قیمت‌های باورنکردنی آپارتمان های ۱۰۰ متری در شمال تهران/ با چند میلیارد می‌توان در منطقه یک خانه خرید؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

قیمت‌های باورنکردنی آپارتمان های ۱۰۰ متری در شمال تهران/ با چند میلیارد می‌توان در منطقه یک خانه خرید؟

خانه‌های لوکس و بافت مدرن شمال تهران و موقعیت مکانی مناسب و معماری زیبای این خانه‌ها، موجب شده است این منطقه مورد توجه سرمایه‌داران پایتخت قرار بگیرد. آب و هوای پاک، دسترسی به مراکز خرید و تفریحی و مراکز درمانی باعث محبوبیت بیشتر این مناطق شده است.

واحد آپارتمانی ۹۸ متری در محله محمودیه با توجه به اینکه ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۸ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی دیگر در محله تجریش با متراژ ۱۰۰ متر و سنی حدود ۹ سال با ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۱۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله فرمانیه را دارید، با سرمایه‌ای معادل ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی نوساز با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

اگر واحدی ارزان قیمت‌تر در این محله میخواهید، میتوانید واحدی با متراژ ۱۰۰ متر و سنی حدود ۱۱ سال و ۲ اتاق خواب را با قیمتی بالغ‌بر ۸ میلیارد تومان خریداری کنید.

برای خرید آپارتمانی ۹۷ متری در ولنجک با سن ۱۸ سال و ۲ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین شما با بودجه‌ای معادل ۱۱ میلیارد تومان میتوانید آپارتمانی ۱۶ ساله در زعفرانیه با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۱۱ ساله در محله الهیه با متراژ ۹۳ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمان های ۱۰۰ متری شمال تهران چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: مشرق
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    0

    منوناشناس همه پولها ودارایی مونوبزاریم روی هم شاید یک متردرمنطقه یک بخریم البته وام بانکی هم بگیریم ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه‍هه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها