اثاث کشی و باربری و معضلات آن/ معرفی یک شرکت باربری حرفه ای در تهران

یک باربری خوب در تهران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ کیفیت بسته ‌بندی در باربری سپند بار چگونه است؟ آیا داشتن کارگران حرفه‌ ای در یک اتوبار مزیت به‌حساب می‌آید؟

اثاث کشی و باربری و معضلات آن/ معرفی یک شرکت باربری حرفه ای در تهران

اتوبار سپند بار با چندین سال سابقه درخشان و با ارائه سرویس ویژه با قیمتی مناسب آماده خدمت ‌رسانی به مشتریان خود خواهد بود. یکی از دغدغه‌های مستأجرین و کسانی که می‌خواهند تغییر مکان دهند اسباب‌ کشی و بسته ‌بندی لوازم منزل است. باربری سپند بار با داشتن پرسنل متخصص و باتجربه خدماتی مانند: جمع‌آوری وسایل، بسته‌بندی و چیدمان لوازم را در کنار دیگر خدمات خود ارائه می‌دهد.

با کامیون‌های مسقف و موکت کاری شده دیگر نگران خراب‌شدن وسایل خود در حین جابه‌جایی نباشید. باربری سپند بار با ماشین‌های متنوع و مسقف در همه فصل‌ها آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود خواهد بود.

11

تجهیزات بسته ‌بندی در اتوبار سپند بار

باربری سپند بار با مدیریت قوی و مسئولیت ‌پذیر در کنار پرسنلی حرفه ‌ای و خوش ‌برخورد خدمات بسیاری را در نظر گرفته و با استفاده از ماشین‌های متنوع جهت اسباب‌کشی لوازم منزل و ادارات و حتی ارگان‌های دولتی به ‌صورت تضمینی استفاده می‌کند. همچنین انجام بسته‌بندی به روش‌های اروپایی با تجهیزات مدرن نیز از خدمات این باربری بوده که در زیر به این تجهیزات اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از کارتن‌های چندلایه
  • داشتن نایلون‌های حبابدار
  • چسب پهن و محکم
  • کارتن رگال دار برای آویزان کردن لباس
  • بسته‌های مخصوص حمل رختخواب
  • ساک و بقچه
  • باب رپ

اگر مایل باشید خودتان کار بسته‌بندی اثاثیه را برعهده بگیرید، تمام این تجهیزات را برایتان ارسال خواهند کرد. همچنین داشتن پرسنل آموزش‌دیده و متخصص نیز در باربری سپند بار برای انجام کارهای بسته‌بندی مشتریان به‌صورت حرفه‌ای آماده خدمت‌رسانی هستند. حمل اثاثیه با بسته‌بندی اصولی برای سالم نگه‌داشتن آنها امری ضروری است.

22

خدمات ارائه شده توسط باربری سپند بار

  • انجام خدمات بسته‌بندی با تمام تجهیزات توسط پرسنلی باتجربه و حرفه‌ای
  • خدمات حمل بار در محدوده اتوبان سپند بار
  • سرویس‌دهی به بیرون شهر و شهرستان‌ها
  • ارائه بارنامه و بیمه باربری
  • ارسال وسایل موردنیاز برای جمع‌آوری لوازم منزل
  • داشتن ماشین‌های متنوع، مسقف و موکت‌کاری شده
  • مشاوره رایگان قبل از اسباب‌کشی

با خدماتی که باربری سپند بار در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد این اطمینان را به شما می‌دهند که در مسافت‌های طولانی آسیبی به اثاثیه شما وارد نشود. با داشتن بیمه‌نامه نیز این تضمین را به شما خواهند داد که در صورت بروز هرگونه مشکلی خسارت وارد شده را کاملاً پرداخت نمایند. هر سؤالی هم که راجع به اسباب‌کشی داشته باشید مشاورین این مجموعه با گشاده‌رویی شما را رایگان مشاوره خواهند کرد و به تمام سؤالاتتان پاسخ می‌دهند.

سپند بار در تمامی نقاط تهران

این شرکت باربری برای ارائه خمات حمل و نقل و اثاث کشی در تمامی نقاط تهران خدمات باربری و اتوبار را ارائه می دهد در منطقه شمال تهران خدمات خود را در قالب اتوبار و باربری شمال تهران دائر کرده است و در منطقه غرب تهران سرویس دهی حمل بار در غرب تهران را ارائه می کند در شرق تهران به عنوان باربری شرق و در مرکز تهران مرکز در خدمت مشتریان خواهد بود

ویژگی ماشین‌های اتوبار سپند بار

حمل بار و اسباب‌ کشی در باربری سپند بار با ماشین‌های متنوع که مسقف و بسیار تمیز هستند انجام می‌شود. دیواره داخلی آنها نیز برای جلوگیری از آسیب رساندن به لوازم موکت‌کاری شده است. تمام وسیله‌های نقلیه این اتوبار مجهز به پتو و موکت بوده که در بین وسایل قرار بگیرند و آسیب‌های احتمالی آن بکاهند.

رانندگان خوش‌اخلاق و مسئولیت‌پذیر که از تجربه بسیاری برخوردار هستند و روی مسیر تسلط کافی دارند نیز این مجموعه را همراهی می‌کنند. اتوبار سپند بار این اطمینان را به شما خواهد داد که لوازم شما بدون هیچ‌گونه آسیبی بسته‌بندی و به مقصد موردنظرتان ارسال شود.

در هر لحظه که نیازمند خدمات باربری در استان تهران بودید باربری سپند بار به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در کنار شماست فقط کافیست به وب سایت باربری سپند بار تهران مراجعه کنید و از خدمات این شرکت حمل و نقل استفاده کنید.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    0

    اسباب اساثیه کشی خیلی سخته برای مستاجر ها خداجان کمک کن ب ملت ایران که هر خانواده ایرانی یک مسکن بزرگ داشته باشدامین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها