اقامت زمستانی در ویلاهای کردان و واقعیت‌هایی که باید بدانید

اقامت در کردان تابستان و زمستان نمی‌شناسد. کردان بنا به اذعان کسانی که در همه فصول به آن سفر کرده‌اند، همیشه سرشار از زیبایی است و چیزی برای ارائه دارد. اگر قصد دارید در زمستان به کردان سفر کنید به شما تبریک می‌گوییم.

اقامت زمستانی در ویلاهای کردان و واقعیت‌هایی که باید بدانید

خودتان را برای مناظر زیبا، ویلاهایی جذاب و اقامتی مناسب آماده کنید. با این همه خوب است که پیش از رفتن به کردان در زمستان اطلاعات بهتری در مورد این منطقه پیدا کنید. با خواندن مقاله اقامت زمستانی در ویلاهای کردان و واقعیت‌هایی که باید بدانید، به این اطلاعات دست یابید.

 

در کردان ویلاهای متنوعی برای اقامت زمستانی وجود دارد

سفر به کردان مخصوص فصل خاصی و ویلاهای آن همیشه میزبان مسافران هستند. با این همه همسایگی کردان با تهران و درصد بالای آلودگی هوای تهران در زمستان‌ها، باعث می‌شود که بسیاری برای سفر به کردان در فصل زمستان اشتیاق نشان دهند و برای این کار ویلاهای کردان را اجاره نمایند. 

به خاطر داشته باشید که در کردان برای هر نوع سلیقه‌ای ویلا وجود دارد. اگر در جستجوی ویلاهایی دنج در محیطی بسیار خصوصی و در عین حال خاص هستید و یا قصد دارید یک ویلای کاملا مجهز و لاکچری اجاره کنید، اگر می‌خواهید در ویلایی ارزان و اقتصادی اقامت کنید و یا در جستجوی ویلایی با استخر آبگرم برای سفر زمستانه خود به کردان هستید، در همه حال برنده‌اید، زیرا در کردان ویلاهای متنوعی برای اقامت زمستانی همه سلیقه‌ها وجود دارد که به راحتی از طریق سایت‌های جاباما یا جاجیگا قابل دسترسی هستند. 

کردان دارای دو اقلیم متفاوت کوهستانی و دشت است

یکی از واقعیت‌هایی که در مورد کردان باید بدانید این است که کردان دارای دو بخش شمالی و جنوبی است که هر کدام از این دو بخش اقلیم متفاوتی دارد. کردان شمالی که در قسمت شمال اتوبان کرج قزوین قرار گرفته است، یک منطقه کوهستانی است که در بسیاری از اوقات برای اقامت زمستانه یک فضای سفیدپوش رویایی را به شما پیشکش می‎کند. منطقه‌ کردان شمالی دارای روستاهای تالیان، برغان، آغشت، هرجاب، کوهسار، خورین، آجین دوجین، ورده، ولیان، چلنگدار و کوهسار است که ویلاهای اجاره‌ای فراوان در محیطی کوهستانی داشته و یک اقامت زمستانی منحصر به فرد را برای شما فراهم می‎کنند.

از سوی دیگر کردان جنوبی در سمت جنوب آزادراه کرج به سمت قزوین واقع شده است. این منطقه که به نام‌های تهراندشت، سهیلیه، چهارباغ و شهرک‌های صفائیه، طاووسیه و افشاریه شناخته می‎شوند دارای شهرک‌های ویلایی زیادی در محیطی مسطح و به شکل دشت هستند که باغ‌های فراوانی در آنها وجود دارد. منطقه کردان جنوب از نظر آب و هوایی برای اقامت زمستانه، نسبت به کردان شمال گرمتر است. بنابراین زمانی که شما قصد اجاره ویلا از سایت‌های ویلایار یا جاباما در کردان شمال یا جنوب برای فصل زمستان را دارید، بهتر است با توجه به سلیقه خود و شناخت این نواحی نسبت به اجاره اقدام نمایید. 

چرا بهتر است برای اقامت زمستانی در ویلاهای کردان، آنلاین ویلا اجاره کنید؟

تصور کنید که برای یک سفر زمستانی به کردان خود را آماده می‌کنید اما هنوز ویلایتان را اجاره نکرده‌اید و نمی‌دانید که قصد دارید در کجا اقامت کنید. در این صورت هنگام رسیدن به کردان با دردسر مواجه می‌شوید و باید ساعت‌هایی را میان املاکی‌های مختلف برای اجاره ویلا سرگردان باشید. در حالی که بهتر است پیش از رسیدن به کردان ویلای خود را اجاره کنید شما می‌توانید حتی در طول مسیر با تلفن همراه خود به جستجوی ویلاهای کردان بپردازید و ویلا را در حین رانندگی به سمت کردان اجاره کنید. 

با این کار هنگام رسیدن به مقصد، بدون هیچ دغدغه‌ای کلید ویلایتان را از صاحب ملک گرفته و به سرعت وارد ویلا می‌شوید. این کار به ویژه در فصل زمستان و هوای سرد نسبت به سایر فصل‌ها اهمیت بیشتری دارد. شاید شما در فصل تابستان تصمیم داشته باشید که همانند گردشگران طبیعت، در این سو و آن سو توقف کرده و از طبیعت لذت ببرید اما هوای سرد زمستان مانع از چنین کاری در روند پیدا کردن ویلا برایتان می‎شود. پس بهترین کار این است که با مراجعه به سایت‌های اجاره ویلا نظیر جاباما و شب، به صورت آنلاین ویلای خود را رزرو و اجاره نمایید. 

تناتنت

مسیر رسیدن به روستاهای کردان شمالی را بشناسید

برای یک سفر زمستانی به کردان، اتلاف وقت در جاده برای پیدا کردن راه و رسیدن به ویلا کار درستی نیست. شاید در تابستان مسیر به مثابه مقصد برایتان باشد و اهمیتی نداشته باشد که خیلی سریع به ویلا برسید اما هنگامی که شما در زمستان سفر می‌کنید، باید هر چه سریع‌تر راه را پیدا کرده و به ویلای گرم و دلپذیری که از پیش توسط سایت‌های اتاقک یا جاباما اجاره کرده‌اید، بروید. 

مقایسه انواع ویلاهای کردان برای اجاره، مدرن و شهرکی یا با فضای سبز و آلاچیق؟

بنابراین در نظر داشته باشید که در صورتی که قصد دارید به کردان شمالی بروید، باید در ضلع شمالی اتوبان کرج قزوین و پس از طی 17 کیلومتر در آزادراه کرج قزوین، از بلوار شهدای کردان،  به سمت راست است، بپیچید و به سمت کردان شمالی و روستاهای آن حرکت کنید. پس از آن برای رسیدن به هر کدام از روستاها مسیرهای جداگانه‌ و متفاوتی وجود دارد که با توجه به تابلوی هر کدام، می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد. 

مسیر دسترسی به مناطق مختلف در کردان جنوبی 

کردان جنوبی دارای سه بخش مجزا به نام‌های تهراندشت، سهیلیه و چهارباغ است. شما برای رفتن به هر یک از آنها باید مسیر جداگانه‌ای را طی نمایید. برای رفتن به تهراندشت که یکی از بخش‌های کردان جنوبی است باید پس از عبور از حصارک و کمالشهر شهرستان کرج، از پل روستای کردان به سمت چپ بروید و در حدود 40 الی 50 کیلومتر به سمت جنوب رانندگی نمایید. پس از طی این مسیر شما به جاده قدیم کرج قزوین می‌رسید. در جاده قدیم در اولین دور برگردان دور زده و جنب پمپ بنزین تابلوی تهراندشت را می‌بینید.

برای دسترسی به سهیلیه مانند تهراندشت باید از خروجی روستای کردان به سمت جنوب بروید و از جاده قدیم قزوین، وارد جاده لشگرآباد بشوید. سهیلیه دارای شهرک‌های ویلایی زعفرانیه، کوروش و اقبالیه است که از طریق سایت‌های اقامت 24 و جاباما برای یک اقامت زمستانه قابل اجاره هستند. هم‌چنین برای رسیدن به چهارباغ مسیر متفاوتی را طی می‌کنید. شما بعد از گذشتن از حصارک باید به سمت خرمدشت یا بلوار پیام در جنوب خیابان بهشتی یا سمت چپ بپیچید و پس چند کیلومتر رانندگی در بلوار پیام یا جاده قزلحصار به خیابان چهارباغ بروید تا به منطقه ییلاقی چهارباغ برسید. 

فقغقفغ

ویلاهای استخر آبگرم کردان برای اقامت زمستانی را از دست ندهید

کردان دارای ویلاهای استخردار با استخرهای سرپوشیده و آبگرم زیادی است که می‌توانند برای اقامت زمستانی در این منطقه بی‌نظیر و رویایی جذابیت فراوانی داشته باشند. قطعا اقامت در این ویلاهای لوکس با امکانات فراوان، برای یک اقامت زمستانی پر حرارت و سرشار از هیجان عالی است. بنابراین ویلاهای استخردار با آبگرم را از دست ندهید زیرا سفرتان را به اقامتی خاص و منحصر به فرد تبدیل می‌کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها