بیست و پنجمین همایش شرکت‌های برتر ایران در مرکز همایش بین‌المللی صدا و سیما

بیست و پنجمین همایش شرکت‌های برتر ایران، به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی، روز دوشنبه 3 بهمن 1401 در سالن همایش بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

بیست و پنجمین همایش شرکت‌های برتر ایران در مرکز همایش بین‌المللی صدا و سیما

این مراسم هرسال با هدف ارزیابی اطلاعات در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور و شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار، ارائه تصویری روشن از جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی مختلف، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی کشور و علمی‌تر نمودن فضای تصمیم‌گیری مدیران موفق و همچنین ایجاد رقابت بین شرکت‌های بزرگ و برتر کشور برگزار می‌شود.

در این همایش که مدیران شرکت‌های برتر و بزرگ کشور، خبرگان و صاحب نظران اقتصادی و صنعتی و اصحاب رسانه حضور داشتند، رتبه‌بندی شرکت‌ها ابتدا بر اساس شاخص میزان فروش (درآمد) مشخص و سپس بر اساس شاخص‌هایی از جمله بهره‌‌وری کل عوامل، بهره‌وری نیروی انسانی، بهره‌وری سرمایه و دیگر شاخص‌های لازم از نظر سازمان مدیریت صنعتی انجام پذیرفت.

در این رتبه‌بندی که به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی ایران صورت گرفت، شرکت تیپاکس موفق به دریافت رتبه "شرکت برتر از نظر شاخص رشد سریع" شد.

نکنمکنمک

این همایش با سخنرانی مدیران مدعو آغاز و با اهدای تندیس به شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع، شرکت‌های برتر صادرات‌گرا، شرکت‌های اول در گروه‌های صنعتی و شرکت‌های برتر و پیشرو در دیگر شاخص‌ها به پایان رسید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها