سفارش چاپ سررسید شرکتی 1402

از میان همه ی هدایای تبلیغاتی، هر ساله این سررسید است که صدرنشین تنوع عظیمی از این محصولات است. از چندین ماه پیش از شروع سال نو سالنامه های تبلیغاتی و سررسید شرکتی میان عموم مردم دست به دست می شود.

سفارش چاپ سررسید شرکتی 1402

شاید بتوان گفت شرکتی که در دورترین ناحیه ی مرکزی ایران واقع شده است با یک سررسید به مردم شهرهای دورتر معرفی می شود. پس مبرهن است که چرا و چگونه یک تقویم می تواند چنین مجذوب کننده باشد.

 

تغییر زیرپوستی ماهیت یک تقویم شرکتی

اما چگونه می شود یک سالنامه را از یک کالای مصرفی به کالای تبلیغاتی تغییر داد بدون اینکه در ذوق مصرف کننده بزند؟

 همانطور که همه ی ما با سالنامه ها و سررسید ها آشنایی داریم آنها دفاتری با جلدهای خاص و لوکس، کاغذهای با کیفیت، طراحی و چاپ منحصر به فرد و مطالبی هستند که در طول سال به کمک همه ی ما می آیند. با وجود همه ی این تغییرات که یک تقویم را از یک دفتر معمولی با فضای یادداشت به کالایی خاص تبدیل می کند، نباید سادگی سالنامه زیر سوال برود. زیرا همانطور که می دانیم زیبایی در سادگی است و به ویژه سررسید از این قاعده مستثنا نیست. بستگی به نیاز سفارش دهنده ظاهر و طراحی سررسید قابل تغییر است و شرکت سالنامه گاموت هر ساله با طراحی های به روز و مدرن از سررسید های سال جدید خود رونمایی می کند.

 

طریقه اختصاصی نمودن سررسید شرکتی 1402

برای افراد خوش ذوق و با سلیقه که به دنبال تفاوت و تاثیر گذاری مداوم هستند سررسید 1402 بهترین گزینه است زیرا می توان نهایت شخصی سازی را در آن به کار برد تا مصرف کننده هیچگاه برند شما را فراموش نکند. جایگاه هایی که می توان آنها را اختصاصی نمود شامل: جلد سالنامه ، آستر بدرقه (کاغذ ابتدایی و انتهایی یک سررسید که به جلد متصل است) ، لت سررسید (که به تعداد نیاز شرکت ها بر اساس میزان محتوای درخواستی آنها در تعداد صفحه زوج قابل افزایش و یا کاهش است) ، کاغذهای داخلی سالنامه ، روبان ، پلاک و ... هستند.

محتوای داخل گزینه های نام برده شده می تواند شامل متون ، تصاویر آبرنگی ، کارتونی ، اینفوگرافی ، حک لیزر ، داغی ، بافت به روی روبان سررسید و ... باشد. در نتیجه ی آن کسی که به مدت حداقل 365 روز از این تقویم استفاده می کند اطلاعات قرار داده شده توسط شما را به صورت روزانه مشاهده می کند و نام شرکت شما برای همیشه در گوش او گوش نواز و در برابر چشمان او چشم نواز خواهد بود.

بلالا

زمان آماده شدن سررسید اختصاصی برای سال 1402

پروسه چاپ و تولید سررسید با توجه به تنوع تولیدکنندگان این عرصه متفاوت است. توجه به این نکته که این سفارش ها عموما در تعداد بالا به چاپ می رسند انتخاب تولیدکننده ی سررسید را با چالش روبه رو می کند. شرکت تولیدکننده سالنامه که در زمینه ی چاپ اللخصوص سررسید و چاپ تقویم رومیزی تجربه ی کافی داشته باشد و به خوش نامی و خوش قولی معروف باشد امتیاز مهمی محسوب می شود. در نظر گرفتن این نکات می تواند آرامش و اطمینان قلبی برای شما به ارمغان بیاورد.

عموما بدون توجه به این نکته که سفارش سررسید اختصاصی در چه تعدادی باشد، از زمانی که طرح توسط صاحبان کار به تایید می رسد تا مرحله ی نهایی که شامل بسته بندی و ارسال به محل مورد نظر سفارش دهنده است، بیست روز کاری زمان خواهد برد. اگر در نظر دارید تا سالنامه های شما در موعد مقرر به دست شما برسند پس این زمانبندی را به خاطر بسپارید.

 

تشخیص سررسید با کیفیت از نوع بدون کیفیت آن

بررسی کاغذ سالنامه در سررسید 1402

کاغذ سالنامه از مهمترین اجزا تشکیل دهنده ی یک تقویم است که بر کیفیت آن تاثیر گذار است. در این شرایط بهتر است خود را به جای مصرف کننده قرار دهیم تا تشخیص بهتری از نیازمندیهای او داشته باشیم. چهار راه برای تشخیص کیفیت کاغذ وجود دارد. 1.نازک نباشد و ترجیحا پشت برگه قابل مشاهده نباشد. 2.خشک و شکننده نباشد. 3.جوهر خودکار به روی آن پخش نشود. 4.جوهر خودکار به صفحات زیرین سرایت نکند.

منکنمک

بررسی جلد سالنامه در سررسید 1402

به دلیل پرطرفدار بودن این محصولات تنوع در تولید آن نیز فراوان است. جدا از بخش طراحی، تفاوت هایی نیز در عناصر اولیه به کار رفته در تولید وجود دارد که در اینجا به مهمترین آن اشاره می کنیم. با گشتی در بازار متوجه می شوید که پارچه های به کار رفته در سررسید ها با یکدیگر متفاوتند. بازه ی زمانی استفاده از این محصولات زیاد است پس وظیفه داریم در انتخاب هوشمندانه عمل کنیم. جلدی برای یک سررسید مناسب است که پوست پوست نشود. در گذر زمان خشک و خورد نشود، به آسانی پاره نشود و انعطاف پذیر باشد. بهترین گزینه های موجود برای این کار پارچه های چرم مصنوعی ، ترمو و گالینگور هستند.

آن چیزی که شما را خاص و نامتان را زنده می کند دادن حس ارزشمندی به دیگران است. با دقت و توجه در انتخاب سررسید و تقویم رومیزی و اللخصوص کیفیت آن این پیام را به هدیه گیرندگان می دهید که به آنها اهمیت می دهید. انتقال چنین حس مثبتی باعث می شود تا ناخوداگاه توجهشان به محصول بیشتر شود و با اشتیاق بیشتری از آن استفاده کنند. به این ترتیب تبلیغات اختصاصی شما در ذهنشان برای مدتهای مدید نقش خواهد بست.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها