پنل تبلیغات انبوه واتساپ را از کجا بگیریم؟

با تغییر و تحولاتی که در دنیای پیرامون ما در حال رخ دادن است، روش‌های تبلیغ و بازاریابی نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند. در زمان‌های گذشته بهترین راه برای تبلیغ کردن استفاده از بنر و پوسترهای دیواری بود یا برخی از صاحبان کسب و کار با صرف هزینه بسیار برای دیده شدن و معرفی خود به مشتریان از روش‌های تبلیغ تلویزیونی یا رادیویی بهره می‌بردند. اکنون در عصر تکنولوژی به سر می‌بریم، روش‌های تبلیغ نیز از تکنولوژی و دیجیتالی شدن پیروی کرده‌اند.

پنل تبلیغات انبوه واتساپ را از کجا بگیریم؟

امروزه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شبکه‌های مجازی بیشترین کاربرد را در میان افراد دارد؛ یکی از شبکه‌های مجازی محبوب که بیش از 70% افراد بالای 18 سال از آن استفاده می‌کنند، واتساپ است. بنابراین یکی از بهترین بسترها برای تبلیغات انبوه استفاده از پنل واتساپ است. اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال تبلیغ به‌روز، کم قیمت و پربازده هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در اختیارتان قرار دهیم.

تبلیغات انبوه چیست؟

 

پیش از اینکه درباره پنل تبلیغات واتساپ سخن بگوییم، بهتر است با معنی و مفهوم تبلیغات انبوه آشنا شوید. در تبلیغات انبوه شما مشتریان هدف خود را می‌شناسید، یعنی افرادی که محصول و خدمات شما به احتمال زیاد به دردشان می‌خورد؛ سپس از بانک شماره کل کشور به صورت تفکیک شده شماره‌های آن‌ها را انتخاب کرده و پیام تبلیغی خود را برای آن‌ها ارسال می‌کنید.

تبلیغات انبوه در واتساپ به معنی ارسال 50 یا 100 پیام تبلیغی نیست، بلکه در این روش بیش از 1000 پیام تبلیغاتی ارسال می‌شود. شما می‌توانید با خرید پکیج‌های مختلف از واتگستر توانایی ارسال پیام از 1000 تا 2000 عدد را داشته باشید. تمامی پکیج‌های این مجموعه با تخفیف مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرند، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت واتگستر مراجعه نمایید.

مزایای استفاده از پنل واتساپ

تناتناتنتن

همان طور که گفتیم تبلیغات انبوه و استفاده از پنل تبلیغات واتساپ می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. در این قسمت برخی از مزایا استفاده از این روش تبلیغ نوین را بررسی می‌کنیم.

  • صرفه جویی در زمان: پنل تبلیغات واتساپ دارای امکاناتی است که تعداد زیادی از پیام‌ها را در مدت زمان بسیار کوتاهی بدون هیچ مشکل و وقفه‌ای به مخاطبان ارسال می‌کند. ارسال پیام به صورت عادی در واتساپ دارای محدودیت است و اگر شما بیش از مقدار معین پیام ارسال کنید، امکان مسدود شدن اکانتتان وجود دارد. بنابراین بهترین راه استفاده از پنل واتساپ است.
  • استفاده از وب سرویس: شما می‌توانید با کمک وب سرویس واتساپ نیز اقدام به ارسال پیام انبوه کنید. به این صورت که این وب سرویس را ابتدا به سایت یا اپلیکیشن فروشگاه و خدمات خود متصل می‌کنید، سپس در صورت لزوم پیام موردنظر خود را به انبوهی از مشتریان یا مخاطبان هدف خود ارسال کنید.
  • پیام زمان‌بندی شده: در برخی از ساعات شبانه روز استفاده از تلفن‌های همراه به اوج خود می‌رسند و امکان دیده شدن تبلیغات و موثر واقع شدن آن افزایش می‌یابد. شما می‌توانید با شناسایی این زمان‌ها، پیام‌های تبلیغی انبوه خود را برای این زمان‌ها تنظیم کنید. این روش تنها با خرید و داشتن پنل واتساپ میسر است، پس در خرید آن درنگ نکنید.
  • امکان گزارش‌گیری: در این پنل شما می‌توانید آمار دقیقی از پیام‌های ارسالی داشته باشید. این آمار و ارقام به شما کمک می‌کند بازده تبلیغ خود را تا حدودی تخمین بزنید و برای تبلیغ‌های آتی خود، برنامه کامل‌تر و بهتری داشته باشید.

معرفی پنل واتساپ واتگستر

لتلاتالت

در بخش‌های پیشین در مورد مزایای استفاده از پنل واتساپ و وب سرویس واتساپ توضیحاتی در اختیار شما قرار گرفته شد. اکنون پنل رایگان واتساپ واتگستر را بررسی می‌کنیم. با استفاده از این پنل شما تاثیرگذاری بالایی بر روی مخاطبان خود خواهید داشت، یک شیوه بازاریابی مدرن است که به احتمال زیاد افراد زیادی از آن استقبال می‌کنند. حتی شما می‌توانید به کمک این پنل پیام‌های مجزا یعنی با اسم و توضیحات متفاوت به هریک از مشتریان خود ارسال کنید.

سخن پایانی

 اگر شما هم به دنبال معرفی خود و خدماتتان به مخاطبان هستید، استفاده از پنل واتساپ بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید برای تهیه و استفاده از این خدمات ویژه به وب سایت واتگستر مراجعه نمایید. اعضای این شرکت نخبگان دانشگاهی از سراسر کشور هستند که دورهم جمع شده‌اند تا روش‌هایی نوین ابداع کرده و بسیاری از مشکلات را حل کنند. این شرکت دارای پشتیبانان مجربی است که در صورت لزوم می‌توانید با آن‌ها در تماس بوده و سوالات خود را بپرسید.

 

مشاوره رایگان جهت دریافت پنل رایگان واتساپ : 09118587876

مهندس رستمی

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها