دنبال بهترین گزینه برای اجاره یک ماهه آپارتمان در تهران هستید؟ چاره فقط تهران مبله است

ممکن است یک روزی به تهران سفر کنید و بخواهید برای یک جشنواره و یا نمایشگاه و یا هر دلیل دیگه‌ای مدتی بیشتر از یک هفته در تهران آپارتمان اجاره کنید و دنبال یک آپارتمان تمیز با امکانات کامل ولی به صرفه و اقتصادی می‌گردید.

دنبال بهترین گزینه برای اجاره یک ماهه آپارتمان در تهران هستید؟ چاره فقط تهران مبله است

پیشنهاد ما به شما اجاره یک ماهه آپارتمان فول امکانات در تهران مبله است. طوری که هم یک آپارتمان شیک با امکانات کامل رزرو کرده‌اید و هم در پول خود صرفه‌جویی کرده‌اید. 

 

مزیت‌های اجاره یک ماهه آپارتمان در تهران مبله 

تهران مبله پلتفرمی است که با بیشتر از ۱۰ سال سابقه و ۱۷۰ واحد اقامتی در سراسر تهران به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه به مشتریان خود آپارتمان و سوییت اجاره می‌دهد. در صورت رزرو ماهانه آپارتمان از تهران مبله از یک سری مزیت‌های آن بهره‌مند می‌شوید. که به دو مورد از آن‌که طرفداران بیشتری دارد اشاره می‌کنیم.  

اینترنت رایگان: این روزها یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در یک واحد اقامتی به آن نیاز داریم، دسترسی به اینترنت پرسرعت و رایگان است تا بتوانیم با دنیای بیرون از زندگی روزمره خود ارتباط داشته باشیم، کار کنیم و حتی زندگی روزمره خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم. اگر به صورت ماهانه از تهران مبله واحد اجاره کنید، می‌توانید از مزیت اینترنت پرسرعت آن استفاده کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید و به راحتی به کارهای خود به صورت آنلاین برسید و در صفحات مجازی خود فعالیت داشته باشید. 

تخفیف‌های تهران مبله: اگر اقامتتان در واحدهای تهران مبله بیشتر از یک هفته طول بکشد و حتی به چند ماه برسد، اقامت شما شامل یک‌سری تخفیف‌ها می‌شود تا برای شما به صرفه‌تر باشد. با اینکه این اقامتگاه‌ها از نظر کیفیت و تمیزی عالی هستند و با توجه به کیفیت بالا و فول امکانات بودنشان از قیمت مناسبی برخوردار هستند، باز هم تخفیف‌ها با توجه به مدت اقامتتان به شما کمک می‌کنند تا اقتصادی‌تر و به‌صرفه‌تر در تهران اقامت کنید. 

 

امکانات واحدهای تهران مبله 

خعهخعهخ

با اجاره یک ماهه آپارتمان در تهران مبله از تمامی امکانات که شامل سرویس کامل خواب با کیفیت مناسب، سرویس بهداشتی تمیز و حمام، کشو و کمد برای وسایل شخصی، سشوار و اتو، ماشین لباس‌شویی اختصاصی و آشپزخانه فول امکانات می‌شود بهره‌مند می‌شوید. 

همچنین نظافت و تمیزی این واحدها آن‌تایم و دقیق صورت می‌گیرد و شما هیچ نگرانی‌ بابت تمیزی این آپارتمان‌ها نخواهید داشت. 

از دیگر مواردی که جزو امکانات آپارتمان‌های تهران مبله است، امنیت و آرامشی است که شما در طول اقامت خود تجربه می‌کنید. تمامی آپارتمان‌ها دارای نگهبان و سرایدار و همچنین دوربین مداربسته هستند و هیچ چیزی آرامش شما را در طول اقامتتان به هم نخواهد زد. 

هر واحد اقامتی دارای پارکینگ اختصاصی است. همچنین دارای در عایق صدا است تا سرو صدای اطراف باعث آزارتان نشود. 

محله‌هایی که آپارتمان‌ها و سوییت‌های تهران مبله در آن‌جا واقع شده است، از نظر سروصدای اطراف و امنیت کاملا امن هستند. 

از دیگر امکانات این واحد‌های اقامتی دسترسی خوب آن‌ها به وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و بی‌ارتی و تاکسی است که در شهر بزرگی مثل تهران واقعا مزیت بزرگی به حساب‌ می‌آید و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها از یک سمت شهر به راحتی به سمت دیگر تهران بروید.   

 

چرا تهران مبله را انتخاب کنیم؟ 

یکی از دلایلی که باید تهران مبله را انتخاب کنید تیم پشتیبانی فعال تهران مبله است. تیم پشتیبانی تهران مبله با در دسترس بودن در طول روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب، به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را با توجه به نیاز خود داشته باشید. کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید و انتظارات خود را از یک واحد اقامتی بگویید و حتی می‌توانید قیمتی که مد نظرتان است را نیز بگویید تا تیم پشتیبانی پیشنهادات خود را مطرح کنند و به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

وقتی در ساعات ۸ صبح تا ۱۱ شب رزرو خود را انجام داده‌اید، در هر ساعتی از شبانه روز، یعنی به طور ۲۴ ساعته کلید خود را تحویل بگیرید. 

 

تهران مبله با توجه به نیازهای شما برایتان واحد در نظر می‌گیرد

فرقی نمی‌کند برای اقامت خانوادگی می‌خواهید در تهران مبله واحد اجاره کنید یا یک مهمانی دوستانه و دورهمی و یا یک اقامت تنهایی یک ماهه و یا حتی برای یک سفر کاری. تهران مبله کاملا مطابق با نیازهایتان به شما واحد پیشنهاد می‌دهد و می‌توانید در بین گزینه‌های موجود، مناسب‌ترین خود را انتخاب کنید. 

اگر می‌خواهید به همراه خانواده اجاره یکماهه آپارتمان در تهران داشته باشید، تهران مبله بهترین گزینه‌ است. امکانات موجود در واحدها و همچنین آرامش و امنیتی که در این واحد‌ها برقرار است، کاملا برای این در نظر گرفته شده است که به راحتی بتوانید با خانواده در آن‌جا زندگی کنید و حسی مانند خانه را تجربه کنید. جوری که انگار در خانه خود هستید و همان آرامشی را تجربه کنید که در منزل خودتان آن را تجربه می‌کنید. 

فغغع

چطور در تهران مبله آپارتمان اجاره کنیم؟ 

برای اجاره واحدهای اقامتی در تهران مبله کافی است با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۴۶ تماس بگیرید تا با تیم پشتیبانی ارتباط پیدا کنید و از مشاوره آن‌ها استفاده کنید و رزرو را انجام دهید. همچنین می‌توانید از طریق واتس‌اپ  ۰۹۱۲۹۳۰۹۴۰۰ با این تیم در ارتباط باشید و آپارتمان دلخواهتان را انتخاب کنید. 

به وبسایت تهران مبله مراجعه کنید و انواع واحد‌ها را با قیمت‌شان مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید در وبسایت تهران مبله عکس‌های هر واحد را مشاهده کنید که این عکس‌ها کاملا با واقعیت مطابقت 

دارند. در بخش توضیحات هر واحد اقامتی اطلاعات مربوط به آن واحد و قوانین مخصوص به آن نوشته شده است. طوری که می‌توانید به پاسخ تمامی سوالات خود در مورد هر واحد را به طور آنلاین دریافت کنید و اگر به پاسخ نرسیدید، با تیم پشتیبانی از طریق تلفن و واتس اپ ارتباط بگیرید تا کمکتان کنند و به تمامی سوال‌هایتان با حوصله پاسخ دهند و در هر زمینه‌ای راهنمایی‌تان کنند.   

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    0

    بله چاره کلاهبرداران همینه محلی برای گوش بری ملت بپاه کردیدبعدیک ماهم جاه تره بچه هم نیست ههههههههههههه کارآفرین باش اشتغال آفرینی کن کارگاه یاکارخانه تولیدی راه اندازی کن.نه جایگاه کلاهبرداری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها