طبق این سیگنال، قیمت بیت کوین ممکن است به پایین ترین حد خود برسد!

بیت کوین (BTC) از زمانی که در نوامبر 2021 به بالاترین حد خود یعنی حدود 69000 دلار رسید، در یک روند نزولی 10 ماهه قفل شده است. با این حال، داده های تاریخی نشان می دهد که این ارز دیجیتال پرچمدار وارد مرحله پایانی بازار نزولی شده است و ممکن است نزدیک به یک دلار باشد.

طبق این سیگنال، قیمت بیت کوین ممکن است به پایین ترین حد خود برسد!

نهنگ ها سقف قیمت کوتاه مدت قیمت بیت کوین را فراهم می کنند!

بیت کوین (BTC) از زمانی که در نوامبر 2021 به بالاترین حد خود یعنی حدود 69000 دلار رسید، در یک روند نزولی 10 ماهه قفل شده است. با این حال، داده های تاریخی نشان می دهد که این ارز دیجیتال پرچمدار وارد مرحله پایانی بازار نزولی شده است و ممکن است نزدیک به یک دلار باشد. پایین قیمت 

این داده ها در آخرین نسخه گزارش Week Onchain   توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Glassnode اشاره شده است. این گزارش با سنجیدن قیمت لحظه ای بیت کوین در برابر هزینه گروه های متمایز شرکت کنندگان در بازار که از ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) استفاده می کنند، اشاره کرد که ممکن است به زودی قیمت بیت کوین پایین بیاید. 

 

مقایسه قیمت لحظه ای بازار با مبنای هزینه های مختلف زنجیره ای آنها نشان داد که MVRV های آنها حدود 56 روز کمتر از نسبت کمتر از یک را سپری کرده اند - منطقه ای که در آن همه گروه ها ضرر غیر واقعی دارند. 

در حالی که پذیرفتن این موضوع که 56 روز هنوز کمتر از میانگین مدت زمان تشکیل کف در حدود 190 روز بازارهای نزولی قبلی است، این نسبت همچنان نشان دهنده یک دوره طولانی فشار مالی برای STH ها است. همانطور که در سایر بازارهای نزولی مشاهده شد، چنین دوره‌هایی معمولاً با کاپیتولاسیون دنبال می‌شوند، جایی که بیت کوین‌های خریداری شده در نزدیکی قله با قیمت‌های بسیار پایین‌تری فروخته می‌شوند. 

در این گزارش آمده است: «در این بازار خرسی، کاهش مداوم قیمت لحظه ای رمزارز بیت کوین منجر به کاهش قیمت واقعی STH به زیر LTH واقعی می‌شود... این مترادف با کاپیتولاسیون است، جایی که سکه‌های خریداری‌شده در نزدیکی قله چرخه فروخته می‌شوند و با قیمت‌های بسیار پایین‌تری دست به دست می‌شوند».

این مرحله متقاطع تسلیم علیرغم اینکه بیت کوین در 10 ماه کاهش قیمت بوده است، نرسیده است. Glassnode گفت، اما با توجه به مسیر بازار، باید به زودی (تا اواسط سپتامبر) انتظار داشت. همچنین حدود 145 تا 339 روز طول می کشد تا بازار بهبود یابد. 

سایر شاخص ها نیز به نزدیک شدن به کف قیمت بیت کوین اشاره می کنند

اساساً،  نسبت MVRV  ارزش بازار را در مقابل سرمایه واقعی آن مقایسه می‌کند تا متوجه شود چه زمانی قیمت بالاتر یا کمتر از «ارزش منصفانه» است و سودآوری بازار را ارزیابی کند. تجزیه و تحلیل Glassnode پس از آن انجام می شود که بیت کوین در سه ماه گذشته بین بالاترین قیمت حدود 25000 دلار و حداقل 17500 دلار و مقدار قابل توجهی از این زمان در حدود قیمت 20000 دلار هزینه کرده است. 

سایر تحلیل ها نیز کف قیمتی را در این محدوده پیش بینی کرده اند. CNBC  اواخر ماه گذشته گزارش داد  که روبان‌های هش بیت‌کوین، یکی دیگر از معیارهای کلیدی بازار که توسط معامله‌گران استفاده می‌شود، سیگنال خرید را برای نشان دادن قیمت کف احتمالی منتشر کرد.

قیمت ارز دیجیتال امروز

2

1.قیمت بیت کوین (BTC)

طبق اطلاعات سایت میهن بلاکچین

  • قیمت بیت کوین : 20,262 دلار
  • قیمت بیت کوین به تومان : 648,171,249 تومان
    • تغییرات قیمت بیت کوین نسبت به دیروز : 6.4 درصد کاهش

3

2.قیمت تتر (USDT)

بنا به بررسی وبسایت mihanblockchain قیمت تتر

  • قیمت تتر : 1 دلار
  • قیمت تتر به تومان : 31,989 تومان
    • تغییرات قیمت تتر (به تومان) نسبت به دیروز : 1.3 درصد افزایش

4

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها