانگی به سمت بالا قرار گیرد. وظیفه Activated Carbon Filter حذف و جذب کامل کلر از آب آشامیدنی است. فلوراید نیز توسط این فیلتر در آب تصفیه شده به کمترین سطح خود میرسد. زمان تعویض فیلتر دوم نیز هر چهار الی شش ماه است.

فیلتر مرحله سوم کربن بلاک اصلاح شده CTO

فیلتر کربن بلاک اما با کربن فعال شماره دو تفاوت هایی دارد. این فیلتر هر دو سر آن واشر دارد و بالا و پایین آن اهمیتی ندارد و از هر سمت داخل هوزینگ آب تصفیه کن قرار گیرد مهم نیست. فیلتر کربن بلاک در واقع محافظ ممبران بوده و از عبور املاح درشت و کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین و ورود این املاح به داخل ممبران جلوگیری مینماید.

2

فیلتر مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس FILMTEC DOW

فیلتر ممبران اسمز معکوس در مارک فیلمتک سیزده لایه قدرتمندترین فیلتر اسمز معکوس است که املاح تا ابعاد 0,0001 میکرون را تصفیه نموده و سختی آب آشامیدنی را تا زیر 100 که استاندارد جهانی بهداشت برای سلامت بدن انسان است کاهش میدهد.

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی اصلاح شده POST CARBON

فیلتر پست کربن یا فیلتر آب شیرین کن خانگی، به بهبود طعم رنگ و بوی آب تصفیه شده پرداخته و از تلخی آب جلوگیری میکند. این فیلتر کربن خطی نامیده میشود و پس از مخزن ذخیره تحت فشار تصفیه آب قرار میگیرد. ورودی و خروجی این فیلتر بر روی آن با یک فلش و یک کلمه flow مشخص شده که در تعویض فیلترهای بالای تصفیه آب میبایست حتما آن را جدی بگیرید.

فیلتر مرحله ششم مینرال معدنی ساز MINERAL

فیلتر مینرال معدنی ساز از کاهش بیش از اندازه سختی آب آشامیدن یا تی دی اس آن جلوگیری نموده و همچنین املاح مفیدی همچون کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات را حفظ میکند. حتما در نظر داشته باشید که زمان تعویض فیلتر مینرال میبایست حتما سر وقت باشد و در غیر این صورت طعم آب تصفیه شده تلخ شده و سختی آب کاهش پیدا میکند که هم برای قطعات و عمر مفید دستگاه و هم برای بدن انسان مضر است.

فیلتر مرحله هفتم یونیزه قلیایی کننده آب آلکالاین ALKALINE

از خواص و فواید نوشیدن آب یونیزه قلیایی با پی اچ بالای هفت هر چقدر بگوییم کم گفتیم. همین بس که فیلتر مرحله هفتم آلکالاین علاوه بر جلوگیری از اسیدی شدن آب آشامیدنی، خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی نیز در اختیار شما قرار میدهد. زمان تعویض فیلتر تصفیه آب تصفیه آسا به شما اطلاع رسانی میکند و سر موقع سرویس دستگاه شما انجام میگردد.

فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز O2PLUS

فیلتر آنتی باکتریال همانطور که از اسم آن پیداست با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب تصفیه شده به حذف باکتری های مضر موجود در آب میپردازد و بهترین آن مارک مینروا تایوان است.

زمان تعویض فیلتر های تصفیه آب

زمان تعویض فیلتر مرحله اول پروپیلن : هر چهار الی شش ماه

زمان تعویض فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو: هر چهار الی شش ماه

زمان تعویض فیلتر مرحله سوم کربن بلاک: هر چهار الی شش ماه

زمان تعویض فیلتر مرحله چهارم ممبران: هر یک سال و نیم الی دو سال

زمان تعویض فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی: هر یک سال الی یک سال و نیم

زمان تعویض فیلتر مرحله ششم مینرال : هر یک سال الی یک سال و نیم

زمان تعویض فیلتر مرحله هفتم قلیایی : هر یک سال الی یک سال و نیم

زمان تعویض فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز : هر یک سال الی یک سال و نیم

 3

خرید اینترنتی فیلترهای تصفیه آب

مرکز خرید فیلتر های تصفیه آب تصفیه آسا ، نمایندگی انواع دستگاه های تصفیه آب با برند های معتبر و هم چنین عرضه کننده ی انواع فیلتر های تصفیه آب تایوانی اورجینال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید و یا تعویض فیلتر های دستگاه خود به مرکز خرید اینترنتی فیلتر های تصفیه آب سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید که برای آشنایی با نحوه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب و آموزش تعویض فیلتر تصفیه آب نیز اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

4

مرکز خرید اینترنتی فیلتر های تصفیه آب تصفیه آسا خدمات تعویض فیلتر را با قیمت بسیار مناسب و با بهترین کیفیت ارائه می دهد و تمامی فیلتر ها از مرغوب ترین کیفیت و  بسیار درجه یک و اصل تایوان می باشند. جهت دریافت خدمات تعویض فیلتر های خود و مشاوره خرید نیز می توانید با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس بگیرید تا شما را در خرید فیلتر های مناسب دستگاهتان یاری کنند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها