5 نکته ای که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه کرد

5 نکته ای که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه کرد

انسان ها در تمام جوامع همواره در تلاش هستند تا حداکثر امنیت و آرامش را برای خود و خانوادشان فراهم آورند. وجود امنیت چه در منزل، محل کار و یا در فضای بیرونی بسیار مهم و وجود آن موجب آرامش خاطرمان خواهد شد. از قدیمی ترین ابزار ها و تجهیزات ساختمانی برای فراهم آوردن امنیت در ساختمان ها، درب ورودی می باشد. درب های ورودی دارای مدل های مختلفی هستند و برای قسمت های مختلف ساختمان، حیاط، پارکینگ، واحد آپارتمانی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. هر چه این درب های مقاوم تر باشند، امنیت ایجاد شده بیشتر خواهد بود. از محبوب ترین مدل های درب ورودی ساختمان، می توان به درب ضد سرقت اشاره نمود.

خرید درب ضد سرقت

همان طور که اشاره شد جدیدترین و محبوب ترین مدل درب وروردی در حال حاضر، مدل های ضد سرقت می باشند. این درب ها برای کاربردی های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و بر حسب این کاربرد می توانند دارای ساختار متفاوتی باشند. اما آنچه در بین تمام محصولات درب ضد سرقت اصل یکسان می باشد، امنیت و مقاومت این درب ها است. درب ضد سرقت واحد آپارتمانی از جمله این محصولات است. خرید درب ضد سرقت امن برای منزلتان می تواند امنیت جان و مال شما را تضمین نماید. هرچند هیچ روش امنیتی 100% نبوده و ممکن است سارقان و تبهکاران از روش های متعددی راه نفوذ به منزل شما را بیابند. با این حال شما نیز برای مقابله با این تهدیدات نباید بیکار بنشینید. یکی از مهم ترین تجهیزات که امروزه در تمام ساختمان ها برای مقابله با سارقان از آن استفاده می شود، درب ضد سرقت است. 

این درب های دارای ساختاری مستحکم هستند و در برابری هرگونه خرابکاری و اهرم نمودن مقاوم بوده و اگر هم قرار به باز شدن این مدل از درب های ورودی بدون کلید باشد، یک فرد ماهر به ساعت ها زمان نیاز دارد تا بتواند این درب را باز نماید. البته در این روزها شاهد حضور محصولات قلابی ضد سرقت در بازار هستیم. مقاومت و امنیت این درب ها از محصولات معمولی هم کمتر است. مهم ترین موردی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید توجه نمایید، تشخیص درب فرع و اصل از یکدیگر می باشد. شاید شما بودجه ای به اندازه خرید یک درب اصل را، صرف خرید یک درب قلابی نمایید و متوجه این امر نشوید. به خیال اینکه یک محصول امن برای ساختمان خود خریداری نمودید. برای تشخیص درب فرع از درب اصل 5 نکته مهم است که باید به آن دقت کنید.

5 نکته طلایی برای خرید درب ضد سرقت اصل

برای اینکه در هنگام خرید درب ضد سرقت اصل دچار اشتباه نشوید و کلاهبرداران درب های فیلک و قلابی را به شما نفروشند، باید با برخی از مشخصات و ویژگی های درب های ضد سرقت آشنایی داشته باشید. این مشخصات به شما کمک می کنند تا به راحتی درب اصل را از درب های قلابی تشخیص دهید. 

1.وزن درب ضد سرقت. اولین و ساده ترین روش تشخیص درب اصل از درب فیک، وزن درب می باشد. به دلیل استفاده از استراکچر های فولادی و شبکه های آهنی در ساختار درب اصل، وزن این محصولات معمولا بیش از 70 کیلو گرم می باشد. در درب های قلابی به جای این شبکه های آهنی، از شبکه های مقوایی استفاده می شود و به طبع وزن مقوا از آهن بسیار کمتر است!

2.قفل درب، عامل دیگر تشخیص درب اصل، قفل نصب شده بر روی درب می باشد. قفل ضد سرقت مهم ترین و اصلی ترین قسمت تشکیل دهنده یک درب می باشد. امنیت و مقاومت قفل تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت درب دارد. بر روی درب های اصل به طور معمول قفل از برند های ترک نصب می شود. قفل ضد سرقت ترک از باکیفیت ترین محصولات بازار به شمار می رود. باز کردن درب ضد سرقت، بدون کلید تقریبا غیر ممکن است. 

3.نوع روکش مورد استفاده در درب، درب های اصل معمولا دارای روکش و رویه با کیفیت و مقاوم هستند. این روکش ها در زیبایی و ظاهر درب تاثیر مستقیم می گذارند.

4.قیمت درب ضد سرقت، به طور معمول درب های فیک و قلابی دارای قیمت ارزان تری هستند. البته هستند فروشگاه های نامعتبری در سطح شهر که محصولات ارزان قیمت را با قیمت بسیار بالاتر به مشتریان خود می فروشند. در بازار محصولات درب ضد سرقت ارزان و باکیفیت نیز موجود میباشد. به طور مثال درب رویه فلزی ضد سرقت از محصولات قیمت مناسب می باشد. اما اگر دربی به اصطلاح با روکش چوب را 3 میلیون تومان قیمت گذاری نمودند، آنجا شما باید به اصالت این درب شک نمایید. زیرا قیمت درب چوبی اصل حداقل 5 میلیون تومان به بالا می باشد. تعداد لنگه و ابعاد درب تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی محصول خواهد داشت. بنابراین سعی کنید قبل از خرید با حدود قیمت محصولات آشنا شوید. این گونه در هنگام خرید درب ضد سرقت اصل نیز کسی نمیتواند هزینه بیشتری از شما دریافت نماید.

5.به یک مرکز خرید درب ضد سرقت معتبر مراجعه نمایید. اگر برای خرید به مراکز فروش معتبر و نام آشنا مراجعه نمایید، دیگر نگران قیمت بالای درب و خرید محصولات فیک نخواهید بود. در این مراکز که به عنوان بورس در ضد سرقت هم شناخته شده اند، محصولات اصل و مقاوم با مناسب ترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تمام محصولات دارای گارانتی و ضمانت اصل بودن هستند و به دلیل پخش مستقیم و بی واسطه دارای ارزانترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها میباشند.

دقت نمودن به این 5 نکته به شما کمک خواهد نمود تا در هنگام خرید درب ضد سرقت اصل دچار مشکل نشوید. آنچه شما را به خرید این محصول سوق می دهد ایجاد امنیت بیشتر برای خانواده تان است، حال با کمی دقت و توجه و خرید یک محصول امن قادر خواهید بود این خواسته را برآورده نمایید.

 

دیگر نکته مهم که بعد از امنیت درب می تواند مورد توجه قرار گیرد، ظاهر و زیبایی درب است. انتخاب یک درب شیک و زیبا می تواند بر روی دکوراسیون و یا نمای ساختمان شما تاثیر مثبتی داشته باشد. 

 

 

معرفی مرکز فروش درب ضد سرقت

شاید این سوال برای شما پیش آید که چگونه یک مرکز فروش معتبر را شناسایی نماییم؟ مراکز فروش معتبر و تولید کنندگان برتر درب ضد سرقت در ایران، اقدام به تاسیس فروشگاه های اینترنتی نموده اند و شما به راحتی با سرچ در اینترنتی می توانید این مراکز را بیابید. از معروف ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی درب ضدسرقت می توان به راسان درب اشاره نمود. این فروشگاه دارای محصولات بسیار متنوعی در زمینه درب ورودی و درب اتاقی می باشد. با مراجعه به سایت اینترنتی راسان درب میتوانید از نمونه محصولات متعدد این مرکز دیدن بفرمایید و با خیال راحت از کیفیت و قیمت محصولات، درب مورد نظر خود را سفارش و در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی این مزیت را دارد که شما می توانید از بهترین و جدیدترین محصولات بازار در سریع ترین زمان بازدید نمایید، آن ها را با یکدیگر مقایسه و بهترین محصول را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری نمایید.

درب ضد سرقت لوکس و لاکچری، درب ارزان قیمت، درب استیل ضد سرقت، درب لابی، درب حیاط و پارکینگ تنها بخشی از نمونه محصولات موجود در مراکز فروش و بورس درب ضد سرقت در تهران می باشد.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها