قیمت نان تغییر نخواهد کرد

شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: ۹۹ درصد واحد‌های نانوایی به کارتخوان مجهز شده‌اند که با اجرای فاز دیگر این طرح، هدررفت حوزه آرد و گندم به حداقل می‌رسد.

قیمت نان تغییر نخواهد کرد

محمد حسن جلالی، گفت: بنابر آمار تاکنون ۹۹ درصد واحد‌های نانوایی به کارتخوان مجهز شده‌اند و یک درصد مشکل مالکیتی دارند.

وی با بیان اینکه عملیات فازبندی اجرای طرح هوشمندسازی در هیچ یک از استان‌ها کامل نشده است، افزود: با اجرای طرح هوشمندسازی واحد‌های نانوایی تغییری در سهمیه ایجاد نشده و تنها جابه‌جایی در سهمیه واحد‌های کم فعالیت اتفاق افتاده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور آرد و نان بازرگانی دولتی گفت: تا زمانیکه طرح هوشمندسازی به طور کامل اتفاق نیفتد، نمی‌توان درصدی از صرفه جویی آرد و گندم اعلام کرد.

جلالی گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی تغییری در قیمت نان برای مصرف کننده ایجاد نمی‌شود و مابه‌التفاوت قیمت یارانه‌ای و تمام شده توسط دولت به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    اما وزنش هر روز کمتر خواهد شد!

  • 🐜
    0

    ایانان خالی بی کیفیت هم میخادازسفره ملت پروازکند؟

  • رابی
    0

    از اول انقلاب تا کنون قیمت نان بیش از هزار برابر شده است‌.گوشت و مرغ و میوه و سبزی را از سفره مردم پراندید.فقط مانده همین نان خشک.اونهم بپرانید که مردم شروع به علف خواری کنند.
    ایران از نظر منابع نفتی دومین و از نظر منابع گازی رتبه اول جهان را دارد.ارزش معادن ایران بیش از ۷۷۰میلیارد دلار تخمین زده شده است.به غیر از اینها صنایع ،شیلات و محصولات کشاورزی را هم میبایست در نظر گرفت.در یکی از کشورهای اروپایی قیمت ۲۰۰گرم خاویار ایران را ۱۹۵۰دلار زده بود .یعنی تقریبا ۷۰ میلیون تومان. ایران کشور فقیری نیست.
    میبایست به حال ایران گریست که با چنین ثروتی مردمانش دغدغه و نگرانی خرید نان خشک را دارند.

    نظرات شما -
    • 0

      حال ایران دیرزمانی است که گریستنی است!

  • ناشناس
    0

    شاید در قیمت تغییری داده نشود ,که دور از ذهن و تجربه است,اما شیطان مسلط هر زمان از کم و کیف نان کم می کند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها