با معروف ترین سایت های گردشگری دنیا آشنا شوید

اگر از مریخ به زمین نگاه کنید و بخواهید یک جا برای فرود آمدن پیدا کنید، انتخاب شما کجاست؟

با معروف ترین سایت های گردشگری دنیا آشنا شوید

اگر یکی از ساکنین عادی کره زمین باشید ممکن است به بهترین جاذبه های گردشگری دنیا فکر کنید. شاید دلتان بخواهد روی نوک برج ایفل فرود بیایید، یا روی یکی از کابین‌های چرخ‌وفلک لندن، اما واقعیت این است که هیچ‌کدام از مکان‌هایی که شما می‌شناسید، برای فرود آمدن مناسب نیست. جهان پر از مکان‌های عجیب‌غریب، ناشناخته، بکر و به‌ طرز باورنکردنی زیباست. اگر موبایلتان روی مریخ آنتن بدهد تنها کاری که بایدانجام بدهید چند کلیک ساده در گوگل است! کافی است سری به معروف ترین سایت های گردشگری دنیا بزنید. این سایت‌های عجیب تمام نقاط کره زمین را می‌شناسند. اگر باورش برایتان سخت است کافی است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کیوی | سفر به مقصدهایی که نمی‌شناسید

با این پول و در این زمان به کجا می‌توانم بروم؟ سوال سختی است اما کیوی جواب آن را در چند دقیقه به شما می‌دهد. کافی است گزینه هرکجا (any where) را در این سایت بزنید و هزینه و زمانتان را مشخص کنید. از جنگل‌ های بارانی، تا کوه های تبت یا شهری در همسایگی محل زندگی تان. تمام مقصدهایی که می‌توانید با این پول و در این زمان بروید برای شما نشان داده می‌شود.

کیوی کیفیت را به عهده خودتان می‌گذارد. شاید دوست داشته باشید برای سه روز به یک هتل لوکس در فاصله 200 کیلومتری بروید، از طرفی ممکن است بخواهید سوار قطار شوید، به یک کشور دور بروید و برای 3 روز در یک هاستل معمولی اقامت کنید. همه چیز به سلیقه شما برمی‌گردد. اما کیو ی تمام گزینه‌های ممکن را به شما نشان می‌دهد.

 

فلای تو دی، | معتبرترین سایت گردشگری ایران

هرکجای جهان که بخواهید بروید، از جنگل‌های مکزیک گرفته تا روستاهای گینه نو کافی است فقط وفقط مقصدتان را سرچ کنید!

فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیماست. دوست دارید بدانید بهترین قیمت بلیط در چند روز آینده چیست؟ شنبه ارزان‌تر است یا سه شنبه؟ کافی است تقویم قیمتی فلای تودی را چک کنید.

از این جالب‌تر اگر حوصله زیرورو کردن سایت‌های مختلف برای پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما را ندارید، می‌توانید گزینه اطلاع از آخرین قیمت ها را روشن کنید. با فعال کردن این گزینه آخرین تغییر قیمت بلیط ها برایتان پیامک می شود، بدون اینکه به سایت های فروش بلیط سر بزنید.

ممکن است فکر کنید با پس‌انداز یا هزینه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌ام، هرگز نمی‌توانم در یک کشور خارجی اقامت داشته باشم. کافی است همین حالا یکی از دورترین مقصدهای جهان را در فلای تودی جست‌وجو کنید. قطعا از دیدن قیمت هاستل‌ها و البته تنوع اقامتگاه‌ها تعجب‌زده می‌شوید. جالب است بدانید که فهرست این سایت بر اساس ارزان ترین قیمت مرتب شده و شما می توانید اقامتگاه مورد نظرتان را بر اساس قیمت مشخص کنید.

اتلاتلات

تریپ ادوایزر | سایت مسافرهای ناراضی!

اگر چیزی که سفارش می‌دهید همیشه با چیزی که در واقعیت به دستتان می‌رسد، زمین تا آسمان فرق می‌کند، باید از تریپ ادوایزر استفاده کنید. تریپ ادوایزر یکی از بهترین سایت های گردشگری دنیاست و مخصوص کسانی است که تمام جنبه‌های سفر برایشان اهمیت دارد.

شاید فکر کنید که اجاره یک اقامتگاه در روستاهای گینه نو به شدت ریسکی است. اما فقط باید روی این نقطه از جهان کلیک کنید و لیست اقامتگاه‌ها را ببینید. حالا روی یک اقامتگاه کلیک کنید تافهرستی از نظارت کاربر‌ها از تمام نقاط دنیا جلو رویتان ظاهر شود. از رنگ پتو‌ها، تا طعم صبحانه، بوهای عجیب و غریب و حتی نحوه سلام کردن کارمند هتل برایتان نمایان می‌شود. این‌ها دیگر عکس های رنگی یا تبلیغات نیست. شما حالا این فرصت را دارید که واقعی انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید بلیط هواپیما، هتل و حتی ماشین کرایه‌ای را با در نظر گرفتن حساس‌ترین فیلترهای ممکن رزرو کنید، تریپ ادوایزر بهترین انتخاب ممکن است.

453534534

اکسپدیا | رزرو قدیمی ترین هتل های دنیا

اکسپدیا یکی از قدیمی ترین سایت های گردشگری دنیا است. اگر دلتان می‌خواهد تمام برنامه‌ریزی سفرتان را به دست یک تور لیدر حرفه‌ای و کارکشته بسپارید، اکسپدیا را انتخاب کنید.

اکسپدیا بهترین سایت برای برنامه‌ریزی سفر است. این سایت طراحی ساده‌ای دارد. کافی است مقصدتان را مشخص کنید تا اکسپدیا بهترین هتل، بلیط هواپیما و اتومیبل کرایه‌ای در مقصد را برایتان نمایش دهد.

می خواهید تا چه مقدار برای این سفر هزینه کنید؟ در چه تاریخی به مسافرت بروید و چه معیارهایی برای هتل یا پروازتان دارید؟ همه چیز را در اکسپدیا فیلتر و گزینه کلیک را انتخاب کنید. برنامه سفر با هزینه موردنظر روبریتان ظاهر می‌شود.

فغعغعفعغ

بوکینگ دات کام | معروف ترین سایت گردشگری دنیا

اگر اهل سفر کردن باشید، حتما اسم بوکینگ به گوشتان خورده است. این سایت یکی از بزرگ ترین سایت های گردشگری جهان است و متنوع ترین اقامتگاه های دنیا را دارد. این یعنی حتی اگر بخواهید زیر پونز نقشه فکر رزرو هتل باشید، حتما چند گزینه در بوکینگ دات کام پیدا می کنید!

البته کمیت همیشه تضمین کننده کیفیت نیست. خیلی از گردشگران اعتقاد دارند اگرچه بوکینگ بیشترین تعداد اقامتگاه را در جهان دارد، اما همیشه ارزان ترین سایت رزرو هتل نیست! بوکینگ دات کام به این ادعا پاسخ جالبی داده است. اگر شما هاستل، هتل یا آپارتمانی رادر بوکینگ رزرو کنید و تا بیست‌و چهار ساعت بعد همان محل را با قیمت کمتری در سایت‌های مشابه پیدا کنید، بوکینگ مابه‌التفاوت آن را به شما پرداخت می‌کند.

غفعفغع

هاستل ورد | اجاره اقامتگاه در جنگل های آمازون

از قطب شمال تا قطب جنوب و از شرق تا غرب، هر نقطه‌ای که بخواهید میخ چادرتان را روی زمین بکوبید، هاستل ورد همراه شماست. این سایت مخصوص بک پکرها است، کوله‌گردهایی که به دنبال ارزان ترین هاستل های دنیا هستند، عاشق این سایت می‌شوند.

یکی از عادت‌های محبوب جهانگردها پیدا کردن دوست در طول سفر است. اگر دوست دارید با یک گروه جهانگرد حرفه‌ای به سفر بروید می‌توانید از هاستل ورد استفاده کنید. کافی است روی گزینه رزرو گروهی کلیک کنید. اینجا می‌توانید همه افرادی که در هر نقطه‌ای از جهان می‌خواهند به مقصد شما بروند را پیدا کنید و برنامه یک سفر گروهی را با آن‌ها بریزید. مسافرت با یک کوله‌گرد ایتالیایی و یا یک معلم هندی می‌تواند تجربه جالبی باشد.

از طرفی مهم نیست دنبال محلی برای کمپ کردن در جنگل‌های بارانی باشید یا کوه‌های نپال، یک تخت خواب در هاستل های مکزیک می‌خواهید یا خانه‌ای در آفریقای جنوبی. این سایت ارزان ترین قیمت ممکن را به شما پیشنهاد می‌دهد.

هاستل ورد یک تعهد جالب دارد. او به کاربرانش قول داده که اگر خوابگاه رزرو شده در هاستل ورد را با قیمت ارزان‌تر در جای دیگری پیدا کنند، این سایت هزینه خوابگاه را بازپرداخت می‌کند و آن ها می‌توانند تا 24 ساعت قبل از ورود آن را لغو کنند.

حتی اگر قصد سفر کردن ندارید، بازدید از هاستل ورد به عنوان یکی از معروف ترین سایت های گردشگری جهان و گشت‌وگذار بین هاستل های عجیب و غریبش لذت‌بخش است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها