راهنمای خرید تتر و خرید بیت کوین ارزان

خرید و فروش رمز ارز دیجیتال یکی از راحت‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری است که صرافی ارز دیجیتال رابکس ارز این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

راهنمای خرید تتر و خرید بیت کوین ارزان

سرمایه گذاری امن، احرازهویت آسان و پشتیبانی از بیش از ۳۰۰ رمز ارز، برای شما فضایی راحت برای خرید و فروش ارز دیجیتال به خصوص خرید تتر و خرید بیت کوین فراهم می‌کند. برای خرید بیت کوین ارزان کافی است در صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنید.

در حال حاضر احرازهویت در سایت رابکس یکی از راحت‌ترین شیوهای احراز هویت در بین پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی است. برای انجام این کار فقط کافی است یکی از کارت های شناسایی معتبرخود مانند کارت ملی، گواهی نامه، شناسنامه و کارت پایان خدمت خود را بارگذاری کنید و به معامله رمز ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال  بپردازید. در این مسیر پشتیبان‌های رابکس  همراه شما در این راه هستند تا بتوانید به راحتی احراز هویت خود را انجام دهید.

 

نحوه خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال رابکس

صرافی ارز دیجیتال رابکس یکی از بهترین سایت هابرای خرید تتر است. برای انجام این کار کافی است احراز هویت خود را در سایت رابکس کامل کنید و با یک کلیک به خرید تتر بپردازید. برای خرید تتراز صرافی ارز دیجیتال لازم است پس از از ثبت نام و انجام احراز هویت خود، حساب کاربری خود را به تومان شارژ کنید.

پس از شارژ کیف پول، وارد حساب کاربری خود شده و در قسمت کیف پول، رمز ارز تتر را انتخاب وگزینه خرید تتر را انتخاب کنید. در صرافی رابکس شما می‌توانید رمز ارز تترخود را بفروشید یا به بیش از ۳۰۰ رمز ارز دیگر در رابکس تبدیل کنید. حداقل مبلغ واریز  در صرافی ارزدیجیتال رابکس ۱۰۰ هزار تومان است. شما می‌توانید با واریز تنها ۱۰۰ هزار تومان سرمایه‌گذاری خود را آغاز کرده و به خرید تتر در صرافی رابکس بپردازید .

با خرید تتر امکان سرمایه‌گذاری بلند مدت برای شما فراهم می‌شود. تتر یکی از استیبل کوین هایی است که ارزشش نسبت به رمز ارز های دیگر در برابر نوسانات بازار ایمن است و ارزش آن مانند دیگر رمزارزها، تغییر نمی‌کند. کارمزد خرید تتر و هزینه‌های آن در دل قیمت‌ها است و شما کاربران هزینه‌ای جدای مبلغ نشان داده شده پرداخت نمی‌کنید. شما می‌توانید برای خرید راحت‌تر تتر به مبدل خرید و فروش تتر در صرافی ارز دیجیتال  مراجعه کرده و رمز ارز تتر خود را خریداری کنید .

غعهععغه

نحوه خرید بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال رابکس

صرافی ارز دیجیتال رابکس از بهترین و معتبر‌ترین سایت‌های ایرانی برای خرید بیت کوین به صورت آنلاین و لحظه ای است. برای خرید بیت کوین در صرافی رابکس به کیف پول بیت کوین نیاز دارید. با ثبت نام در رابکس یک کیف پول ارز دیجیتال به شما اختصاص داده می‌شود و بیت کوین خریداری شده در کیف پول رابکس شما نگهداری می‌شود. با استفاده از کیف پول رابکس نیازی به داشتن کیف پول مجزا نیست.

برای خرید بیت کوین در سایت رابکس فقط کافی است یکی ازکارت های شناسایی معتبر مانند کارت ملی، شناسنامه، گواهی نامه، کارت پایان خدمت یا ویزا را در صرافی رمز ارز دیجیتال رابکس بارگذاری و ثبت نام خود را نهایی کنید. پس از نهایی شدن ثبت نام می‌توانید کیف پول خود را به تومان شارژ کنید و از قسمت مبدل و انتخاب بیت کوین، این ارز دیجیتال را خریداری کنید.

امکان نگهداری از بیت کوین خریداری شده در کیف پول رابکس برای کاربران فراهم است با این حال کاربران می‎‌توانند رمز ارز های خود را به کیف پول‌های شخصی خود انتقال دهند. همچنین امکان فروش بیت کوین و برداشت لحظه‌ای آن به تومان برای کاربران وجود دارد. شما می‌توانید نمودار قیمتی رمز ارز بیت کوین را در صفحه قیمت رابکس مشاهده بفرمایید و متناسب با نوسان های لحظه‌ای اقدام به خرید بیت کوبن در صرافی ارز دیجیتال کنید.

مزایای خرید بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال رابکس

 

احرازهویت آسان، پرداخت کارمزد کم، امنیت بالای حساب کاربری و پشتیبانی بیش از ۳۰۰ رمز ارز در رابکس از مهمترین مزایای خرید بیت کوین و تتر در صرافی ارز دیجیتال رابکس است .تنها با بارگذاری کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی شناسنامه گواهی نامه کارت پایان خدمت یا ویزا و تایید احراز هویت خود می‌توانید در همان لحظه به خرید بیت کوین و خرید تتر در سایت رابکس بپردازید ضمن اینکه در رابکس کلیه کارمزدها و هزینه‌های عملیاتی در دل قیمت‌ها است و شما کاربران محترم مبلغی جز مبلغی که نشان داده می‌شود پرداخت نمی‌کنید .

برداشت تومان در سایت رابکس همگام با سیکل پایا است و در برخی بانک ها مانند آینده، کشاورزی، صادرات، ملی و سامان به شکل آنی انجام می‌شود. تیم بزرگ پشتیبانی رابکس همراه معاملات شما در هنگام معامله است که یکی از بزرگترین مزایای خرید بیت کوین و خرید تتر در سایت رابکس محسوب می‌شود. شما می‌توانید تتر و بیت کوین خریداری شده در سایت رابکس را به کیف پول های دیگر خود انتقال داده و یا در کیف پول رابکس خود آن را نگهداری کنید.

مزایای خرید ارز دیجیتال در صرافی رابکس

از مزایای مهم خرید ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال رابکس انجام معامله سریع در این پلتفرم است. تنها با طی کردن چند مرحله ساده در سایت رابکس امکان خرید بیت کوین و تتر در صرافی ارز دیجیتال  برای شما فراهم می‌شود . کارمزد‌ها در رابکس  در دل قیمت نهفته است و قیمت نشان داده شده در مبدل رابکس (بر خلاف اغلب مبدل‌ها یا قیمت‌ها در پلتفرم‌های دیگر) کاملا نهایی است و هیچ کارمزد دیگری به آن اضافه نخواهد شد.

در رابکس از بیش از ۳۰۰ رمز ارز پشتیبانی میشود و می‌توانید تنها با چند کلیک رمز ارز بخرید، به یکدیگر تبدیل کنید یا بفروشید. پشتیبانان رابکس همواره در تمامی مراحل همراه شما هستند و به شما به آسان تر شدن هرچه بیشتر معامله کمک می‌کنند.با انجام تنها چند مرحله ثبت نام و احراز هویت خود را شروع کنید و به حرید و فروش تتر و بیت کوین بپردازید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها