ویلاهای کردان و سفر یک روزه؛ راهنمای کامل اجاره

احتمالا می دانید در اطراف تهران مناطق وجود دارند که می تواند شما را از ترافیک سرسام‌آور و هوای آلوده نجات دهند.

ویلاهای کردان و سفر یک روزه؛ راهنمای کامل اجاره

مناطقی که با آب و هوای تمیز جاذبه های گردشگری بکر و مکان های اقامتی لوکس پذیرای شما می شوند احتمالا الان دارید به شمال فکر می کنید و برنامه یک سفر طولانی را در ذهنتان می چینید چطور ممکن است تنها برای دو روز آخر هفته راهی شمال شد استراحت کرد و سپس پس به زندگی شلوغ پایتخت بازگشت منظور ما از مناطق اطراف تهران شهرستان هایی هستند که زیر ۱۰۰ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد جاهایی که میتوانید آخر هفته‌ در آنها سپری کنید و حسابی خوش بگذرانید در این مطلب قصد داریم سری به کردان بزنیم و گزینه های اقامتی آن را بررسی کنیم جایی که می تواند بهترین انتخاب برای سفر یک روزه باشد.

 

کردان؛ بهشتی در نزدیکی تهران

زندگی پرمشغله امروزی باعث شده تا مسافرت و خوش‌گذرانی آخر هفته برای بسیاری از پایتخت نشینان رویا باشد. بیشتر افراد با خودشان می‌گویند چطور می‌توانیم برای دو روز آخر هفته راهی شمال شویم؟ بالطبع چنین کاری غیر منطقی است زیرا بیش‌ترین زمان‌تان صرف رانندگی و طی کردن جاده‌ها می‌شود. پس چاره کار چیست؟ یعنی می‌خواهید کل سال در خانه بمانید؟ چرا نگاهی به شهرستان‌های اطراف تهران نمی‌اندازید؟ در نزدیکی تهران مناطقی وجود دارند که تکه‌ای از بهشت هستند و روی دیگری از طبیعت را به شما نشان می‌دهند. مناطقی مانند کردان که در نزدیکی کرج واقع شده و مقصدی عالی برای سپری کردن آخر هفته یا برگزاری دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است.

در این منطقه خبری از صدای بوق، ترافیک و آلودگی هوا نیست. از طرف دیگر وجود آثار تاریخی و جاذبه‌های تفریحی  باعث می‌شوند سفری کامل و بی‌عیب‌ونقص داشته باشید. برخی از جاهای تفریحی کردان عبارتند از: رود کردان، برج مقبره، پل بانو صحرا، دهکده تفریحی، سایت پروازی و مکان‌هایی مناسب کوهنوردی.

با این که کردان فاصله خیلی کمی تا شهرهای تهران و کرج دارد، اما بیش‌تر افرادی که به آن سفر می‌کنند، شب را ماندگار می‌شوند تا از تمام پتانسیل های تفریحی و گردشگری منطقه بهره ببرند. اما بهترین جای اقامت در کردان کجاست؟

لیبلیبل

ویلاهای کردان، اقامتگاه‌هایی لوکس و مجهز

کردان منطقه‌ای تفریحی برای تمام افراد است. به بیان دقیق‌تر در این منطقه در کنار تفریحات متعدد اقامتگاه‌های متنوعی نیز وجود دارد و همه افراد با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانند مکان مناسبی برای خود پیدا کنند. مهم‌ترین مزیت ویلاهای کردان طراحی زیبا و معماری جالب آن‌ها است. بیش‌تر این ویلاها با بهترین امکانات تجهیز شده‌اند و می‌توانند انتخابی مناسب برای اقامت خانوادگی، دوستانه یا برگزاری جشن و مهمانی باشند. از میان امکانات این ویلاها می‌توانیم به به مواردی چون استخر، سونا، جکوزی، مبلمان لوکس، سرویس خواب استاندارد، آشپزخانه با تجهیزات کامل، پارکینگ اختصاصی، اینترنت، وسایل بازی مانند میز بیلیارد، فضای سبز زیبا، باربیکیو و… اشاره کنیم. همچنین بد نیست بدانید که ویلاهای کردان در انواع دوبلکس، تریبلکس و ویلا سوئیت ارائه می‌شوند و هرکدام قیمت‌های مختلفی دارند.

بیشتر بخوانید: مقایسه انواع ویلاهای کردان، مدرن و شهرکی، یا با فضای سبز و آلاچیق!

مزیت اقامت در ویلاهای اجاره‌ای کردان

اقامت در ویلاهای مجلل چیزی نیست که همه افراد بتوانند در همه ایام سال تجربه کنند‌. با سفر به کردان می‌توانید ساکن ویلاهایی لوکس شوید و حسابی لذت ببرید. ویلاهایی با تراس‌های بزرگ که چشم اندازی زیبا به باغ‌های سرسبز دارند. این ویلا.ها آنقدر راحت و دلباز هستند که گاهی افراد ترجیح می‌دهند به جای سفر شمال و طی کردن مسافتی طولانی، به کردان بروند و ساکن اقامتگاه های آن شوند و بیش‌تر استراحت نمایند. از دیگر مزایای ویلاهای کردان می‌توانیم به متراژ بالا، حیاط بزرگ، امکانات رفاهی و تفریحی مثال زدنی و… اشاره کنیم.

لیبلیبل

بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا

پس از بررسی تمام موارد فوق و آشنا شدن با ماهیت و مزیت ویلاهای کردان، نوبت به معرفی بهترین مناطق برای اجاره ویلا می‌رسد. در این منطقه محله‌های زیادی وجود دارند که هر کدام مزایای خاص خودشان را دارند اما از میان محبوب‌ترین محله‌های کردان می‌توانیم به مواردی چون شهرک زعفرانیه، منطقه ییلاقی اقبالیه، منطقه ییلاقی کوروش، شهرک افشاریه و منطقه ییلاقی طاووسیه اشاره کنیم. با اقامت در این مناطق هم از ویلاهای مجلل و زیبا بهره‌مند می‌شوید هم دسترسی خوبی به باغ‌ها و مراکز گردشگری و تفریحی کردان دارید.

اجاره ویلا در کردان، انتخابی لوکس برای آخر هفته

در این مطلب مزایای سفر به کردان و اجاره ویلا در آن را بیان کردیم. مقصدی که می‌تواند بهشت پایتخت‌نشینان برای آخر هفته‌ها باشد. فرقی هم ندارد که شما قصد استراحت دارید یا تفریح و گشت و گذار یا حتی می‌خواهید مهمانی بگیرید و با دوستان‌تان خوش بگذرانید. در هر صورت کردان می‌تواند انتخابی مناسب برای سفرهای یک روزه باشد. برای پیدا کردن بهترین ویلا، متناسب با بودجه و سلیقه ‌تان هم راه سختی پیش رو ندارید؛ تنها کافی است به یکی از پلتفرم‌های آنلاین رزرو ویلا مراجعه کنید تا با یک نگاه بهترین گزینه‌های اقامتی را با تمام جزئیات و اطلاعات‌شان مشاهده نمایید. با کمک این روش در سریع ترین زمان ممکن، مناسب‌ترین اقامتگاه را پیدا می‌کنید. بد نیست بدانید که گاهی در این پلتفرم‌ها ویلا‌های تخفیف دار ارائه می‌شوند. پس زمان را از دست ندهید و همین الان شانس خود را امتحان کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها