دریافت وام نقدی با ارز دیجیتال و سهام بورسی در ایران میسر شد

بله، امروزه شما می‌توانید با ارز دیجیتال خودتان هم وام بگیرید. وام ارز دیجیتال البته در دنیا چیز عجیبی نیست و صرافی بایننس مدتی می‌شود که چنین وام‌هایی ارائه می‌کند.

دریافت وام نقدی با ارز دیجیتال و سهام بورسی در ایران میسر شد

اما در ایران که توسط بایننس هم تحریم است چطور؟ آیا در ایران هم این امکان وجود دارد؟ مجدد می‌گوییم، بله. اعتبار شهر متعلق به هلدینگ توسعه صنایع و معادن بانک شهر توانسته شرایط جدیدی را برای کاربران داخل ایران به وجود بیاورد. هر کاربر می تواند با ارائه وثیقه از این خدمات بهره ببرد. اما چه وثیقه ای؟ ارز دیجیتالی که دارایی کاربر است، می تواند عنوان وثیقه را هم به خود بگیرد. یعنی لازم نیست کاربر برای دریافت تسهیلات، در محدودیت باشد و به دنبال وثیقه ای در دنیای واقعی باشد. اعتبار شهر رمز ارزهای قابل پذیرش را برای وثیقه گذاری در سایت خود قرار داده است.

سهم خود را نفروشید، با اعتبار آن تسهیلات بگیرید!

شیوه کار این نوع دریافت تسهیلات بسیار واضح است. کاربر وثیقه ای را ارائه داده و از آن طرف وام را دریافت می کند. وام با وثیقه سهام بورسی و یا وام با وثیقه کریپتو تفاوتی ندارد و فرد می تواند از شرکت‌ها و موسسات طرف قرارداد اعتبار شهر تسهیلات ریالی، تسهیلات دلاری یا خرید اقساطی در ازای وثیقه ی خود دریافت کند.

وام دلاری یا تتری قابلیت تعیین زمان بازپرداخت توسط کاربر را دارد. این قابلیت به این معنا است که در اصل فردی که وام دلاری را دریافت می کند، خود می تواند مدت زمان باز پس دادن آن را تعیین کند. از آنجایی که بازار کریپتوکارنسی اکثر اوقات نوسان زیادی را به خود می بیند، کاربر نسبت به ارز دیجیتالی که وثیقه می کند درصد مشخصی از ارزش دارایی خود وام ارز دیجیتال دریافت می کند دلیل موضوع هم این است که امکان دارد اگر نوسانات بازار افت کرد، تسهیلاتی که دریافت کرده اید، باید همان ارزش اولیه را نداشته باشد. این مورد تقاضای بیشتری داشته و بهتر است کاربران در زمان دریافت تسهیلات شرایط را به خوبی بسنجند تا بدانند وثیقه شان را در اصل کجا خرج می کنند.

oipiop

امکان گرفتن تسهیلات توسط هولدرها و تریدرها

فرقی نمی کند که شما به عنوان هولدر یا تریدر وارد سامانه اعتبار شهر می شوید؛ در هر 2 صورت می توانید از خدمات این پلتفرم نهایت استفاده را ببرید. وام گرفتن با ارز دیجیتال تنها تسهیلاتی نیست که کاربران بتوانند از این سامانه دریافت کنند. هر فرد می تواند با گذاشتن وثیقه از طریق رمز ارز خود هر نوع تسهیلاتی که بخواهند و برای شان ممکن باشد را دریافت کنند. گرفتن وام با ارز دیجیتال تنها مختص به هولدر ها نبوده و تریدر ها هم می توانند از این خدمات بهره ببرند.

iouioio

هولدر ها افرادی هستند که به دنبال سود و ثبات مالی در طولانی مدت هستند در مقابل آن ها هم تریدر ها قرار دارند که عنوان نوسان گیر را از آن خود کرده اند. برخی افراد ممکن است گمان کنند این تسهیلات تنها به کمک هولدرها می آید و از این جهت فقط هولدر ها می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند. اما این طرز تفکر و نگریستن به این موضوع اشتباه است. معامله گران یا همان تریدر ها هم می توانند با قرار دادن وثیقه از وام با ارز دیجیتال بهره ببرند.

این استفاده تنها برای دریافت این تسهیلات نبوده و تریدر ها علاوه بر آن، با گذاشتن وثیقه، از دیگر تسهیلات هم برخوردار خواهند بود. در اصل می توان گفت آن میزان از رمز ارز در گرو شخصی است که از آن تسهیلات دریافت می کنند؛ تا زمانی که تمام اقساط پرداخت شود. پس از به اتمام رسیدن پرداخت اقساط و تسویه آن، رمز ارز کاربر از حالت وثیقه خارج می شود. پس تریدرها چگونه می‌توانند از خدمات اعتبار شهر استفاده کنند درحالی که به ترید خود نیز ادامه دهند؟

از آنجایی که وثیقه ارز دیجیتال همان رمز ارز است، ممکن است برای تریدر ها مشکل باشد که نتوانند مدتی را به آن دسترسی داشته باشند اما با دریافت وام تتری می‌توانند علاوه بر هولد کردن دارایی اصلی خود با مبلغ وام به ترید خود بپردازند.

 

مزایا و معایبی که وام با ارز دیجیتال را در بر می گیرند

وام با ارز دیجیتال از سیستم اعتبار شهر چه مزایایی نسبت به سیستم های وام دهی های خارجی دارد؟ هرکدام از این سیستم ها دارای مزایا و معایبی جداگانه هستند بهتر است مزایا و معایب آن ها را نسبت به اعتبار شهر بررسی کنیم.

مزایا

  • تسهیلاتی که توسط فرد وام دهنده ارائه می شود می تواند هر نوع از ارز دیجیتال را شامل شود. فرد متقاضی این قابلیت را دارد که ارزی را تقاضا کند که بتواند پس از دریافت، آن را به فیات تبدیل کرده و از ویژگی های آن بهره ببرد.
  • امکان دریافت اعتبار خرید اقساطی از فروشگاه ها نیز یکی از موارد
  • این قابلیت برای هر فردی امکان پذیر است؛ تمامی سرمایه گذاران می توانند در بازار وام ارز دیجیتال فعالیت داشته باشند و محدودیتی برای ایرانیان برخلاف سیستم های خارجی وجود ندارد.
  • شرایطی که برای دریافت تسهیلات و وام وجود دارد چندان سخت نبوده و افراد می توانند پس از عبور از احراز هویتی آسان، این کار را انجام دهند.
  • کاربران برای دریافت تسهیلات، لازم نیست واسطه یا ضامنی را ارائه دهند.
  • چنانچه یک فرد از قبل وام گرفته باشد و در پرداخت اقساط آن دیرکرد داشته باشد، باز هم می تواند با تسهیلات را دریافت کند و تفاوتی در اعتبارسنجی فرد ایجاد نمی‌‎کند.
  • هیچ محدودیتی در میزان وام بورسی یا دیگر وام ها وجود ندارد؛ افراد می توانند با ارائه وثیقه های بالاتر از مقدار بیشتری برخوردار شوند.
  • دارایی شما از رکود و احتکار خارج شده و در جریان اقتصاد قرار می گیرد.

معایب

  • گرفتن اعتبار در گرو داشتن دارایی آنلاین است.  
  • در صورت کاهش قیمت ارز دیجیتال به کمتر از میزان اعتبار دریافت  شده، وثیقه نقد می شود.
  • برای دریافت هر میزان از تسهیلات باید میزان وثیقه ای با ارزش بالاتر بگذارید.

l;k;l;k;

دریافت وام با ارزدیجیتال از سامانه اعتبار شهر

افرادی که از این قابلیت اعتبار شهر استفاده کنند می دانند که دریافت تسهیلات تنها به صورت ریالی نبوده و می توانند آن را به صورت تتر هم دریافت کنند. تضمین این سامانه، که متعلق به هلدینگ صنایع و معادن بانک شهر است، با استفاده از وثیقه ارز دیجیتال توسط افراد در سایت به صورت آنلاین انجام می شود. افرادی که در حوزه کریپتوکارنسی فعالیت دارند اغلب می توانند از این ویژگی بهره ببرند. وام با ارز  دیجیتال در سامانه اعتبار شهر نیازمند ضامن، سفته و چک نیست. کاربران این سامانه می توانند علاوه بر برخورداری از چنین قابلیت هایی، از فروشگاه های آنلاین و آفلاین طرف قرارداد سامانه اعتبار شهر، به صورت اقساطی خرید کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • متین
    0

    وام با وثیقه ارز دیجیتال رو یعنی بانک ازمون قبول میکنه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها