لیزر موهای زائد بدن راحت ترین و بی دردسرترین راه

لیزر موهای زائد امروزه یکی از راحت ترین و بی دردسرترین راه هایی است که می توان به کمک آن در حداقل زمان ممکن رهایی از شر موهای زائد را به ثمر رساند.

لیزر موهای زائد بدن راحت ترین و بی دردسرترین راه

پیش از این همواره بانوان برای رفع موهای زائد خود از لیزر موهای بدن با دستگاه الکس استفاده می کردند اما در حال حاضر بسیاری از آقایان زیباجو که برای بهداشت و سلامت بدن خود اهمیت بسیاری قایل می باشند نیز برای رفع همیشگی موهای زائدشان به این درمان پرطرفدار روی آورده اند.در ادامه ی این مقاله قصد داریم به صورت مختصر اما جامع و مفید به شرح نکات مهم و کلیدی در زمینه ی لیزر موهای زائد آقایان بپردازیم.

نواحی مناسب بدن آقایان برای لیزر

به طور کلی لیزر موهای زائد را می توان برای همه ی قسمت های بدن به جز ناحیه هایی چون پلک ها، که ممکن است منجر به آسیب رسیدن به چشم به علت برخود با اشعه های لیزر شود،به کار برد. آقایان نیز می توانند برای تمامی نواحی صورت و بدن خود از جمله سینه،شکم،کمر،صورت و گردن،ناحیه ی تناسلی و باسن،زیر بغل و پا از لیزر موهای زائد استفاده نمایند.

لیزر موهای زائد ناحیه ی سینه و شکم آقایان

تراکم بالای مو در ناحیه ی سینه و شکم آقایان منجر به تعریق و بروز بوهای نامطبوعی می گردد که به هیچ عنوان خوشایند نیست و می توان به کمک لیزر موهای زائد ناحیه ی شکم و سینه در جلوگیری از بروز این موارد نقش موثری داشت.به طور کلی با لیزر موهای زائد نه تنها می توان به کاهش حجم موهای ناحیه ی سینه و شکم کمک نمود،بلکه می توان در پیشگیری از بروز تحریکات پوستی از طریق استفاده از روش هایی چون اپیلاسیون و استفاده از ژیلت نیز نقش موثری داشت.هم چنین لیزر موهای زائد ناحیه ی شکم برای افرادی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند و به زیبایی و نمایان شدن عضلات ناحیه ی شکم خود اهمیت بسیاری می دهند محبوبیت بسیاری دارد.

لیزر موهای زائد کمر مردان

لیزر موهای زائد کمر آقایان نیز یکی از نواحی پرطرفدار برای حذف همیشگی موهای زائد محسوب می گردد؛چرا که این ناحیه را به علت در دسترس نبودن توسط خود فرد به سختی می توان شیو نموده و از آلودگی ها و موهای زائد پاک نمود.هم چنین رویش موهای زائد در این بخش از اندام آقایان عامل اساسی خارش و بروز بیماری های پوستی و آلودگی هایی است که می توان به کمک لیزر موهای زائد و حذف همیشگی این موها تاثیر بالایی در رفع این مشکلات داشت.

لیزر موهای زائد صورت و گردن آقایان

لیزر موهای زائد صورت و گردن آقایان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و راحتی بسیاری را برایشان به ارمغان آورده است.حذف موهای زائد گردن و چانه،مرتب کردن ریش ها،کاهش حجم و تراکم ریش ها،حذف کامل ریش،لیزر بین ابروها و لیزر موهای سر برای افرادی که از مشکل ریزش موی نامنظم رنج می برند،همگی می تواند از کاربرد های محبوب لیزر موهای زائد صورت و گردن در آقایان باشد.

لیزر موهای زیر بغل مردان

از نامطلوب ترین موهای زائد بدن که می تواند نقش بسیار بالایی در ایجاد ظاهری نامطلوب، بویی بد و ایجاد آلودگی و تعریق زیاد داشته باشد،می توان از موهای زیر بغل نام برد.به کمک لیزر موهای زائد می توان در حداقل تعداد جلسات ممکن تمامی موهای زائد ناحیه ی زیر بغل را حذف نمود و برای همیشه از شر مشکلات ذکر شده رهایی یافت.

لیزر موهای پاهای مردان

لیزر موهای زائد پا در آقایان به ویژه در میان آقایان ورزشکار کاملا رایج بوده چرا که موهای این ناحیه می تواند در ورزش هایی چون فوتبال، فوتسال و غیره به هنگام انجام حرکات ورزشی مشکلات عدیده ای را ایجاد نماید که به راحتی از طریق لیزر موهای زائد پای آقایان قابل رفع می باشد.

لیزر فول بادی آقایان

آقایان تنها به انتخاب بخشی از مناطق بدن خود برای لیزر اکتفا نمی کنند و برخی از مردان دوست دارند لیزر فول بادی و تمام بدن را برای خود انتخاب کرده و تجربه نمایند.لیزر فول بادی برای آقایان شامل صورت، کمر و پشت، دست و پا، زیر بغل و ناحیه تناسلی می شود.اگر تمایل دارید اطلاعات دقیقی در مورد لیزر تمام بدن آقایان و بانوان بدست آورید، پیشنهاد می کنیم مقاله جامع لیزر فول بادی چیست را مطالعه نمائید.

مزایای لیزر موهای زائد آقایان

اتاتناتنتان

مزایای لیزر موهای زائد آقایان همواره مسبب این شده که تعداد بسیاری از زیباجویان آقایی که به سلامت و زیبایی خود اهمیت بسیاری می دهند به صورت سالیانه به این درمان پرطرفدار روی بیاورند.در ادامه ی این مطلب به کلیه ی فوایدی که لیزر موهای زائد را به عنوان پرطرفدارترین درمان در میان مردان مبدل ساخته است اشاره می نماییم:

  • لیزر موهای زائد روشی سریع است که می توان به کمک آن در حداقل زمان ممکن نتیجه ای مطلوب را کسب نمود.
  • لیزر نسبت به سایر روش های حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون و اپیلیدی از درد کمتری برخوردار می باشد.
  • لیزر موهای زائد از رشد زیرپوستی موهای زائد جلوگیری می نماید.
  • لیزر موهای بدن برای کاهش ضخامت موهای زائد ناحیه صورت و بدن آقایان مورد استفاده می باشد.
  • به کمک لیزر موهای بدن می توان با هزینه ای معقول موهای زائد صورت و بدن را به طور کامل حذف نمود.

مراقبت های لازم پس از لیزر موهای زائد

برخی از مراقبت های ضروری پس از لیزر موهای زائد آقایان موارد زیر را در بر می گیرد:

  • به مدت 48 ساعت از استحمام و قرارگیری در محیط های گرم خودداری نمایید.
  • بهتر است برای کسب بهترین نتیجه تا مدتی پس از لیزر از قرارگیری در برابر نور مستقیم آفتاب اجتناب کنید.
  • تا مدتی از لباس های گشاد استفاده نمایید تا ناحیه ی تحت درمان دچار تعریق نگردد.
  • تا 24 ساعت پس از لیزر از انجام فعالیت های سنگین جلوگیری نمایید.
  • باید در نظر داشته باشید که برای جواب گیری کامل از لیزر موهای زائد صبور باشید.

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد در مردان بسته به مواردی چون وضعیت جسمانی زیباجو، جنس پوست، رنگ مو و رعایت های مراقبت های پیش و پس از لیزر موهای زائد متفاوت است اما می توان در نظر داشت که رایج ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد مواردی چون قرمزی و التهاب و هم چنین تغییر رنگ پوست مانند تیره و روشن شدن تکه ای پوست را شامل می شود که بسیاری از این موارد به سادگی قابل رفع می باشند.

قیمت لیزر موهای بدن

لابلابلا

هزینه و قیمت لیزر موهای بدن به عوامل متعددی وابسته است و هریک از آین موارد نقش به سزایی در تعیین قیمت خواهند داشت.لیزر موهای زائد آقایان بسته به عواملی چون ناحیه ی مورد نظر جهت لیزر، تعداد شات های لیزر، مهارت و تخصص مرکز لیزر و هم چنین موقعیت جغرافیایی کلینیک دارند.شهر کلینیک مرجعی مناسب برای تخفیف لیزر کل بدن و انتخاب مراکز لیزر معتبر می باشد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها