صرافی بیتمکس؛ جایی برای کشف دنیای ارزهای دیجیتال!

اگر شما هم جزو سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال باشید، حتما برایتان خیلی اهمیت دارد که معامله هایتان را در صرافی معتبر و قابل اطمینانی انجام دهید. در حال حاضر تعداد خیلی زیادی از پلتفرم های معاملاتی آنلاین وجود دارند که می توان به واسطه آن ها معامله های رمز ارزی را انجام داد. اما به راستی این پلتفرم ها چقدر مطمئن هستند؟

صرافی بیتمکس؛ جایی برای کشف دنیای ارزهای دیجیتال!

یکی از اولین و مهم ترین اقداماتی که در مواقع روبه‌رویی با صرافی های آنلاین ارز دیجیتال باید انجام داد، این است که با خدمات و ویژگی های آن ها به خوبی آشنا شوید.

صرافی بیتمکس، از زیر مجموعه های هلدینگ ماموت، پلتفرمی آنلاین برای معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که با پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته جزو معتبرترین صرافی های داخلی شناخته می شود. در ادامه درباره ویژگی ها و خدمات بیتمکس بیشتر آشنا می شوید.

بیتمکس چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

ایده اولیه بیتمکس در سال ۱۳۹۹ به هدف ارائه بهترین خدمات به کاربران ایرانی جرقه خورد و ورودش به بازار در سال  ۱۴۰۰ اتفاق افتاد. بیتمکس بستری امن و آسان برای معاملات ارز دیجیتال در ایران است. شما با ثبت نام در این پلتفرم می توانید با کاربران دیگر به صورت مستقیم معامله کنید.

ماموریت اصلی بیتمکس ایجاد تجربه ای امن و آسان برای تمام سرمایه گذاران در سطحی از دانش حوزه کریپتوکرنسی است. برخلاف دیگر صرافی های آنلاین ارز دیجیتال، در بیتمکس می توانید به آسانی و در عرض چند دقیقه احراز هویت کنید و حساب کاربری بسازید.

این بازار معاملاتی حرفه ای در مسیر تبدیل شدن به اولین شبکه اجتماعی تخصصی برای تمام فعالان و علاقه مندان ارزهای دیجیتال است و در راه رسیدن به این هدف تلاش می کند تا حرفه ای ترین و سریع ترین خدمات خود را منطبق بر استانداردهای جهانی ارائه دهد.

چرا به بیتمکس اعتماد کنم؟

بیتمکس برای تامین امنیت اطلاعات و دارایی های شما از آخرین فناوری های موجود و تیم امنیتی حرفه ای استفاده می کند. افراد متخصص و با سابقه فعالیت در حوزه امنیت داده در تیم امنیتی بیتمکس حضور دارند. این تیم با دانش و تجربه خود در حوزه ارزهای دیجیتال راه حل های استانداردی برای هر تهدید امنیتی اطلاعات و دارایی های کاربران ارائه می کند.

مزایای بیتمکس

هر صرافی ارز دیجیتالی برای اینکه بتواند اعتماد کاربران را جلب کند، باید چند ویژگی مهم را داشته باشد؛ ویژگی هایی مثل کیف پول اختصاصی، تضمین امنیت دارایی و سرعت زیاد عملیات واریز و برداشت. بیتمکس هم در جایگاه پلتفرمی امن و آسان برای خرید و فروش ارز دیجیتال سعی کرده تا تمام ویژگی های اصلی یک سیستم معاملاتی امن را پوشش دهد.

در ادامه چند نمونه از مهم ترین مزایای بیتمکس را مرور می کنیم:

  • ارائه کیف پول اختصاصی

از مهم ترین دغدغه های هر کسی که در صرافی های آنلاین حساب کاربری دارد، روش نگهداری از دارایی های دیجیتال است. بسیاری از صرافی ها خود را تنها ملزم به فروش ارزهای دیجیتال می دانند و پیدا کردن محل نگهداری از ارزها را بر عهده خود کاربر می گذارند.

اما اکثر تریدرهای حرفه ای دوست دارند انتقال دارایی هایشان با سرعت بیشتر و کارمزد کمتری اتفاق بیفتد: بنابراین منتقل کردن مداوم دارایی های از صرافی به کیف پولشان و برعکس، می تواند کار زمان بر و هزینه بری برایشان باشد.

بیتمکس به هر کاربری کیف پول اختصاصی خودش را ارائه می کند که این کیف پول می تواند برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت یا بلند مدت مناسب باشد. کیف پول اختصاصی بیتمکس امنیت حساب کاربری را افزایش می دهد و دیگر نیاز به پرداخت کارمزد زیاد هم برای انتقال دارایی ها ندارد.

  • پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته

نمودارهای ارزهای دیجیتال تعطیلی ندارند و هر روز نوسان را تجربه می کنند؛ بنابراین این مهم است که تیم پشتیبانی یک صرافی همیشه در دسترس باشد. بیتمکس در ۲۴ ساعت شبانه روز و در تمام روزهای هفته در اختیار کاربرانش است و از آن‌ها پشتیبانی می کند.

تیم پشتیبانی بیتمکس در صورت بروز هر گونه مشکل و خطایی پاسخگوی کاربرانش است. کاربران با حضور پشتیبانی بیتمکس مطمئن می شوند که برای سوال هایشان در زمینه های مربوط به رمز ارزها منبع امن و آگاهی در دسترس دارند.

  • تنوع تعداد رمز ارزها

از مهم ترین ویژگی های یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال، تنوع کوین ها برای خرید و فروش است. هر چقدر که تعداد ارزهای دیجیتال (به‌خصوص کوین های مطرح) در یک صرافی بیشتر باشد، کاربران آن می توانند تصمیم گیری بهتری برای معاملات و مدیریت دارایی هایشان داشته باشند.

بیتمکس فهرستی از متنوع ترین و معتبرترین ارزهای بازار را دارد و از کوین های معتبری مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، اتریوم و تتر پشتیبانی می کند. کاربران می توانند سبد سرمایه شان را در بیتمکس مدیریت کرده و استراتژی های مختلف معامله را اجرایی کنند.

شرایط و نحوه ثبت‌نام در بیتمکس

تمام افراد بالای ۱۸ سال با کد ملی ایرانی می توانند در بیتمکس حساب کاربری داشته باشند. برای ثبت نام در بیتمکس، کافی است به آدرس سایت بیتمکس (bitmax.ir) بروید. بعد از وارد کردن اطلاعات اولیه و گذراندن مراحل احراز هویت، حساب کاربری شما در بیتمکس ایجاد می شود. در بیتمکس می توانید پیشرفته ترین و سریع ترین مراحل احراز هویت را تجربه کنید که در کمترین زمان ممکن (کمتر از یک دقیقه) انجام می شود.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بیتمکس

بعد از ساخت حساب کاربری تان در صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیتمکس، می توانید انواع مختلف رمز ارزها را خرید و فروش کرده و وارد بازار معاملاتی ارزها شوید. همچنین امکان تبدیل تمام ارزهای دیجیتال به تتر در بیتمکس برای شما وجود دارد و می توانید آن را به ریال هم تبدیل کرده و از کیف پول خود برداشت کنید.

معامله ارزهای دیجیتال در بیتمکس به دو صورت انجام می شود:

  1. معامله حرفه ای

برای انجام معامله حرفه ای در بیتمکس ابتدا باید کیف پول حساب کاربری تان را شارژ کنید و در مرحله بعد وارد بازار حرفه ای بیتمکس شده و تومان خود را به تتر تبدیل کنید. بعد از آن می توانید تتر بدهید و ارز دیجیتال دلخواهتان را دریافت کنید.

  1. معامله سریع

با قابلیت معامله سریع یا سواپ (Swap) در بیتمکس این امکان برای شما فراهم شده تا هر ارز دیجیتالی را به طور مستقیم به تتر تبدیل کنید. مزیت معامله سریع بیتمکس این است که کارمزد کمتری دارد و سرعت معامله هم بسیار بیشتر است.

خرید و فروش رمز ارز در بیتمکس با کمک تیم امنیتی قوی و حرفه ای آن امکان پذیر است و شما می توانید با خیالی راحت به معامله در بازار جهانی بپردازید. با بیتمکس می توانید سرمایه خود را به شکلی امن و راحت نگهداری کنید و به یک سرمایه گذار حرفه‌ای تبدیل شوید!

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها