خوشبو ترین ادکلن مردانه؛ 5 انتخاب جذاب و متفاوت آقایان

با اینکه ادکلن پوشیدنی نیست اما تاثیر بسیار بالایی روی جذابیت، استایل و شخصیت آقایان می‌گذارد. اهمیت استفاده از این اکسسوری در سال‌های اخیر به‌حدی بوده است که بسیاری از برندهای مطرح دنیا همچون تام‌فورد، دیور، زارا و فندی در لاین تولیدات خود، ساخت عطر و ادکلن را اضافه کرده‌اند.

خوشبو ترین ادکلن مردانه؛ 5 انتخاب جذاب و متفاوت آقایان

شما با داشتن لیستی از خوشبو ترین ادکلن مردانه می‌توانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید. ادلکن بخش مهمی از جذابیت استایل مردانه را می‌سازد و خاطره خوشی از شما در ذهن دیگران به جا بگذارد. بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید خوشبوترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب را برای خود انتخاب کنید. 

1- ادکلن باکارات رژ 540؛ زلال اما پیچیده!

باکارات رژ 540 ادو پرفیوم مردانه از برند فرانسیس کورکجان به‌دلیل ساختار زلال و پیچیده‌ای که دارد مورد‌توجه بسیاری از آقایان قرار گرفته است. باکارات رژ رایحه‌ای گل‌فام و چوبی دارد و تداعی‌کننده طراوت یاس است. این ادکلن محبوب مردانه که بعد از تولید در دهه 1960 به یکی از پرمصرف‌ترین رایحه‌ها در جهان تبدیل شد. نت‌های آغازین باکارات رژ 540 از یاس و زعفران تشکیل می‌شود. سپس بوی عنبر و بعد از آن بوی سدر و درخت نراد به عنوان نت‌های پایانی به مشام‌تان می‌رسد. عطر‌شناسان معتقدند که رایحه گرم باکارات رژ 540 بیشتر مناسب فصل‌های سرد و اوایل بهار است. این ادکلن مردانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب را می‌توانید از فروشگاه عطر اورجینال بودیسه تهیه کنید. 

2- ادکلن کرید اونتوس؛ اسطوره جذابیت در همه دوران‌ها

کمپانی سلطنتی کرید تبحر بالایی در تولید ادکلن‌های مردانه لوکس دارد. ادکلن کرید اونتوس نیز یکی از بهترین ادکلن‌های لوکس این برند محسوب می‌شود که اولین بار در سال 2011 روانه بازار شد. این عطر مانند نامش که به‌معنای موفقیت است به‌سرعت موفق شد که در میان کاربران محبوبیت بالایی کسب کند. تولیدکنندگان این ادکلن معتقد هستند که کرید اونتوس یادآور عظمت ناپلئون بناپارت است. زیرا رایحه این عطر احساس وقار، عظمت و قدرت را منتقل می‌کند. اکثرا رایحه این عطر مورد‌علاقه آقایان جوان و مردان میانسال است. از ویژگی‌های کرید اونتوس می‌توان به دوام و ماندگاری بالای آن اشاره کرد. در انواع پوست‌ها بوی این عطر بین 10 تا 12 ساعت باقی خواهد ماند. بسیاری از عطر‌بازها، کرید اونتوس را به‌عنوان خوشبو ترین ادکلن مردانه برای همه دوران‌ها می‌شناسند. نت‌های اصلی کرید اونتوس را ترنج، آناناس، انگور سیاه و سیب تشکیل می‌‌دهد. 

باتوجه‌به لوکس بودن و قیمت ادکلن کرید اونتوس اصل مردانه پیشنهاد می‌کنیم که این عطر را برای مهمانی‌ها یا قرارهای ملاقات خاص استفاده کنید. 

هخعهخ

3- ادکلن مردانه شنل بلو؛ پرطرفدار و ماندگار

در لیست خوشبو ترین ادکلن مردانه نباید از ادکلن مردانه شنل بلو غافل شد. این ادکلن یکی از محصولات پر‌طرفدار کمپانی شنل است. محبوبیت این عطر در بین سلبریتی‌ها به حدی بالا است که مارتین اسکورسیزی، کارگردانی یکی از تبلیغات آن را بر‌عهده گرفت. رایحه این ادکلن با حس سرکشی و آزادی گره خورده است. به‌همین‌خاطر بسیاری از عطر‌شناسان شنل بلو را به‌عنوان بهترین ادکلن مردانه دختر پسند معرفی می‌کنند. 

رایحه بلو شنل به‌گونه‌ای است که در هر فضایی، از محیط کار گرفته تا قرارهای رمانتیک می‌توانید آن را استفاده کنید. رایحه این عطر حس اعتماد‌به‌نفس و متفاوت بودن را به افراد القا می‌کند. چوب صندل در بلو شنل قوی‌ترین نت این ادکلن را تشکیل می‌‌دهد. به‌همین دلیل رایحه بلو شنل سنگین و تیره خواهد بود و به‌راحتی می‌تواند توجه‌ها را به خود جلب کند. 

4- ادکلن تام فورد توباکو وانیل؛ ترکیب مدهوش کننده وانیل

ادکلن محبوب برند تام فورد یک عطر شیرین کهربایی است. ترکیب شیرین وانیل در این عطر یک رایحه مدهوش‌کننده به وجود می‌آورد. حسی که بعد از مصرف توباکو وانیل به افراد دست می‌دهد ترکیبی از قدرتمندی، مالکیت و سخاوت‌مندی خواهد بود. نت‌ آغازین این ادکلن با بوی برگ تنباکو شروع می‌شود. در ادامه بوی وانیل،کاکائو، دانه تونکا و شکوفه تنباکو شامه شما را نوازش می‌کند و در نهایت نوبت به نت‌های میوه‌های خشک و روایح چوبی می‌رسد. یکی از نت‌های اصلی توباکو وانیل، رایحه وانیل است که به ایجاد حس قدرت و اعتماد‌به‌نفس در افراد کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت تام فورد توباکو وانیل ماندگاری بالای آن است. این عطر حداقل 12 ساعت ماندگاری دارد. 

5- کرید رویال عود؛ عطری شیک و گرم با نت‌های چوبی

یکی دیگر از شاهکارهای برند سلطنتی کرید، ادکلن کرید رویال عود است. این ادکلن در سال 2011 به بازار معرفی شد؛ اما همچنان در میان عطر‌بازهای حرفه‌ای مانند روز اول محبوب است. کرید رویال عود توسط دو عطر‌ساز معروف به نام‌های Olivier Creed و Julien Rasquinet ساخته شد. باتوجه‌به اینکه ادکلن‌های برند کرید ماهیتی لوکس دارند، بهتر است که رویال عود را در مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص استفاده کنید. همچنین باتوجه‌به اینکه رویال عود طبع گرم و سنگین دارد، مصرف آن در فصل‌های سرد سال مناسب‌تر است. عناصر این عطر خوشبو مردانه، از چوب، چرم، سنگ مرمر و طلا تشکیل می‌شود که به‌عنوان اجزای اصلی یک کاخ سلطنتی ایرانی به‌شمار می‌روند. 

از مهم‌ترین ویژگی‌های رویال عود می‌توان به ماندگاری بالا و قدرت پخش بوی مناسب اشاره کرد. نت‌های ابتدایی این عطر گرم و کمی تلخ را فلفل صورتی،‌ لیمو و ترنج سیسیلی تشکیل می‌دهند. نت‌های میانی سدر، صمغ گالبانیوم و سنبل ختایی هستند. در‌نهایت،‌ رایحه خوش نت‌های پایانی یعنی چوب‌صندل،‌ عود و مشک فضای اطراف را خوش‌بو و دل‌انگیز می‌کنند. 

فغعغعفغعفغع

خرید ادکلن اورجینال مردانه از بودیسه شاب 

در این مقاله با خوشبو ترین ادکلن مردانه و 5 انتخاب جذاب و متفاوت آقایان آشنا شدیم. اگر می‌خواهید در میان جمع همه توجه‌ها را به‌ خود جلب کنید و استایلی جذاب و منحصربه‌فرد داشته باشید، باید عطر و ادکلن اورجینال خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. بودیسه‌ شاپ یکی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر در زمینه فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه اورجینال است که پرفروش‌ترین و حتی نایاب‌ترین رایحه‌های سراسر جهان را عرضه می‌کند.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت boodise.shop از کالکشن بی‌نظیر این فروشگاه دیدن کرده و خوشبوترین ادکلن مردانه را برای خود سفارش دهید. اگر نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید عطر و ادکلن داشتید نیز با متخصصان بودیسه از طریق شماره تلفن 02155596816 در ارتباط باشید. 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها