قصد اجاره ویلا در کردان دارید؟ این مطلب برای شماست

قصد اجاره ویلا در کردان دارید؟ تا چه اندازه کردان را می‌شناسید و با محله‌ها و حواشی آن آشنا هستید؟ آیا می‌دانید که کدام مناطق کردان ویلایی هستند و هر منطقه ویلایی دارای چه ویژگی‌هایی است؟

قصد اجاره ویلا در کردان دارید؟ این مطلب برای شماست

کردان نام یک روستای ییلاقی و یک منطقه بزرگ ویلایی در غرب کرج است. کردان یک منطقه خوش آب و هوا و گسترده‌ای است که دارای محله‌ها و شهرک‌های ویلایی زیاد و متنوعی است و خوب است که پیش از تصمیم‌گیری برای اجاره ویلا در یکی از محله‌ها یا شهرک‌های آن، کردان را بشناسید. بنابراین اگر قصد اجاره ویلا در کردان دارید؟ این مطلب برای شماست.

اتناتن

آیا تفاوت کردان شمالی یا جنوبی را نمی‌دانید؟

کردان شمالی و جنوبی دو بخش متفاوت و مجزا در دو طرف اتوبان کرج قزوین است. همانطور که انتظار می‌رود کردان شمالی در بخش شمالی اتوبان و کردان جنوبی در بخش جنوبی اتوبان قرار دارد. نکته اینجاست که کردان شمالی یک منطقه کوهستانی است و دارای روستاهای ییلاقی زیبایی است که دارای ویلاهای جذاب فراوانی هستند. 

کردان جنوبی در سوی دیگر اتوبان کرج قزوین است که در اینجا دیگر از کوهستان خبری نیست، بلکه شما با یک دشت وسیع و سرسبز مواجه می‌شوید که بخش‌هایی به نام‌های تهراندشت، چهارباغ و سهیلیه دارند و از خروجی کمالشهر در کرج می‌توان به بخش‌های زیادی از آن دسترسی داشت. اگر قصد اجاره ویلا در هر کدام از بخش‌های کردان را دارید، می‌توانید از سایت‌های جاباما و یا املاک باشی کمک بگیرید. در این سایت‌ها منطقه ویلاها نسبت به قرار داشتن در کردان شمال یا جنوبی، بر اساس نام شهرک‌هایشان مشخص شده و یا می‌توان از روی نقشه تقریبی منطقه آنها را پیدا کرد. 

آیا می‌خواهید با مناطق ییلاقی کردان شمالی آشنا شوید؟

معروف‌ترین مناطق ییلاقی که در بخش کردان شمالی قرار دارند عبارتند از روستاهای کردان، تالیان، برغان، آغشت، هرجاب، کوهسار، خورین،آجین دوجین، ورده، ولیان و کوهسار. هر یک از این روستاها به اندازه‌ای زیبا هستند که اقامت در ویلاهای آنها، یک سفر فوق‌العاده را تضمین می‌کند که معمولا آخر هفته‌ها طرفداران زیادی دارد و در طول هفته نیز با تخفیف‌های مناسب گردشگران اهل دل را در خود جای می‌دهد. 

مقایسه انواع ویلاهای کردان، مدرن و شهرکی، یا فضای سبز و آلاچیق!

بنابراین اگر قصد اجاره ویلا در کردان شمالی را داشته باشید می‎توانید با انتخاب هر کدام از این مناطق ییلاقی و ویلایی، از سایت‌هایی مانند جاجیگا یا جاباما ویلای مناسب خود  را برای یک سفر روح‌افزا و فوق‌العاده انتخاب نمایید. البته بهتر است پیش از هر چیز این مناطق را بهتر بشناسید. 

از روستاهای کردان شمالی چیزی نمی‌دانید؟ این مطلب برای شماست

از میان روستاهای فوق‌العاده در کردان شمالی می‌توان به آغشت اشاره کرد که روستایی ییلاقی با ویلاهای لاکچری و اقتصادی است. در آغشت یک ویلای خصوصی به نام قلعه آغشت به سبک ساختمان‌های فیلم هری پاتر ساخته شده است که یکی از دیدنی‌های منطقه البته از بیرون ساختمان است. هرجاب یکی از روستاهای زیبا و خلوت کردان است که دارای ویلاهای دنج و باغ‌های فراوانی است که در هر فصل زیبایی خودشان را دارند. 

برغان یکی از دنج‌ترین، زیباترین و تاریخی‎ترین روستاهای کردان است که مسیر آن از کرج از جاده آتشگاه بسیار دیدنی است و نخستین روستا از آن مسیر در منطقه کردان به شمار می‌آید. این روستا دارای یک درخت پانصد ساله، تکیه دیدنی و مراکز خرید خوراکی‌های خوشمزه است. برای کسانی که دوست دارند در هر فرصتی لذت و تفریح را از دست نداده و در ویلای مناسبی اجاره کنند، رفتن به سایت‌های هومسا و یا جاباما، برای اجاره ویلا در روستاهای یادشده و سایر روستاهای کردان شمالی را پیشنهاد می‌کنیم.

هعخعهخ

قصد دارید بدانید تهراندشت در کردان جنوبی چه شهرک‌هایی دارد؟ 

هر اندازه که کردان شمالی کوهستانی است، کردان جنوبی دارای باغ‌ها و شهرک‌های زیبا در منطقه‌ای مسطح بوده و همانند یک دشت بزرگ است، هم‌چنان که نام بخش بزرگی از آن نیز تهراندشت است. تهراندشت یکی از لاکچری‌ترین و گران‌ترین بخش‌های کردان است که داری چندین شهرک‌ ویلایی است. شهرک‌های معروف  تهراندشت جهان ویلا و کارینا هستند که در کنار سایر شهرک‌های منطقه تهراندشت، با ویلاهای فوق‌العاده‌شان از گردشگران پذیرایی می‌کنند.

جهان ویلا یا مسعودیه، در حدود ۲۵ کیلومتر با کرج و ۷۵ کیلومتر با تهران فاصله دارد. جهان ویلا با درختان چنار و ویلاهای بی‌نظیرش مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‎کند. شهرک ویلایی کارینا نیز در روستای سرخابِ تهراندشت واقع شده است. یکی از زیبایی‌های این مکان رود سرخاب است که در نزدیکی شهرک کارینا واقع شده است. شهرک کارینا دارای ویلاهای لاکچری دوبلکس و تریپلکس زیادی است که می‎توان از سایت‎های ویلاجار و جاباما آنها را اجاره کرد. این ویلاها در اطراف خیابان اصلی این شهرک به نام تهران جا خوش کرده‌اند و پذیرای مسافران در هر زمانی از سال هستند.

آیا با شهرک‌های ویلایی سهیلیه آشنایی ندارید؟ 

منطقه خوش آب‌ و هوای سهیلیه واقع در کردان جنوبی دارای چندین شهرک ویلایی فوق‌العاده برای پذیرایی از مسافرانی است که از هر زمانی برای گشت و گذار و تفریح استفاده می‌کنند. در سهیلیه چند شهرک ویلایی به نام زعفرانیه، کوروش و اقبالیه وجود  دارند که با توجه به این که سهیلیه منطقه‌ای با خاک خوب و آب مناسب است، این ناحیه و شهرک‌هایش جایی بسیار خوش آب و هوا و سرسبز هستند. شهرک زعفرانیه با ویلاهای لوکس، در فاصله بین کرج و هشتگرد است و شهرک کوروش در همسایگی زعفرانیه قرار دارد. 

بنابراین اگر هنگام اجاره ویلا در کردان توسط سایت‌های جاباما و یا سفر مارکت نام شهرک‌های زعفرانیه، کوروش و یا اقبالیه را مشاهده کردید، بدانید که این ویلا در سهیلیه قرار دارد که در کردان جنوبی واقع شده است که دارای آب‌ و هوایی دلچسب با طبیعت چهار فصل و ویلاهای فوق‌العاده است. 

آیا شناخت کافی از چهارباغ ندارید؟ 

کسانی که به گل و گیاه علاقه دارند، حتما نام چهارباغ را شنیده‌اند. چهارباغ در کردان جنوب یکی از شهرهای سرسبز منطقه است که مرکز گلخانه‌های صنعتی فراوان با نمایشگاه‌های گل و گیاه زیادی است که بسیاری از علاقمندان به گل و گیاه هنگام اجاره ویلا می‌توانند برای بازدید از این گلخانه‌ها و خرید انواع گلدان‌های آپارتمانی و باغچه‌ای اقدام نمایند. 

منطقه چهارباغ علاوه بر گلخانه‌های فراوان دارای چند شهرک‌ ویلایی و ویلاهای شخصی فراوانی است. یکی از این شهرک‌ها الهیه نام دارد و علاوه بر آن ویلاهای فراوان دیگری در چهارباغ وجود دارند که اجاره آنها از طریق سایت‌های جاباما یا شب می‌تواند اقامتی همراه با خرید گلدان‌های زینتی زیبا با قیمت‌های مناسبی را برای شما فراهم کند.    

 

آیا سایر شهرک‌های ویلایی در کردان را نمی‌شناسید؟

طاووسیه، افشاریه و صفایه سه منطقه ویلایی معروف در کردان جنوبی هستند. این سه شهرک در مسیر جاده قدیم کرج به سمت قزوین قرار داشته و بسیار خوش آب و هوا، با طبیعت زیبا، معماری مدرن و محیطی دنج و در عین حال امن هستند که مسافران زیادی را برای اجاره ویلا به خود جذب می‌کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها