اگر ویلایی در کردان این امکانات را ندارد، آن را اجاره نکنید

کردان بهشت پایتخت‌نشینان است. منطقه‌ای زیبا و خوش آب‌وهوا که در نزدیکی کرج و تهران قرار دارد و با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیر و ویلاهای لوکس و مجلل پذیرای مسافران و گردشگران می‌شود و می‌تواند متضمن تعطیلاتی خاطره‌انگیز برای افراد باشد.

اگر ویلایی در کردان این امکانات را ندارد، آن را اجاره نکنید

از آنجایی که محل اقامت تاثیر زیادی در کیفیت سفر دارد، در ادامه این مطلب امکانات ویلاهای کردان را بررسی می‌کنیم و می‌گوییم به سراغ کدام مکان‌ها نباید رفت تا با استفاده از این راهنما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

چرا سفر به کردان؟

پیش از آن که به موضوع باید و نباید‌های اجاره ویلا در کردان بپردازیم بیایید ببینیم اصلا چرا سفر به کردان اینقدر محبوب است؟ کردان یکی از مناطق شهرستان ساوجبلاغ است که ۶۵ کیلومتر با تهران ۲۵ کیلومتر با کرج فاصله دارد. منطقه تفریحی و بکر که پر از جاهای دیدنی و مکان‌های تفریحی است و ویلاها و اقامتگاه‌های متعددی دارد. آب‌وهوای خوب، چشم‌اندازهای طبیعی خیره‌کننده و پتانسیل‌های گردشگری از جمله مواردی هستند که باعث محبوبیت کردان می‌شوند. به‌طوری که اکثر پایتخت نشینان ترجیح می‌دهند به جای سفرهای طولانی و طی کردن مسیر پیچ در پیچ شمال، به کردان بروند و تعطیلات آخر هفته را در ویلاها و اقامتگاه‌های این منطقه سپری نمایند. بیشتر ویلاهای کردان با بهترین وسایل و امکانات تجهیز شده‌اند و می‌توانند متضمن اقامتی راحت و به یاد ماندنی باشند از میان این امکانات می‌توانیم به مواردی چون استخر، سونا، پارکینگ اختصاصی، اینترنت، مبلمان شیک، سرویس خواب مناسب، خدمات خانه‌داری، اتاق خواب‌های متعدد، آشپزخانه با تجهیزات کامل و فضای بازی اشاره کنیم. اما آیا همین موارد برای اجاره ویلا کافی هستند؟ در ادامه به شما می‌گوییم که به سراغ چه ویلاهایی نباید بروید.

امکانات حیاتی ویلاهای کردان

معمولاً افراد با هدف استراحت یا تجربه زندگی مجلل برای اجاره ویلا‌های لوکس هزینه می‌کنند. بالطبع در چنین شرایطی دوست دارند همه امکانات مهیا باشد تا کسی دچار دردسر نشود‌. از همین رو، بیشتر ویلاهای کردان با امکانات و تجهیزات کافی ارائه می شود اما در این بین مواردی هستند که برخی امکانات را ندارند و بهتر است به سراغ آن ها نروید.

از این میان می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: 

خحجحخج

تراس و فضای نشیمن

یکی از مهم‌ترین امکاناتی که باید در هر ویلایی وجود داشته باشد، تراس و فضای نشیمن مبله است. این مکان باعث می‌شود بتوانید در اوقات فراغت، بدون خارج شدن از ویلا طبیعت را مشاهده کنید و لذت ببرید. بدون وجود تراس ویلایی که اجاره کرده‌اید هیچ فرقی با آپارتمان خودتان ندارد و مجبورید برای یک هواخوری ساده هم به خارج از ویلا مراجعه کنید.

مقایسه انواع ویلاهای کردان، مدرن و شهرکی یا با فضای سبز و آلاچیق!

سیستم دزدگیر و اطفای حریق

از دیگر امکانات مهم، باید به سیستم دزدگیر و اطفای حریق اشاره کنیم. این موضوع شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد اما لازم است توجه داشته باشید که شما برای مسافرت به کردان می‌روید و ممکن است در ساعت‌های طولانی از روز ویلا را ترک کنید. وجود دزدگیر باعث می‌شود خیالتان از بابت وسایل مهم جمع باشد و بدون نگرانی به گشت و گذار و تفریح بروید. موضوع مهم دیگر، سیستم اطفای حریق است. از آنجایی که اکثر افراد دوست دارند تعطیلات خود را پای آتش و درست کردن کباب بگذرانند، وجود اطفای حریق امری مهم و ضروری است بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از اجاره ویلایی که این تجهیزات را ندارد خودداری کنید.

پارکینگ و انباری

مورد مهم دیگری که باید به آن بپردازیم وجود پارکینگ و انباری است. وجود پارکینگ مسقف باعث می‌شود خیالتان از بابت اتومبیل راحت باشد و نگران تغییر وضعیت آب‌وهوا نباشید. همچنین باعث می‌شود ایمنی اتومبیل در مقابل سرقت و افراد سودجو حفظ شود وجود انباری هم باعث می‌شود وسایل اضافه مانند چادر مسافرتی منقل و… را به درون ویلا نبرید و متحمل خستگی بیشتر نشوید.

عغفع

 

اجاره ویلای لاکچری در کردان با امکانات ویژه

تا اینجا با ویلاهای کردان، امکانات آن‌‌ها و باید و نباید اجاره ویلا‌ها آشنا شدید. با انتخاب این منطقه برای تعطیلات آخر هفته از میان شلوغی، ترافیک و آلودگی هوا وارد باغ‌های سرسبز، رودخانه روان و هوای پاک می‌شوید و می‌توانید حسابی استراحت کنید و خوش بگذرانید. کردان می‌تواند مقصدی برای همه افراد باشد. بنابراین فرقی ندارد شما به دنبال هیجان هستید یا می‌خواهید در گوشه‌ای ساکت استراحت کنید. در هر صورت این منطقه انتخاب خوبی است زیرا هم تفریحات مهیج زیادی دارد هم طبیعت زیبای آن می‌تواند آرامش را به شما هدیه دهد. برای پیدا کردن مجهزترین ویلاهای کردان هم نگران نباشید راحت‌ترین کار این است که به یکی از پلتفرم.های رزرو آنلاین ویلا مراجعه و موارد موجود را بررسی کنید. در این پلتفرم‌ها با یک نگاه می‌توانید تمام جزئیات و نکات مهم راجع‌به ویلا را ببینید و با آگاهی کامل تصمیم‌گیری نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها