خرید دانه‌ای میوه؟/ رئیس اتحادیه: بعد از ماه صفر درست می‌شود

این روزها وضعیت نامناسب اقتصادی، شرایطی ایجاد کرده تا مردم برای خرید اغلب اقلام با مشکلاتی مواجه شوند. بازار میوه هم از این قاعده مستنثا نیست و بسیاری از افراد، میوه را از سبد خریدشان، حذف یا به سمت خرید دانه‌ای میوه تمایل پیدا کرده‌اند. در این میان فروشندگان هم به دلیل کاهش تقاضا با دورریز میوه مواجه شده‌اند.

خرید دانه‌ای میوه؟/ رئیس اتحادیه: بعد از ماه صفر درست می‌شود

 مصطفی دارایی‌نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: بعد از ماه صفر قطعا بازار میوه بهتر می‌شود و مردم هم از خرید آن استقبال خواهند کرد. قبلا گفته بودم که مردم به صورت دانه‌ای میوه خریداری می‌کنند، فعلا وضعیت بهتر شده و به خرید نیم کیلو و یک کیلو رسیده‌اند. البته باید بپذیریم که قدرت خرید مردم در تمام اقلام مصرفی کمتر شده است.

حجم ویدیو: 15.87M | مدت زمان ویدیو: 00:03:39 | دانلود ویدیو
منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • داور
    2

    پولها را ببرید برای موکبداران

  • ناشناس
    1

    بین از دانه ای به نیم کیلو رسیدیم بازم قدررییسی را نمیدونیم عجب ملت ناسپاسی هستیم .

  • ناشناس
    0

    به بهانه صادرات قیمت میوه را افزایش داده‌اند
    چند روز اخیر قیمت میوه به طور چشمگیری افزایش یافته است و برخی از میوه‌فروشان دلیل آن را افزایش صادرات میوه به عراق می‌دانند، آیا باید تاوان افزایش قیمت میوه به بهانه صادرات آن را مردم بدهند؟

  • 0

    مسئولان با هم‌اندیشی مشکلات اقتصادی را حل کنند
    در جهان امروز، اقتصاد یک دانش جهانی است و تا مسایل مربوط به آن حل نشود، مشکلات کشور حل نخواهد شد. مسئولان اقتصاد کشور باید با تحقیق و هم‌اندیشی مشکلات آن را ریشه‌یابی و حل کنند و بخصوص برای معیشت بازنشستگان تلاش مضاعف داشته باشند.

  • 0

    کارگران بازنشسته شرمنده خانواده‌هایشان نباشند
    کارگران بازنشسته در دوران اشتغال، در گرمای طاقت‌فرسای تابستان و سرمای جانکاه زمستان و تحمل مظالم بعضی از کارفرمایان، زندگی‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند و حال روا نیست که با مستمری اندک بازنشستگی مشکلات دیگر و بیشتری داشته باشند، امیدوارم مستمری کارگران بازنشسته به اندازه‌ای افزایش یابد که شرمنده خانواده‌هایشان نباشند.

  • 0

    کاربران فضای مجازی با عوامل گرانی‌ها همصدا نشوند
    از کاربران فضای مجازی انتظار می‌رود با اجرای برنامه‌های اصولی و حساب شده در این فضا، برای رهایی کشور از مشکلات اقتصادی و مقابله با اختلالگران بازار وارد عمل شوند. بهتر است آنان به جای همصدایی با عوامل‌ گران شدن یک کالا، مانند دیگر کشورها راه‌های مقابله با سودجویان آن کالا را بیان و منتشر کنند. هر روز متأسفانه شاهد افزایش قیمت کالاهای ضروری در بازار هستیم و وعده‌های کاهش قیمت‌ها هم عملی نمی‌شود، که بهانه‌ای به دست دشمنان برای تبلیغات منفی علیه کشورمان می‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها